“අපිව අතරමං වෙලාද?”
“හිටපං බං... ඉස්සරහට ගියොත් නං අර උස ගස් පේළිය අහු වෙයි!"
“ඔව්, ඔව්! ඒ පේන්නේ මැණික් ගඟේ ඉවුරේ තියෙන ගස් වෙන්නෝනෙ.”
“මේ ආරක් දිගේ ගියොත්... මේවා වැස්ස කාලෙට වතුර ගලාගෙන ගිය එව්වනේ...” එකේක කතන්දර
අදහස් මැද්දේ අයස්මන්ත පීරිස් මහත්තයා ඉස්සර වුණේය. “ළඟින්ම එනවලා!”
අදහසට අනුමැතිය ලැබුණා වගෙය! |
“එතකොට කෝ හිච්චිලා?”
“ඒ ගොල්ලොත් අපේ පස්සෙන් ආවා මුලදී නං... දැන් නම්...”
“ඒ ගොල්ලෝ වෙන පැත්තකට හැරුණාවත්ද?”
“හොයන්න යන්නෙයි කියලවත්... ආයෙමත් අර කැලේට රිංගන්නද?”
“අපි ගඟට බහිමු, ඉස්සෙල්ලම හම්බ වෙන තැනින්. හිච්චිලත්
දන්නවනෙ අපි එහෙම කරන්න ආව බව. මෙතැන බලා ඉන්නවට වැඩිය හොඳ නැද්ද එහෙම කරන එක?”
මගේ අදහසට අනුමැතිය ලැබුණා
වගෙය. අදහසකට කවුරුන්වත් විරුද්ධ නොවෙනවා කියන්නේ, ඒ අදහසට කැමැත්ත දෙනවා කියන එක
නේද?
ටික දුරක් යනකොටම වම් පැත්තෙන් පහළට ඇදෙන මැණික් ගඟ
පෙනෙන්නට විණි. ගඟ පැත්තට තිබුණු අඩි පාරක් දිගේ පහතට බැස්සාමය- පෙනුණේ, පැත්තකින්
ලණුවක් ඇදලා තියෙන හැටි!
“මේ සත්තු ගඟට බහින තැනක්නෙ!”
“මේ ගිනි මද්දහනෙ ගඟට එන්නෙ මොන සතාද යකෝ... අපි නාලා ඉක්මනට යන එකනෙ. නවතිනවයැ.
ඔන්නොහෙ ඉඳිමු!”
අපේ කාට-කාටත් හදිස්සිය තිබුණේ වතුරට බහින්නටය.
ප්ලාස්ටික් බාල්දියට වතුර එකක් පුරවාගත් ගවීන් එහා ඉවුර
දිගේ ගිහිං, කැලෑවට වැදුණේය.
“නාන්න පටන් ගන්න කලින් අතන වැල්ලේ පූ වළක් හාරලා තියල
හිටිය නම් හරි. නානකොට වතුර පෑදිලා තියෙයි. බොන වතුර ප්රශ්නෙ විසඳගන්න වෙන්නෙ
එහෙම තමා...” අදහස දෙන පමාවෙන්ම ප්රියන්තත්, නමියාත්, ජයාත්, තමිරත් ඒ වැඩේට
බැස්සෝහ.
ගවීන් ආවාට පස්සේ මගෙ වාරයයි. වතුර බාල්දියත් අරගෙන,
අමාරුවෙන් ඉවුරට ගොඩවී ලන්දේ වහං වුණාට- සිරුරු කිස කරන්නට උක්කුටිකයෙන් වාඩි
වෙන්නේ කොහොමද?
සර්පයෝ ඉන්නත් පුළුවන් කොළ
ගොඩවල් අස්සේ... ඔහොම වෙලාවක කෑවොත් කන්නේ කියන්නවත් බැරි තැන්... |
ඔව්නේ! මට ඒ ප්රශ්නය ගැන හිතන්නට තිබ්බේ කලින්ය. ඒ කටයුත්තට බත්තලන්ගුණ්ඩුවේ වෙරළ
දිගේ ඉන්දියාවටම
ගිය වෙලාවෙත් ඔය ප්රශ්නය පැන නැංගේය!
ඉතිං ඔළුව කහලාවත් මොළය පාදා ගන්නට හදමින් වටපිට බලද්දී...
ගණ දෙයියෝ නුවණ දීලා තියෙන්නේ එහෙම වෙලාවක පාවිච්චියට ගන්නනෙ! ඈතින් බිමට පත බෑවී
තිබුණු රූස්ස ගස් දෙබලක් මට ආරාධනා කළේ ඒක උඩින් වාඩි වෙන්නටය.
“එහෙම කළාට නං කමක් නෑ ගොයියෝ, දිරච්ච කොට උඩ වාඩි වෙන්න
කලින් සත්තු ඉන්නවද කියලා බලන්න වෙයි... සර්පයෝ ඉන්නත් පුළුවන් කොළ ගොඩවල්
අස්සේ... ඔහොම වෙලාවක කෑවොත් කන්නේ කියන්නවත් බැරි තැන්...” මං ප්රශ්නය විසඳා
ගත්තු හැටි කිව්වාම, කියැවුණේ එහෙව් කඩප්පුලි කතන්දරය.
දැන් බොන්නට ඇති පදම් පිරිසිදු; පැහැදිලි වතුර අපේ පූ
වළේ තිබෙයි! හිස් බෝතල් සේරම ඒ වතුරෙන් පිරිලාත්ය.
නෑවාට පස්සේ අපේ බඩගින්නත් වැඩිය. කටුපිල ආර දන්සලෙන් ඔතාගෙන ආ බත්ය, අපි එතැනදී
කෑමට ගත්තේ.
“ප්රියන්ත. ඔයාලගේ ගෙවල්වලින් හදල දීපු බැදුම්,
අච්චාරු, මෝජු සේරම දැන් ඉවර කරමු...” කියවුණා විතරකි.
“ඔව්... ඔව්... මගෙ බෑග් එකෙත් තියෙනවා” / “මේකෙත් තියෙනවා... දැන්වත් බරේ අඩුවක්
වෙයිනෙ...” Action ගැනිණි, බත් මුල් දිග හැරෙන්නත් කලින්.
“දන්සල දීපු එකට පින් සිද්ද වෙන්න ඕනි, ඒකෙන් අපිට ලොකු
ලේසියක් වුණා.”
“ඒ වුණාට නිමලෝ එතැන වැඩ කරපු එවුන් කිසිම කරුණාවක් නැති යක්කු ටිකක්...” මර්වින්
කිව්වේය. “ඇත්තටම මචං මටත් ඒ වෙලාවේ, අරූගේ කනට ගහන්නයි හිතිලා තිබුණේ.”
අයස්මන්තත් අලගු තියන්නට ගත්තේ එතකොටය. “... අර පොඩි එකෙක් වතුර ටිකක් බෝතලේකට
ගන්න යද්දී දන්සලේ එකා ඒ ළමයව එළවපු හැටි... උන්ගෙ අතින් යනව වගේ... වන්දනාකාරයන්ට
දෙන්නමනේ දන්සලේ බතුයි වතුරයි තිබ්බෙ.”
