“ඔබයි- දොස්තරයි මාව වරදවා වටහාගෙන.”
“ඇයි එහෙම
කියන්නෙ?”
“මට ආයෙත් පිරිමියෙක් වෙන්න ඕනෙ නෑ.”
“ඒ හරි වැඩේනෙ. මම දන්නවා නං දොස්තරට
කියනවනෙ.”
“අපි ආපහු
යමු!” මම කීවෙමි. ජයසිංහ මෝටර් රිය ආපසු හරවා ගත්තේය. අපි නැවතත් දොස්තර මහතා හමු
වීමට යන විට ඔහු පුදුමයෙන් බලා සිටියේය.
මගේ
හිත හොඳ කිරීමට බවත්, මට පිරිමි බව ලබා දීමට වඩා... |
මගේ හිසේ මලක්
පිපුණා සේ විය.
මම දොස්තර මහතාටත්, ජයසිංහටත් මුව නොසෑහෙන සේ පින් දුනිමි.
ඉන්පසු ශල්ය
කර්මය සඳහා සියලු විධිවිධාන දොස්තර මහතා යොදන බව මට දන්වන ලදී. එය රහසක් සේ තබාගත
යුතු බව ජයසිංහත් මමත් අවධාරණයෙන්ම කියා සිටියෙමු.
මට නිවාඩු ලබා දීම ආදිය ජයසිංහ විසින්ම කරන ලදී.
මුත්රා බොක්කේ ගලක් සෑදී ඇති නිසා ඒ සඳහා මට ශල්ය කර්මයක් අවශ්ය වී ඇති බැව්
ඔහු කාර්යාලයයේ අනිකුත් අයට දන්වා තුබුණි.
මා අවදිවන විට
ඇඟපත මට වලංගු නැතිවා සේ දැනෙන්නට විය. මම එක ඇලයකින් අනික් ඇලයට හැරෙන්නට මහන්සි
ගතිමි.
එහෙත් මට එය කළ නොහැක!
“දඟලන්න එපා.”
ඒ ජයසිංහගේ කටහඬය. ජයසිංහ මගේ ඇඳ ළඟ පුටුවක් තබාගෙන වාඩි වී සිටියේය.
“මේ කොහෙද?”
මම ඇසීමි.
“මේ ඉස්පිරිතාලේ.”
හේ කීය. “බය වෙන්න එපා. ඔබට ඉක්මනින්ම සුව වේවි.”
මගේ නාභියෙන්
පහළ කොටස වණයක් සේ කකියයි. මට බලවත් තෙහෙට්ටු ගතියක් දැනෙයි.
“දොස්තර
මහත්තය කෝ?”
“දොස්තර
මහත්තය දැන් ඇවිත් ගියා. එයා කීවා ඔපරේෂන් එක සාර්ථකයි කියා.”
මේ
ලෞකික ජීවිතය අත්හැර ආගමික ජීවිතයක් ගත කිරීම හොඳ යැයි... |
ශල්ය කර්මයට
පෙර මා තුළ තුබුණු රාගනිඃශ්රිත භාවය සම්පූර්ණයෙන්ම පහව ගොස්ය. මගේ ප්රාග් යෞවන
අවදියෙදී මා කළ මෝඩකම් මා සිහිපත් කළේ මහත් ලජ්ජාවකිනි.
ජයසිංහ මහතා මා වෙත දක්වන කරුණාව නිසා මම ඔහුට ආදරය කළෙමි. එහෙත් එය ඔහු වෙත කලින්
තුබුණු ආදරය නොවෙයි. ශල්ය කර්මයෙන් පසු මා ලෙඩ ඇඳේ ගත කළ කාලය තුළ කිසිම
පිරිමියෙකු හෝ ගැහැනියක කෙරේ අලංකාරයක් දැකීමට නොහැකි විය.
ශල්ය කර්මයේ
තුවාල සම්පූර්ණයෙන්ම සුව වූ පසු මට නවාතැනට යාමට පුළුවන් විය. මට වැඩි දුර පයින්
ගමන් කිරීම දොස්තර මහතා විසින් තහනම් කරන ලදී. එහෙයින් මම මාසයක් නිවාඩු ගෙන
නවාතැනෙහි ගත කළෙමි.
මේ විශාල රටක
තනි වී කාලය ගත කිරීම මට බෙහෙවින් අපහසු කාරියක් විය.
එක් දිනෙක
ජයසිංහ මා බැලීමට පැමිණි වේලේ මගේ අපහසුව මම ඔහුට කීවෙමි. මා තව දුරටත් මේ රටේ පසුවීමට
නොකැමැති බවත්, රස්සාවෙන් ඉවත් වී සියරට ගොස් අප්රසිද්ධ වේශයෙන් ජීවත් වීමට කැමති
බවත් ඔහුට කීවෙමි.
ජයසිංහ ඊට විරුද්ධ වූයේ නැත.
සියරට පැමිණි
පසු මගේ ජීවිකාව කර ගැනීම සඳහා පුද්ගලික ආයතනයක රක්ෂාවක් ලබා ගැනීම සඳහා ඔහු උදව්
දෙන බවද පැවසුවේය.
ආරෝග්ය
ශාලාවේ සිටියදී, කිසි දිනෙක යළිත් කාමාශාවන් මා තුළ ඇති වේ යැයි මම නොසිතුවෙමි.
එහෙත් ක්රමයෙන් පිරිමින්ගේ ලස්සන දැක්මට මට ක්රමයෙන් හුරු විය.
ලංකාවට පැමිණි පසු කිසිවෙකුට හඳුනා ගැනීමට නොහැකි වනසේ ජීවත් විය යුතු යැයි මම ඉටා
ගතිමි.
ගැහැනියක සේ
මා කෙසේ නම් මගේ හිතවතුනට මුහුණ දෙන්නද? ප්ලාස්ටික් ශල්ය කර්මයෙන් ඇස් පිහාටුවල
රැලි දමාගත හැකි බැව් මෙහිදී මට සිහි විය. ජයසිංහගේ ආධාරයෙන් මම එබඳු ශල්ය වෛද්යවරයෙකු
සොයා ගතිමි.
ශල්ය කර්මය සඳහා ශල්යාගාරයට යන පිපුණු ඇස් පිහාටු ඇති ගැහැනිය පිටතට එන්නේ හොඳට
රැලි වැටුණු, අලංකාර ඇස් පිහාටුවලින් හෙබි මුහුණක් ඇතිවය.
නව චීනයේ විශාල ප්රාසාද මගේ දෙනෙතින්... |
පැයක පමණ ශල්ය
කර්මයකින් පසු මගේ ඇස් පිහාටුවල ස්වාභාවික රැල්ල ඇති විය. කන්නාඩියක් ඉදිරියට ගිය
මට මගේ මුහුණ හඳුනා ගැනීමට පවා අසීරු තරමට වෙනස් වී තිබෙනු පෙනිණ.
මගේ සිතේ ඇති වූ සතුට නිම්හිම් නැත.
“ඔබ දැන් නම්
හරි ලස්සන ගෑනි”යි ජයසිංහ ශල්ය කර්මයෙන් පසු මා දෙස බලා පැවැසීය.
“ඔබට හොඳ පෙම්වතෙකු
ලැබෙනවාට කිසි සැකයක් නැහැ”යි කී ජයසිංහ මා ලංකාවට පැමිණි පසු මට වෙළෙඳ සමාගමක
රක්ෂාවක් ලබා ගැනීමටද කටයුතු සලසා ඇති බැව් පැවැසීය.
ඔහුගෙන් මා ලද උපකාරවලට ස්තුති කිරීමට මගේ වචන කිසි සේත් මඳ විය.
ඔහු මට දැක්වූ
කරුණාව හා ආදරය ගැන සිහිවත්ම ඉබේම මගේ දෑත් ඔහු වටා ගියේය. මම ඔහු වැළඳගෙන ඉකි
ගසමින් හැඬුවෙමි.