දන්සලට ගිය අපේ වැඩි දෙනෙකුත් ඒ විවේචනයට සම්මාදම්
වෙන්නට තරං දේවල් එකතු කර ගෙනය.
හිච්චි මාමලා ගොඩක් ඉස්සරහට
ගිහිං වැල්ලේ නැවතිලා ඉන්නවා... (foto- පසිඳු බණ්ඩාර) |
“මචං, අර ඉන්නෙ මාමලා!” දෙනෙත්ලා පාරේ ඉඳගෙනම මහ හයියෙන්
කියාගෙන, අපේ දිහාවට පල්ලම් බැස්සේ එතකොටය. “අපි මේ පණ දාගෙන ඔයාලව හොයනවා...”
“දැන්ද ඔයාලා එන්නෙ. කෝ හිච්චිලා?”
“හිච්චි මාමලා ගොඩක් ඉස්සරහට ගිහිං වැල්ලේ නැවතිලා ඉන්නවා... අපි තුන් දෙනා දැන්
සෑහෙන වෙලාවක හිටලා වරහන පැත්තටත් ගිහිං, ආව පාර පැත්තටත් දුවනවා...”
“පිස්සුවටද?”
“පිස්සුවට නෙවෙයි ඩොක්ටර් මාමේ. අපේ ඉන්දික නෑ!”
“ඈ? ඉන්දික නෑ... කොයි වෙලාවේ ඉඳලද?”
“අපිට පාර වැරදිලා කැලෙන් එළියට එනකොටත් එයා අපෙත්තෙක්ක හිටියේ නෑ වගෙයි. ටිකක්
ඉස්සරහට ගිහිං නැවතිලා, අපි බලාගෙනත් හිටියා පොර එයි කියලා... එයා ෆෝන් එකට ආන්සර්
කරන්නෙත් නෑ!”
“ඇයි ළමයෝ, දැන් පැය දෙකකටත් වැඩියිනෙ... ඉන්දික නඩේ නැතිව තනියෙන් යන කෙනෙකුත්
නෙවෙයිනෙ!”
“ඔයාලා හොඳට බැලුවද?”
“අනේ මාමේ, දැන් පැය එකහමාරක් තිස්සේ උඩහට- පහළට දුවල-දුවලම අපේ කකුලුත්
රිදෙනවා... මේ මනුස්සයා ෆෝන් එක උස්සන්නෙත් නැහැනෙ, අපේම කරුමෙට... අපිට
තේරෙන්නෙත් නෑ මොනව කරන්නද කියලා...”
“හිරූලා චුට්ටක් ඉන්න. අපිත් ඉක්මනටම එන්නං හිච්චිලා
ඉන්න තැනට යන්න...”
ඒ එක්කමයි අයස්මන්ත මහත්තයා මර්වින්ට කතා කළේ. “මචං, බාරයක් ගැට ගැහුවොත්....?”
කියන පරක්කුවෙන් ‘දේවාල මාමා’ අධි වේගයෙන්ම සූදානම් වුණේය.
“මෙතන කඩවර
අප්පච්චිට පහනක් පත්තු කරන්න විදිහක් නං
නෑ... හඳුන් කූරු packet එකක් නං ඇති මගෙ බෑග් එකේ... ඒකෙන් ෂේප් කරගමු.”
බලන්නාට වැදගත් වෙන්නේ සමස්තය
නොව, තමන්ගේ රුචියට ඔබින එකේක අංගයන්ය! |
ඇත්තම කියන්නෙමි. අප හැමෝම ඒ මොහොතේ හිටියේ අන්ද-මන්ද වෙලා; තක්බීර් වෙලාය.
‘අතරමං වෙච්ච ගමන් ඉන්දික තාම කැලේ මැද්දෙද?’ / ‘මේ කට වැරදීමක්වත්ද?’ / ‘මාර
වැඩේ...’ / ‘ෆෝන් එක උස්සන්නෙත් නැති එකයි ප්රශ්නේ...’. මර්වින්ගේ යාතිකාව අස්සේ මතවාද-
කයි කතන්දර ගොඩක් කියැවුණේය.
“දෙයියන්නාන්සේලගෙ පිහිටාරස්සාවෙන් පැය භාගයක් යන්න
ඉස්සෙල්ලා ආරංචියක් ලැබෙනවා සත්තයි සහතිකයි!”
එච්චර විශ්වාසයකින් මර්වින් එහෙම කියන්නේ කොහොමද? කොයිකටත් කියලා මම රහසෙන්
ඔරලෝසුවට එබුණෙමි!
එකම දෙයක් දිහා වුණත් අපි එකිනෙකා බලන්නේ එක-එක විදිහටය!
බලන්නාට වැදගත් වෙන්නේ සමස්තය නොව, තමන්ගේ රුචියට ඔබින එකේක අංගයන්ය!!
“යමල්ලකො බං...” දැන් ඉතිං මර්වින් පරල වෙලාය; කරදරයකදී
වැඩියෙන්ම කරදර වෙමින්- අපටත් අමතර
කරදරයක් වෙන්නේ උන්නැහේය. හැබැයි, ඒ කඩිනම් කෙරිල්ල හින්දාමය, අපි
ඉගිල්ලුණේ.
“අතැනින් පල්ලෙහාට යමු මාමේ... හිච්චි මාමලා කට්ටිය
ඉන්නේ එහෙ...” දෙනෙත්ලා පාර පෙන්නයි. හිච්චිලාගේ නඩේ සේරමලාගෙම මූණු නාලු වුණු
ගමන්ය.
“බලන්නකො ඩොක්ටර්, අපිට තේරෙන්නෙ නෑ මොනව කරන්නද කියලවත්...”
“කලබල වෙලා බෑ හිච්චි! තව ටිකක් බලමු... මර්වින් බාරෙකුත්...” වාක්යය ඉවර
කරාන්නත් කලින්...
එතකොටමය ජංගමයෙක් බෑඟිරි දෙන්නට ගත්තේ.
“ඉන්දික... ඉන්දික... කතා කරනවා!”
මගෙ ඇස්දෙක මටත් හොරා ඔරලෝසුව ළඟය. නැත- තවමත් පැය භාගය ගත වෙලා නැත!
ඉන්දික එක පිම්මටම වරහන තෙක්ම ගිහිංය. එයාලගේ නඩේ අනිත්
අය ගැන තැකිය යුතු විත්තියත් ඒ මනුස්සයාට අමතක වෙලාය. මොබයිල් ෆෝන් එකට උත්තර දිය
යුතු බවත්, එයා ඉස්සරවී ගිය විත්තිය අනෙක් අයට කිව යුතු බවත් කල්පනාවී නැතිය. ඒ
මදිවාට වරහනදී මිනිහාට සනීපෙට නින්දකුත් ගිහිංය!
“ඔව් මාමේ, නින්දෙන් නැඟිට්ටම තමයි හිතුණෙ call එකක් දීලා බලන්න.”
සමහර දෙයක හැංගුණු රටාවල්
හොයා ගන්නට පුළුවන් වෙන්නේ... |
ඒවා තර්කානුකූල නැත. සාමාන්යත් නැත. අහම්බයන් වගේත්ය. මං වහන්සේ තවමත් ඉන්නේ ‘ඒ
සිදුවීම් මාලාව’ තේරුම් ගන්නට දත කමිනි.
ඒ අඩවියේදීම සිද්ද වුණු වල් දඹල කසන ඇබැද්දියත් ඔය වගේමය!
කැබිලිත්ත ගමනේදී නෙවිල්- හක්ස්ලි දෙන්නාගෙන් කට කැඩිච්චි කතාවක් කියවෙනවාත් එක්කම
තඩි කුඹුක් අත්තක් ඒ දෙන්නා ඉස්සරහට කඩා වැටිණි. හුළඟ පවා නැති වෙලාවක... ඒකත් තවම
අපට ගැටලුවකි!
සමහර දෙයක හැංගුණු රටාවල් හොයා ගන්නට පුළුවන් වෙන්නේ
උවමනාවෙන්ම කිමිදී බැලුවොතින් පමණකි.
මොක වුණත්, ඒ නිසා අපේ එක ඉලක්කයක් නම් වැරදුණේය. අතරමඟ
නතර නොවී අපට වරහනටම යන්නට වුණේය. වරහනටම නොයන්නට අප තීරණේ කළේ, එතනදී ගඟේ වැලි
තලාවල නවාතැන් ගන්නට ඉඩ නොදෙන බැවිනි.
මේ සැරේදී ඒ ප්රශ්නය තදටම ඇවිළුණේය!
“ඔයාලා මොන පදනමෙන්ද, අපිට ගඟේ වැල්ලට බැහැලා නතර වෙන්න එපා කියන්නේ?” වාදීභවාදී වලිසිංහ
පීරිස් මැතිඳාණෝ වෙවුලමින් අසති. ඒ නොවිමසා බැරිම තැනදීය. ඒ අප්රසන්න තත්ත්වය
වළක්වා ගැනීමටය, අප අතරමඟින් නවතින්නට හැදුවේ.
හමුදා සෙබලා උත්තර දෙයි. “සර්, ගඟේ කිඹුල්ලු ඉන්න පුළුවන්. උන්ගෙන් පාද යාත්රාවේ
එන අයට කරදර වෙන්න...”
“කරදර? තමුන්නාන්සෙලා දන්නවද මේ මිනිස්සුන්ට දවස් දෙකක
ඉඳලා වතුර නැතිව එන්න වෙලා තියෙන කරදරේ. කෝ ඒවට ඇක්ෂන්?
දන්නවද, මේ පාද යාත්රාකාරයො පරණ තොටුපළේ ඉඳල වරහනට එනකල් මැණික් ගඟ දිගේ වැල්ලෙ
තැනින්- තැන දිගටම නවතින බව? එතකොට ඒ මිනිස්සුන්ව කිඹුලො කෑවට කමක් නැද්ද? මෙතැනදී
විතරද අපිව පරෙස්සම් කරන්නේ...
අපි ගඟට බහිනවා- වැල්ලෙ නවතිනවා... ඔබතුමන්ලා කරන්න පුළුවන් රාජකාරියක් තියෙනව නං කරන්න...”
වැල්ලේ නවාතැන් ගත්තත්, අපට විරුද්ධව කිසිම action එකක්
ගැනුණේ නැත!
අනතුරට පත් වෙන්නට වටිනා තරමේ
ගොන් අලි ඇති පදම් මේ ගෙන්දගම් පොළොවේ වැජඹෙමින්- රටකට වින කටිමින් සිටිනා අතරේ- වනන්තරේ
ඉන්නා අහිංසක අලි පැටියෙක්... |
වන ජීවියේ පියනන්ද මහත්තයා අපේ කට්ටිය හොයාගෙන වැල්ලටම
ආවෙත් එදා හවසය. “ඒ මහත්තයෝ, අපේ දොස්තර මහත්තයා අරෝවකුත් කර ගත්තැයි?” ඉඩක්
ලැබුණු ගමන්ම පියනන්ද මහත්තයා රහසෙන් ඇහුවේය.
“මම කල් ඇතිවම මෙතෙන එක්කෙනෙකුට අපේ දොස්තර මහත්තයා ගැන කියලයි තිබ්බේ. කොහෙද, ඒ
මනුස්සයට අර පාර මැද්දේ වැටිලා හිටිය අලි පැටියට බෙහෙත් කරන තැනට යන්න වෙලානේ...
ඔහෙලත් දකින්න ඇති නේද?”
අනතුරට පත් වෙන්නට වටිනා තරමේ ගොන් අලි ඇති පදම් මේ
ගෙන්දගම් පොළොවේ වැජඹෙමින්- රටකට වින කටිමින් සිටිනා අතරේ- වනන්තරේ ඉන්නා අහිංසක
අලි පැටියෙක් විපතේ වැටිලාය. හෙනහුරා අපල කරන්නෙත් ප්රබලයාට නොවේ; දුබලයාටමය!
“මම අපේ දොස්තර මහත්තයාට කිව්වා නිමල් මහත්තයෝ, ඔහෙලගෙ
ඇඳුම් බෑග් ටික අපි දැන් යන ගමන් කටගමුවට ගෙනියන්නං කියලා. හෙට උදේට ඔහෙලට උදේ
කෑමත් අපි හරි ගස්සන එකනෙ. බර බඩු මලු වුණත් අපේ වාහනේ ගෙනියන්න ඇහැකි දැන්ම
සූදානං කරවල දෙනවා නං!”
“ඒක නං අපි හැමෝටම ලොකු වාසියක් නේද නිමල් අයියේ....”
“ඒත් පීරිස් මහත්තයෝ, නඩ දෙකක බඩු මලු? විසිතුන්
දෙනෙක්නේ....” මං කිව්වේ අයස්මන්තටය. උත්තර දුන්නේ පියනන්ද මහත්තයාය.
“ගණන් ගන්න එපා නිමල් මහත්තයෝ. අපේ දොස්තර මහත්තයා
අපටයි, හම්බන්තොටටයි කරලා තියෙන දේවල්වල හැටියට කලාතුරකින් මෙහෙමවත් දෙයක් කරන්න
ලැබෙන එක කොච්චර එකක්ද?” ගිය වතාවේ නම් පියනන්ද මහත්තයා රාජකාරි කරමින් හිටියේ
කටගමුව පිවිසුමේය.
“දැන් නිමලව point එකේ duty කරන නිසා තමයි, මං නිවාඩු දාලා ඇවිත් සේරම සූදානං
කරන්නේ! අදයි- හෙටයි දෙකම අපේ සර්ල වෙනුවෙන්...”
ඒ වුණාට B.N.
අසංගලාගේ
ගෙදරින් (හම්බන්තොටදී) අපට ලැබුණු උත්කර්ෂවත් දිවා ආහාර සංග්රහයේ foto
කෑල්ලක්... |
අපට එදා රැය ගෙවුණේ මැණික් ගඟේ, වරහන පුලින තලාව මත්තේය!
එදා රාත්රී භෝජනය අපූරුවට තිබ්බේය; ඒ ගමනෙන් වැඩි හරියක්ම ඉවර නිසා, ලෝබ නැතිව
හාල් තුනපහ පාවිච්චියට ගත්තු නිසාය.