රක්ෂාවෙන් මගේ
අස්වීම පිළිගන්නැයි මවිසින් ලංකාණ්ඩුවට එවන ලද ලිපියට පිළිතුරු ලැබිණ. මගේ අස්වීම
පිළිගත් බවද, මා ලංකාවට පැමිණිය යුත්තේ මගේ වියදමෙන් බවද එහි දක්වා එවා තුබුණි.
චීනයේ සිට
ලංකාවට පැමිණීම සුළු මුදලකින් කළ නොහැක. මා ළඟ වැඩි මුදලක් ඉතිරි වී නොමැත. මම මේ
බැව් ජයසිංහට කීවෙමි. හෙතෙම කෙසේ හෝ රජයේ වියදමෙන්ම ආපසු ඒමට මට කටයුතු කළේය.
විශාල ජෙට්
යානය පීකිං නුවර ගුවන් තොටුපළෙන් අහසට නැංගේ මා ඇතුළු තිස් දෙනෙකුද රැගෙනය. නව
චීනයේ විශාල ප්රාසාද මගේ දෙනෙතින් ඈත් විය. මොහොතකින් අපි වලාකුළු අතරේ සැඟවී
ගමන් ගන්නට වීමු.
අපෝ!
එදාමයි මම
ඒක කියවලා ඉවර කළේ. |
අට මසකට පෙර රත්මලානේ ගුවන් තොටුපළින් අහසට නැඟ රටෙන් පිට වූ මම - තිලකපාල - අද
රාත්රී - තිලකා ලෙස රත්මලානෙන්ම ගොඩ බසින්නෙමි.’
ඉතිං....
පොත කියවලා ඉවර කළාට පස්සේ සංජේ හමු වුණු පළමු වතාවෙම, ඒ හාදයා මගෙන් ඒ ගැන
ඇහුවේය. ඒ ලුම්බිණිය ළඟ ඉඳලා වැල්ලවත්තේ සායි පූජාවට යමින් ගමන්ය.
“රංජි අර පොත කියෙව්වද?”
“අපෝ! එදාමයි සංජේ, මම
ඒක කියවලා ඉවර කළේ.”
“ඔයාටත් බැරිද ඒකෙ ඉන්න තිලකපාල වගේ වෙන්න?” සංජේ ඇහුවේ කලින් හිටම අහන්නට සූදානමින්
හිටියා වගෙය. ඒත් සංජේ කියන්නේ මොකක්දැයි එක සැරේටම මගේ බූරු මොළයට නොවැටුණේය.
“ඒ කිව්වේ?”
“ඔයාටත් තියෙන්නේ
ඔපරේෂන් එකක් කරවගන්න... තිලකපාල ඔපරේෂන් එකක් කරවගෙන තිලකා වුණා වගේ...” ඒ
යෝජනාවට මගෙන් කිසිම දෙයක් නොකියැවුණු නිසා වෙන්නැති, සංජේ මෙහෙමත් කිව්වේ. “එතකොට
නිමල් නිමාලි වෙයි!”
“තිලකපාල එහෙම කර
ගන්නෙ එයාට... එයාට... ලිංග විපර්යාසයක්
වෙන්න ආව නිසානෙ සංජේ...”
“පොතේ එහෙමම කියන්නෙ නැහැනෙ.”
“මට නං තේරුණේ ඒ වගෙයි.”
ඒත් සංජේ පසුබැස්සේ නැත. “පොත පැත්තකින් තියමුකො... දැන් ඒ වගෙ ඔපරේෂන් කෙරෙනවලු.
ඔයාටත් එහෙම එකක් කර ගන්න පුළුවන් නං මට ඔයාව කසාද බැඳ ගන්න පුළුවන්!” ඔහු
කිව්වේය.
එතකොටය, මං හිතන්නට
පටන් ගත්තේ.
එතකොටය, මට දැනෙන්නට පටන් ගත්තේ.