ඒ වුණාට B.N. අසංගලාගේ ගෙදරින් (හම්බන්තොටදී) අපට ලැබුණු උත්කර්ෂවත් දිවා ආහාර
සංග්රහයේ foto කෑල්ලක් මේ පෝස්ටුවට ඔබන්නටම හිතෙයි. 2013 අපේ පළමු පාද යාත්රා
ගමනේදීත් අසංග මීට දෙවෙනි නොවෙන දිවා භෝජන
සංග්රහයක්
අපට පිරිනැමුවේය.
රුහුණේ නියම කුරහන් පිට්ටු හදන හැටි මං
අසංගගේ නැන්දම්මාගෙන් ඉගෙන ගත්තේ ඊට පස්සෙය.
මේ වතාවේ අසංගත් පාද යාත්රාවට එන බව කියලා
තිබුණත්, ආවේ නැත. ඒ හිලව්වට වගේය, මෙච්චර ලස්සන- දැක්කත් හිත පිරෙන කෑමක් ඒ හාදයා
පිළියෙළ කරන්නට ඇත්තේ!
සීවලී මහ රහතන් වහන්සේ කලින් ආත්මයක කරපු
දානමය පිංකමක් ගැන බණ දෙසුම්වලදී පුන-පුනා කියැවෙයි. ඒකෙ ආනුභාවයෙන් උන්නාන්සේට
කවදාවත් දානය වරදින්නේ නැතිලු. උන්නාන්සේ එක්ක ඉන්නා උදවියට වුණත්...
පීරිස් මහත්තයා එක්කලා කොහෙට හරි ගියත් එහෙමය. හැබැයි ඒ පින පළ දෙන්නේ අපි
කට්ටියත් එක්ක ඉන්නා වෙලාවට විතරක් වගෙය.
උන්නැහේ තනියෙන් හිටින රාජකාරි දවස්වල ඒ යක්ෂයා වැඩි හරියක්ම ඉන්නේ බඩගින්නේය-
එක්කෝ fasting කරන නිසාය; නැත්තං කෑම කන්නට තරම් ඉස්පාසුවක් නැති නිසාය.
“යකෝ... දියවැඩියා ලෙඩෙක් නේද මේ බෙදා
ගන්නේ?” කටගමුවෙදී මගේ පිඟානට එබෙන්නෝ කීහ. ඒ අයස්මන්තව අවුස්සන්නටය!
තව ඩිංගෙන් ඒකට කර ගහන්නෙත්... |
ඇයි රුහුණේ කිරි-පැණි, කෙසෙල්, ගස්ලබු හා කොමඩු...
එච්චර මහන්සියකින් හරි ගැස්සූ දේවල්වලට සාධාරණය ඉෂ්ට නොකර සිටින තරමේ දුෂ්ට ගති මට
නැත.
දවස් හතරකට පස්සේ- අපේ කවුරු කවුරුත්
බඩජාරිකම පෙන්නමින් ඉස්මුරුත්තාවටම වැළඳුවා වගෙය මං දැක්කේ.
(අල්පයක් වළඳන නමිනං උන්නැහේ නං නැතෙයි
කියන්නටත් ඉඩ තිබේ. කියපංකො බලන්න...! තමුන්නැහෙත් උස්මුරුත්තා වෙලා නොහිටියා නං
කෝ එතැන foto?)
කැමරා, ෆෝන් ඔක්කොමලගෙ අත්වල තිබිලාත්, ඒ උදේ කෑම වෙලාවේ ගත්තු එක foto එකක්වත්
මෙතෙක් මං වහන්සේ දැක්කේ නැත!
“දැන් නසාර්ගේ වෑන් එක මෙහාට එනවා!
හිච්චි, අපි කට්ටිය නං අද නදීක ගෙස්ට් එකේ නවතිනවා. ඔයාලගේ bags ටිකත් මේ එක්කම
van එකේ යවමු එහාට. මඟදී මොනවාවත් ඕනි වෙන එකක් නැහැනෙ. නසාර් එනකල් අපි හැමෝම
නැවතිලා ඉන්න එකේ තේරුමක් නෑ. තව කිලෝ මීටර් 13ක් යන්න තියෙනවනෙ. එක්කෙනෙක්
නැවතිලා හිටියම ඇතිනෙ bag ටික දාගෙන එන්න....”
තව ඩිංගෙන් ඒකට කර ගහන්නෙත් මර්වින්මය.
“නෑ නෑ. මම ඉන්නං. ඉඳල bags පටවාගෙන එන්නං.
හැබැයි දෙගොල්ලන්ගේ bags වෙන-වෙනම ගණන් කරලා; ගොඩ ගහල....’ මම කීවෙමි. මේ වතාවේ
මගේ පාද යාත්රාව කිලෝ මීටර් 87කට සීමා වුණේ එහෙමය.
විශ්වාස කරනු මැනවි. අපේ බෑග් කන්දරාව
කොච්චර විශාලදැයි කියතොත් van එක උතුරන්නට bags තිබුණි. ඒවා පටවලා බලද්දී ඉඩක්
තිබ්බේ නසාර්ටත්, මටත් වාඩි වෙන්නට විතරකි! ඒ බෑග් තොග දෙක නදීක ගෙස්ට් හවුසියෙදී
බිමට බාගන්නට පැය බාගයක්ම ගත වුණු විත්තියත් නොකියා බැරිය.
සිහිය නැහැයි කියල තොපි සේරම මටනෙ
බනින්නේ! |
“සිහිය නැහැයි, අනුන්ගෙ ජොක්කුත් උස්සනවයි
කියල තොපි
සේරම මටනෙ බනින්නේ. පීරට අමතක වෙලා, කතරගමට ගෙන්න ගන්න බඩු bag එකට පඬුරු ටික
දාන්න..” මර්වින් හිනා කමින් කීවේය.
“... ටික කිව්වට කිලෝ හතරකට වැඩිය බර පඬුරු ගොඩක්...”
නාන කාමරයට වැදී හිතේ හැටියට නාලා, දවල්ට
කාලා කෙටි නින්දකුත් දාන්නට යද්දී...
“නිමල් අයියේ, ඇඟේ කොහෙ හරි කසනවා නං
චුට්ටක් බලන්න... මගෙ ඇඟේ චූටි කිනිතුල්ලෙක් හිටියා.” තමීර බෝගහවත්ත නිවේදනය කළේය.
පාද යාත්රාව ගිහිං ආපහු ආ විත්තිය දැනගත්
ගමන්ම Pra Jay ඇහුවේ ‘කිනිතුල්ලෝ හිටියේ නැද්ද’ කියලාය. ගිය වතාවේ ‘හරෝහරා’
පෝස්ටු මාලාවේ තෙවැන්නට comment එකක් එවමිනුත්
උන්නැහේ ඒ ගැන ඇහුවේ මෙහෙමය:
'නිමල්ට අර පොඩි
කිනිතුල්ලෝ එක්ස්පීරියන්ස් එක ලැබුණේ නැද්ද?
ඔය කැලේ කඩිත් හරියට ඉන්නවා. මං පාද යාත්රා
කාලෙ නම් ගිහිල්ලා නැහැ.
ඊට මාස 1 1/2 විතර පස්සේ කැලේ මැද්දෙන් ලේනමට ඇවිද්දා.
යන්න හා එන්න පැය හයක් විතර ගමන.
සුමාන දෙකක් විතර කිනිතුල්ලෝ බයිට්!’.
කාරණයක් නං හිතා ගන්නට බැරිය. මීට කලින් එක වතාවක්වත් මගෙ ඇඟේ නොඑල්ලුණු කිනිතුල්ලෝ මේ වතාවේ මට මදි නොකියන්නම බැට දුන්හ!
උන්ගෙ ආච්චිලාට හාල් ගරන්න වටින්නේය; අල්පෙනෙත්ති තුඩකට වැඩිය ටිකක් ලොකු; නිවිති ඇටයක් තරම්වත් නැති ඒ පැතලි කුඩා කිනිතුල්ලන් එල්ලීගෙන ඉන්නේ ඇඟේ හම කාගෙනය. හොඳ සෝදිසියෙන් බැලුවොත් මිස නොපෙනෙන විදිහට වේශාන්තරණය වෙලාද මංදා, අපේ හමේ පාටටමය.
අපේ කට්ටියගෙන් වැඩිම කිනිතුල්ලන් අස්වැන්න තිබ්බේ මගෙ
ළඟය.14කි.
අඩි හය-හතක වේලායුධයක්... |
24 වෙනිදා හැන්දෑවේ අපි සෙල්ල කතරගම මහසෙන් මහ විහාරයට ගියා විතරය. පැල් බැඳගෙන වහින්නට පටන් ගත්තේය. දේවාලයට යෑම පැත්තකින් තියන්නටය අපට සිදු වුණේ.
එයින් මට නම් ලොකු වාසියකුත් ලැබිණි.
බුදු ගෙයි බිත්තියකට පිටදීගෙන පැය එකහමාරක විතර නින්දක්... “මූට තියෙන වාසනාව අපට නැහැනෙ යකෝ!”
වැස්සේ තරම කිව්වොත්, මහා දේවාලයේ හවස පූජාව පටන් ගනිද්දී හිටියේ බැතිමතුන් සීයකටත් අඩුවෙනි. පූජාව අවසානයේ ප්රධාන කපු මහත්තයෙක් දෙවොල තුළින් ගෙන ආ අඩි හය-හතක වේලායුධයක් අයස්මන්ත මහතාට පිරිනැමුවේය.
“ලබන පාර පාද යාත්රාව යනකොට පීරා ගෙනියන බරට තව කිලෝ හයක්වත් දැන්මම එකතු වුණා වගේ!”
“නිමල් මහත්තයලා පුදුම වාසනාවන්තයෝ ටිකක්. ඔහෙලා ගිය දවසේ හවස පටන් ගත්තු වැස්ස දවස් තුනක්ම එක සීරුවට වැක්කෙරුණා. ඔව් මහත්තයො. පාද යාත්රාවේ ආපු මිනිස්සු වැස්සේ තෙමි-තෙමී ගස් යට හිටගෙන පැය ගණන් හිටියේ! උයා ගන්න කියලය... නිඳා ගන්න කියලය... හරිම දුකක් ඒ මිනිස්සු වින්දේ...” ඊට දෙදවසකට පස්සේ පියනන්ද මහත්තයා ටෙලිෆෝනයෙන් කිව්වේය.
මහ දේවාලයේ, කිරි වෙහෙරේ, මහසෙන් මැඳුරේ කෙරුණු වතාවත් එකක්වත් කියන්නට මං වහන්සේ ලැහැස්ති නැත. පෝස්ටු මාලාව තවත් දිගු නොකොට, ඊට වඩා සිත් අදින දෙයක් කියන්නට තිබෙන නිසාය.
අතරමං වුණු ඉන්දික වෙනුවෙන් වුණු බාරය ඔප්පු කරන්නට, අපි කඩවර දේවාලයට ගියා විතරකි. ප්රියන්තව හඳුනාගත්තෙක් අපව පිටිපස කුටියකට කැන්දාගෙන ගියේය.
“මේ ඉන්නේ දේවාලේ ප්රධාන කපු මහත්තය... මේ හම්බන්තොට හිටපු අක්ෂි විශේෂඥ දොස්තර පීරිස්
මහත්තයා...” ප්රියන්ත කිව්වා විතරය.
එයාට සර්ප්රයිස් එකක් දෙන්නයි, එයාට නොකියා මෙහාට ඇවිත්
බලාගෙන ඉන්නෙ... ලබන සැරේ අපි සේරමත් පාද යාත්රාවේ එනවා! |
කහට හැදෙනතුරු එදා ඒ වෙලාවේ කියවුණු කතන්දර එළියට දමන්නට මට අවසර නැත.
ප්රකාශ කාගේදැයි නොකියා, අපේ අයගෙ පඩික්කම් කටවල්වලින් පසුව කියැවුණු දේවල් ටිකක් විතරක් දැන් ඔබට කියමි.
‘අපරාදේ. අපි මෙතෙන්ට එන්න තිබ්බේ ඊයේ හැන්දෑවේ.’ / ‘කඩවර අප්පච්චි විතරයි අපේ දුක දැකලා නියමම සංග්රහය කළේ!’ / ‘නැත්තං නැත්තං. උන්නාන්සේම තමයි ලොක්කට කියන්න ඇත්තේ අපිට සිගරැට්ටුත් දෙන්න කියලා.’ / ‘අර කඩවර දෙයියන්ගේ පූජා වට්ටියට අරක්කුත් තියන ජාතියේ බිස්නස්කාරයෝ ඇතිනෙ මචං. උන් එන වෙලාවක අපිත් මෙහාට එමුකො...’ / ‘ඔව්, ඔව්. අපේ වාසනාවට කවුරු හරි විස්කි විකුණන එකෙක් එව්වත් ගෙනල්ල කඩවර දෙයියන්ගෙ පූජා වට්ටියට තිබ්බොත්...”
ඉතිං, වාසනාව ඉඩ දෙන්නේ නම්; අයස්මන්ත ඇතුළු හිතවතුන් උදව් දෙන්නේ නම් ලබන වතාවෙත් පාද යාත්රාව යන්නටය, මං හිතාගෙන ඉන්නේ.
එවිටවත් චානක යළි හමුවනු ඇත; යසෝදරාත් හමු වෙනු ඇත!
බොලේ, මං චානක ගැන කිව්වත්, මෙතෙක් ඇය ගැන කියා නැති විත්තිය මතක් වෙන්නේ
දැන්ය.
යසෝදරා ඉතා ක්රියාකාරීව ‘ආදරයේ අරගලය’ට සහභාගීවූ ඇත්තියකි. තනිවමත් නොවේ; පවුල
පිටින්ම. කතරගම නදීක ගෙස්ට් හවුසියේ යසෝදරාත් නවාතැන් ගෙන සිටියේ දරු තිදෙනාත්
එක්කය.
“මගෙ husbandඩුත් පාද යාත්රාවේ ගියා. අපි එයාට සර්ප්රයිස් එකක් දෙන්නයි, එයාට නොකියා මෙහාට ඇවිත් බලාගෙන ඉන්නෙ... ලබන සැරේ අපි සේරමත් පාද යාත්රාවේ එනවා!”
යමු... යමු. ආපහු පාද යාත්රාවේ යමු ෴0෴
මං කිවුවෙ බොරුද අදත් වැඩි හරියක්ම කෑම ගැන තමයි.
ReplyDeleteත්රාසය භිතිය කුතුහලය පිරිච්ච මේ ගමන පාද යාත්රාවත් අවසානයි එහෙනං. ඊගාව අවුරුද්දෙත් මේ වගේ විස්තරයක් අහන්න ලැබේවා කියල පතනව.
පෂෝ... කෑමබීම ගැන සඳහන් නොකලොත් ඒක ලොකු අඩුවක්. මොකද නිදිතුමයි, දොස්තර මහත්තය එක්කයි මුණගැහුණ හැම වෙලාවකම... ඇතිපදම් කෑමබීම ලැබෙනවා යන පරිවාර පිරිසට
Deleteප්රසෝ, කෑම ගැන මම මොකුත් කියන්නේ නෑ. ගමන ගිය 10 දෙනාගෙන් එක්කෙනෙක්ම උත්තර දීලා තියෙන නිසා.
Deleteඊගාව අවුරුද්දෙත් යනවාමයි, වාසනාව හා මිතුරන් උදව් කළොත්!
ඒත් මට තියෙන පුදුමේ, මේ වතාවෙත් ගමන පටන් ගනිද්දිම නමීට කිව්වනෙ -මම මේ ගමන ගැන ලියන්න හිතන්නේ නෑ- කියලා. දැන් බලද්දී posts හයක්ම ලියවිලා...
ඇත්තටම ලෝකේ කොච්චර දේවල් තියෙනවද අපට තේරුම් ගන්න බැරි. අචින්ත්යය විෂයක් විදිහට... ලෝක විෂය බුදුහාමුදුරුවො හැඳින්නුවෙත් ඒ හන්ද වෙන්ට ඇති
ReplyDeleteඅම්ම්ම්මමොහ්... blog අඩවියක්ම පටන් ගන්න වෙන මාතෘකාවක්... ඊයේ fb එකෙන් දැක්කා මේවා ගැන කතා කෙරෙන තැනක්!
Deletehttps://www.facebook.com/profile.php?id=100063555183443
https://www.science20.com/quantum_diaries_survivor/supernatural_coincidences_and_lookelsewhere_effect
ReplyDeleteස්තුතියි Pra Jay!
Deleteතර්කානුකූල ලිපියක්. මුල් අඩ විතරයි කියෙව්වේ. පස්සේ බලන්නට කොපි කර තියාගත්තා.
අපි මහලේනමට ඔය කැලේ මැද්දෙන් ඇවිද්ද ගමනෙ නම් කට වැරදුනාද නැද්ද කියල දන්නෙත් නෑ. ඒ කට වැරදීම හෝ පරිස්සම්කිරීම ගැන හිතුවේ නැති නිසා.
ReplyDeleteකඩි සහ කිනිතුල්ලන් කෑම, කටු අතුවලට සීරීම, කෑමට ගෙනගිය කඩල නරක්වී තීබිම, ආපහු පාරට ආවම අපිව ගෙනියන්න ආපු ට්රැක්ටරේ ප්රමාද වීම වගේ දේවල් නම් වුනා. ඒවා සහ කට අතර සම්බන්ධයක් තියනවද නැද්ද දන්නෙත් නෑ අපි එහෙම හිතුවෙත් නෑ.
නිමල්ගේ පෝස්ට් එක කියෙව්වාම තමයි එහෙම එකක් හිතුවෙත්.
මට මතක්වුනේ අපේ අම්මා මම ගමන් යනකොට බාධා වෙන එක ගැන කියපු දෙයක්. සාමාන්යයෙන් මම වැඩට හෝ වෙන ගමනක් යන අවස්ථාවලින් 60% -50% විතර දොරගාවට, වාහනේ ගාවට, ගේට්ටුව ගාවට හෝ මගක් දුරට ගිහින් ආපහු එන්න වෙනව.
මට ඕනෙතරම් ඇක්සිඩන්ට්, වෙනත් පාඩු, ගිය වැඩේ හරි නොගිය අවස්ථා තියනව. ඒවගේම හරි ගිය අවස්ථාත් තියනව. මට කිසිම අවස්ථාවක මතක් වෙන්නෙ නෑ ඒ එක අවස්ථාවකවත් මට මුලදි බාධාවුනාද නැද්ද කියල.
කොහොමහරි මම හුඟාක් වෙලාවට වගේ ආපහු හැරිලා බාධාවෙලා නිසා කියන්න පුලුවන් මගෙ ගමන අසාර්ථක වුන අවස්ථාවලට හුඟක් වැඩියෙන් බාධාවුන අවස්ථා තිබුන වෙන්න ඔනෙ කියල.
ඒක නිසා දවසක් අම්මා මට කිව්වාම හැමතිස්සෙම වගේ බාධා වෙලා යන එක හොඳ නෑ කියල මං කිව්වා ඉතින් මම වැඩි අවස්ථාවල යන්නෙ බාධා වෙලානෙ කියල. පස්සෙ අම්මා කිව්වා සමහරුන්ට බාධාවෙන එක සුබයි හෝ සුබ වෙන්න ඇති කියල (එහෙම මතයකුත් සාමාන්යයෙන් තියනවද ? නැත්නම් ඒක අම්මා හිතල කිව්වද කියල මට ෂුවර් නෑ).
ඒකෙන් මං ඉගන්න ගත්ත එක තමයි ඒවා විස්වාසකරන එක්කෙනෙක් නම් මොන අතට වුනත් ඒවා විස්වාස කරනව,
එහෙම නැතුව එහෙම විස්වාසයක් නැති මං වගේ එක්කෙනෙක්නම් මටම ඔප්පුවෙනකම් විස්වාස කරන්නෙ නෑ කියන එක. (මං කිව්වෙ ඒවා ඇත්ත හෝ බොරු කියන එක නෙමෙයි. මට ඒ ගැන මතයක් නෑ. වෙන්නත් පුලුවන් නොවෙන්නත් පුලුවන්. මං කිව්වෙ මනස බලපාන විදිහ ගැන විතරයි. )
මට ඇක්සිඩන්ට් වුනාම ඊට පස්සෙ පැය ගාණක් හෝ දිනයක් දෙකක් වාහනේ එලවන්න ආත්ම විශ්වාසය අඩුයි , ඒත් යනව, එතකොට හැමතිස්සෙම ආයිත් හැප්පෙයි කියල බයයි. බාධා ගැන විස්වාස කරන කෙනෙකුට බාධාවුනොත් ඒවගේ ඇතියි කියල මට හිතෙනව.
මාව ආයිත් හැප්පුනොත් මම දන්නව මගෙ කොන්ෆිඩන්ස් අඩු එක බලපාන්න ඇති කියල, බාධා වෙන එක්කෙනෙක් හිතනව ඇති ඒ බාධාවුන නිසා කියල. මම ගෙදරින් යනකොට අමතකවීම් නිසා වෙන බාධා / අසුබ විස්වාස කලොත් මට ගෙදරම තමයි හැමදාම ඉන්න වෙන්නෙ :-D
මදැයි... බස්සවත් නෑනෙව මේ ගැන මොකවත් කියන්ඩ.
Deleteනෑ මං කිව්වෙ ප්රා ජේ දිගට දිගට කමෙන්ට් කරන ප්රවණතාව ගැන.
කවුද දන්නෙ නමින් කමෙන්ට්කරන්නෙ බස්සද කියල ?
Deleteමේවා ගැන වැඩිය කවුරුත් කතා නොකරන නිසා ප්රාජේ දිග කමෙන්ට් එකක් දාපු එක හොඳයි.
Deleteමම නම් අපේ අම්මගෙන් 'බාදා වෙවී, ආපහු හැරි හැරී ගමන් යනවා' කියලා බැනුම් අහලා අහලම මම සමහර වෙලාවට ඕනෙ කමින් හැරිලා එනවා අම්මව අවුස්සන්න. සමහර වෙලාවට මම අම්මට කියනවා 'අම්මා ඉතින් මට කොහොමත් හැරි හැරීනෙ යන්න වෙන්නෙ, යූ ටර්න් අරගෙන ආපහු හැරිලා ඕනෙ පාරට හරවන වෙලාවල් තියෙනවා, සමහර වෙලාවට අපි බැක් රෝඩ්ස් වලින් යනවා ඉතින් කොහොමත් හැරි හැරී තමයි ගමන් යන්නෙ' කියලා. ඒ වෙලාවට බුම්මගෙන ඉන්නවා මොකුත් කියන්නෙ නැතුව.
කට වරද්දා ගැනීම නම් මට පේන්නෙම යමක් වැරදුනාම ඒකට හේතුව හොයන්නෙ නැතුව, එකිනෙකා දෝෂාරෝපනය කරගන්න විදිහක් (blame game) කියලා. අපි කතා කරන වචනවල ලොකු බලයක් තියෙන නිසා හැදිච්ච එකක් වෙන්නත් පුලුවන්.
Pra Jay මහත්තයා වැට පැනලා ඇවිත් දොඩමලු වෙන එක ගැන නං මමත් සතුටුයි, ඩ්රැකී!
Deleteඅනෙක් අතට කියන්න දෙයක් තියෙනවා නං උන්නැහේ නොකියා ඉන්නෙත් නැහැනේ.
හැබැට බස්සා මහතා ලෝකේ වටේ සංචාරයකටවත් ගිහින්ද කතාබතා නැත්තේ.
Lotus, යම් යම් විශ්වාස අපි ළඟ තියෙන්නේ ඒවා ගැන පොඩි කාලේ හිටම අහන්න- දකින්න ලැබෙන නිසානේ. මට නං එහෙමයි. මං එව්වා මත්තෙම නැහෙන කෙනෙක් නං නෙවෙයි. නමුත්, අවාරේ 10-12 දෙනෙක් එක්ව ගිය ශ්රීපාද ගමනකදී ගම්වැසි කාන්තාවන් දුන් පඬුරු නොදා හිටි වෛද්ය සිසුවෙකුටම දෙබරු ඇනීම - රෝහල්ගත කරන්න වෙන තරම් දරුණුවට... අදටත් මට හිතෙන්නේ අහම්බයක් විදිහට නෙවෙයි.
ඉන්දික ගැන සිදුවීමත් එහෙමයි. එයයි හිච්චියි තමා ඒ නඩේ ලීඩර්ස්ලා. හිච්චි නිහඬ කෙනෙක්. ඉන්දික සද්දෙන් කතා කරමින් නඩේ මෙහෙයවන උනන්දුවෙක්. එහෙම කෙනෙක් පැය දෙක-තුනක් තමන්ගේ පිරිස අමතක කොට සිටීම තරමක් අභව්ය විදිහටයි මං දැක්කේ.
අම්ම ගැන මතක් කරලා තියෙන හන්ද... ඒ ගැන කියවෙන සෙන් කතාවක් මතක් උනා -
Deleteතරුණ ළමය කැලේට යනකොට අම්ම එපාම කියල අවවාද කරා. එත් ළමය ඇහුවේ නෑ. බැරිම තැන කිව්වා.. කැලේ ඉන්න කොටියම කාපං අල්ලාගෙන කියල. ළමය කැලේ ටිකක් දුර ගිහාම ඇත්තටම කොටිය ආව. ළමය අධිෂ්ඨාන කරා අම්ම කටින් කිව්ව දේ නෙවේ හිතේ තිබ්බ දේ ඉෂ්ඨ වේවා කියල. කොටිය මොහොතකින් ළමය ගාවින් ඈත් උනා.
තව කතාවක් තියේ ඒකත් ලියලා දාන්නම් අනේ -
Deleteගෙදර හිටිය අශ්වයා පැනලා ගියා. ගමේ අය ඒක අවාසනාවක් විදිහට හැඳින්නුවා. ටික දවසකින් අශ්වයා, වෙළඹකුත් අරගෙන ගෙදර ආව. ගමේ අය කිව්වා ඒ උන දේ වාසනාවක් කියල.
වෙළඹ පිටේ ගිහින් ගෙදර ලොකු ළමය කකුල කඩා ගත්ත. ගමේ අය කිව්වා ඒක අවාසනාවක් කියල. ටික දවසකින් රටේ යුද්ධයක් ඇති වෙලා හැම ගෙදරකම තරුණයන් හමුදාවට බඳවගත්ත. ඒත් කකුල කැඩුණු නිසා අර ළමය බේරුනා.
ගමේ අය කිව්වා ඒක වාසනාවක් කියල.
වෛද්ය සිසුවා හා ඉන්දිකගෙ සිදුවීම් ගැන නිමල් හිතන විදිහ බොහෝ දුරට හරි වෙන්න පුලුවන්. නිමල්ගෙ උත්තරේ කියවද්දි මට හිතුන තව දෙයක් තමයි "ඉන්දික සද්දෙන් කතා කරමින් නඩේ මෙහෙයවන උනන්දුවෙක්" නම් ඒ අවස්තාව වෙනකොට ඔහු සෑහෙන වෙහෙසකට පත්වෙලා ඉන්නටත්, ඒ නිසා ඉන්දිකගෙ sub-conscious mind එක ඔහුට යම් විවේකයක් ලබාදෙන්න ඔහුව කන්ඩායමෙන් ඉවත් කරා වෙන්න පුලුවන්, යම් විදිහක zone out වීමකුත් එක්ක. නිකන් හිතුනු දේ කිව්වෙ. මේ වගේ දේවල් සම්බන්දව අසීමිත possibilities තියෙන නිසා අපි අදහස් පල කරගැනීම හොඳ දෙයක්.
Deleteඔව් නිමල් කියන එක හරි- අම්මා මට එහෙම කියන්නෙ ආච්චි අම්මා ඒ විදිහටම අම්මට කියපු නිසා. අම්මා ආච්චි අම්මට වඩා හුඟක් ඉදිරියෙන් ඉන්න කෙනෙක් වුනත් ඒවම නැවත මට රිපීට් කරනවා. past conditioning තමයි.
නමි දාලා තියෙන පලවෙනි කතාව ලස්සනයි. දෙවෙනි කතාව මම අහලා තියෙනවා තව පොඩි වෙනසක් සහිතව ගමේ අය 'වාසනවක්' හෝ 'අවාසනාවක්' කියන හැම වෙලේම ඒ ගෙදර ප්රධානියා 'හොඳයි අපි බලමුකො' කිව්වා. ජීවිතේ හැම වෙලේම mixed bag එකක් කියන අදහස එතන තියෙන්නෙ.
(මේ සැරේ මම ගොඩක් කමෙන්ට්ස් දාලා).
නමීටත්, Lotus ඔයාටත් ගොඩක් ස්තුතියි- වෙහෙසෙමින් ගොඩක් විස්තර ලිවීම වෙනුවෙන්. ගොඩක් විස්තර කියන්නේ ගොඩක් දැනුමත් නෙව!
Delete'ඉන්දිකගේ උප විඥානය ඔහුට විවේකයක් ලබා දෙන්නට ඇති'- මෙතෙක් කිසිම වෙලාවක මට නොහිතුනු තර්කයක්!
ඒ වගේමයි zone out වීම- පරණ තොටුපලේ සිට වරහන තෙක්ම යන්න තියෙන්නේ රූස්ස ගස්වලින් වැහුණු පාරක් දිගේ; තුරු සෙවනේ; වරන් වර මැණික් ගඟ පෙනී පෙනී.
ඔක්කොමත් හරි කිනිතුල්ලො කිව්වම ට්රිප් යාම එපා උනා.
ReplyDeleteඩ්රැකී, දෙවෙනි කිනිතුලු අස්වැන්න තිබ්බේ තමිරට. 4යි. එයා ගෙදර ආවට පස්සේ මුළු සරුවාංගය පුරාම සිද්ධාලේප ගාලා පැයක් විතර ඉඳල නෑවාලු. ඒක වැඩ කළා කිව්වා.
Deleteතව එකක්. මේ කිනිතුල්ලෝ කිහිලි- ඉකිලි වගේ ආවරණිත; උණුසුම් තැන්වල ඉන්න බැරි සතුන් වගෙයි. අහු වුනේම ඔලුවේ, දෙබැමේ, පිටේ, අත්-පාවල ඇඟිලි කරු අතර ඉන්දදියි.
කිනිතුල්ලො කාල සිද්දාලේප ගෑවහම මාර දැවිල්ලයි.
Deleteතමීර, හොඳ වෙලාවට මම ඔයාගෙ ගුරුකම නොකළේ.
Deleteතවත් රසවත් පෝස්ට්ස් මාලාවක් ඉවර වුනා නේද.
ReplyDelete"එකම දෙයක් දිහා වුණත් අපි එකිනෙකා බලන්නේ එක-එක විදිහටය!". ඔව්, මගේ විදිහට අනුව නම් ඉන්දික පැය බාගයක් ඇතුලත කතා කරපු එක coincidence විතරක් වෙන්න පුලුවන්. එහෙම නැත්නම් අපේ සිතුවිලි කියන්නෙ ශක්තියක් නිසා මර්වින් හිතපු දේ ඉන්දිකට communicate වුනා වෙන්න පුලුවන්.
"කිරිබත්, රතු කැකුළු බත්, කඩල, මුං ඇට, ඉඳියාප්ප විතරක් නොවේ පානුත්.." තව කෙනෙක් වෙනුවෙන් අපි කෑම හදන්නෙ ආදරයෙන් හා සැලකිල්ලෙන් නිසා මෙහෙම කියන එක වැරදියි. නමුත් සාමාන්යයෙන් අපේ අය කෑම කන විදිහ නිසා මට හිතුනු දෙයක් මේ ලියන්නෙ. උදේ කෑමකට විතරක් මෙච්චර range එකක කෑම හැදීමේ සිට උත්සව අවස්තා, දානෙ ගෙවල්, වෙඩින්ග්ස් වලදි මිනිස්සු කෑම බෙදාගෙන අහක දාන හැටි දක්වා හැසිරීම අපේ රට ගැන ලොකු කතාවක් පෙන්වනවා නේද.
ඔයා කියනවා වගේ Lotus, මමත් සිතුවිලි තරංග මගින් සන්නිවේදනය වෙන බව අත්දැකලා තියෙන කෙනෙක්. සමහර විට හයවෙනි ඉන්ද්රිය වෙන්න ඇති.
Deleteඔයා විශ්වාස කරනවද මන්දා- මම post එකක් ලියන්න ගත්තම එකට අදාළ තොරතුරු මතක් වෙන අතරේ- අමතර news; ආර්ටිකල්ස්; ෆොටෝස් හා පොත් එහෙමත් මගෙ ළඟට එවෙන ගතියකුත් තියෙනවා- නොහිතපු විදිහට!
Lotus, දකුණේදී මං දැක්ක දෙයක් මේ. එයාලා හරි දක්ෂයි ගොඩක් ජාති හදලා සංග්රහ කරන්න, අමුත්තන්ට. ඒ මදිවට අපි ගොඩාරියක් නොකෑවොත් එයාලගේ හිතට මදිත් එක්ක.
Deleteමේ පොස්ටුවේ හත්වෙනි foto එකේ තියෙන දවල් කෑම වෙලාවේ හදලා තිබුණු කෑම තොගයෙන් 1/3 විතර තමයි අපිට කන්න පුළුවන් වුණේ.
පියනන්ද මහත්තයලා වුනත් එහෙමයි. සූදානං කරලා තිබුණු කෑමවලින් බාගයක්ම ඉතිරි වුණා. ඒවා නම් අහක ගියේ නෑ. වනජීවී එකේ පිරිසක් පස්සේ ඒවා භුක්ති වින්ද නිසා.
කමෙන්ට්ස් දැම්මා ඇති කියලා යන්න යනකොට නිමල් කියලා තියෙන කරුනු නිසා ආයිත් ඇදිලා ආවා. "මම post එකක් ලියන්න ගත්තම එකට අදාළ තොරතුරු මතක් වෙන අතරේ- අමතර news; ආර්ටිකල්ස්; ෆොටෝස් හා පොත් එහෙමත් මගෙ ළඟට එවෙන ගතියකුත් තියෙනවා". There is NO time and space කියලා කියනවනෙ. Dr Brian Weissගෙ පොත්වල නිමල් ඒ වාක්යය කියවලා ඇති ඕනෙ තරම්. සමහර දේවල් අපි ලඟට එන්නෙ කාලය හා අවකාශය කියන දෙයින් සීමා නොවී. ඒක Law of Attraction වලත් කියන දෙයක්.
DeleteLaw of Attraction... Lotus ඔයාට කියවන්න- හොයන්න- දැනුවත් වෙන්න ගොඩක් වෙලාව තියෙනවා වගේ. ඒ වගේම හොඳ ධාරණ ශක්තියකුත් ලැබිලා.... වාසනාවන්!
Delete🤗👌💕
ReplyDeleteස්තුතියි නවීන්!
Delete