ඇත්තම
කියතොත් එව්වා කල්පනාවට ආවේ... |
නමෝ විත්තියෙන්ම
කියන්නට වෙන්නේ ඒ දිනවල මට තිබුණු ස්ත්රීත්වය පහත්ය යන සිතිවිල්ල ගැනයි. ඒ
සිතිවිල්ල ඇතිවී තිබ්බේත් ඉස්තිරියාවක වූ අපේ ආච්චීට පින් සිදු වෙන්නටය.
‘ගෑනියෙකුට කවදාවත් බෑ පුතේ බුදුවෙන්න. ගෑනියෙක් බුදු වෙන්න හදනවා නං ඉස්සෙල්ලම ප්රාර්ථනා
කරන්න ඕනි පිරිමියෙක් වෙලා ඉන්න.’ / ‘පිරිමියෙක් වෙලා උපදින්නේ පින් පළ දීලා’ /
‘ගෑනියෙක් වෙලා උපදින්නෙ කරුමෙට.’ වගේ කියමන් අපේ ආච්චීගෙන් නිතර කියැවිණි.
ටිකාක් හරි ඉස්පාසු වෙලාවක නං, ආච්චී ඒ කතාවට පලිප්පු දමමින් මේ කවියත් කිව්වාය:
ගෑනු ජාතිය - ජරා ජාතිය
ගලේ ගහලා - මරා දාපිය
පිරිමි ජාතිය - උතුම් ජාතිය
කන්ට දීලා - මල් පුදාපිය
එවැනි හැදියාවක් ඇතිව
සිටි මට, සංජේගේ යෝජනාව මුලින්ම පෙනුණේ තරමක නිගරුවක් ලෙසයි!
‘මට වෙච්ච දේ’ කියවන
කාලය වන විටත්, මං වහන්සේ සමරිසි ලිංගික අත්දැකීම් රැසක්ම ලබා තිබුණු විත්තිය ඔබ
දැනටමත් දනියි.
ඒ මුල්ම අත්දැකීම් මා ලද්දේ අවුරුදු
හයේදී ෂර්ලි වෙතිනි. ඒ
කිසිදු දෙයක් නොදන්නා බිළිඳෙකු ලෙසය.
අවුරුදු දොළහේදී ‘දෙවෙනි වටය’
ඇරඹිණි. එහෙම වුණත්, එය සිදු වුණේ ඉතාම රහසිගතවය.
ඇත්තම කියතොත් මගේ ලිංගික අනන්යතාව පිළිබඳ කිසිදු අවබෝධයක් මට නොවිණි; ඒ ගැන
දිගින්-දිගට සිතන්නට තරම් උවමනාවක්වත් මට නොවිණි.
නමුදු
‘කාමේසුමිච්ඡාචාරා වේරමණී සික්ඛා පදං සමාදියාමි’ කියලා කියද්දී නං ‘වරදකාරී
හැඟීමක් - පාපයක් කරනවා වගේ හිතිවිල්ලක්’ මට වද දුන් බව නොකියා බැරිය. මං කරන්නේ
ලොකුම පාපයක්ද?
‘ඒ මදිවට උඹ එහෙම කරද්දී, තව සිල් පදයකුත් කඩනව නේද, බොරුවකුත් කියලා...
මුසාවාදා...’ මගෙ යටි හිත මුර ගෑවේය.
ඇත්තම කියතොත් එව්වා කල්පනාවට ආවේ පන්සිල් සමාදන් වෙන වෙලාවට විතරකි. ඒ වෙලාවේදී
විතරකි, එහෙම චිත්ත සංග්රාමයක් ඇති වුණේ.
තරුණ
ගැටවරයන් රැසකගේම ලිංගික ආකර්ශනය මා වෙත ලැබෙද්දී... (සමකාමීන්ගේ පෙළපාලියක ගමන් ගන්නෙක්...) |
හැම දේකටම විසඳුම්
හොයා ගන්නා නිමල් දිසානායකයා, ඒ ප්රශ්නය විසඳා ගන්නට කෙරේමයකුත් ඉක්මනින්ම හොයා
ගත්තේය. ඊට පස්සේ ඒ නසරානියා පන්සිල් සමාදන් වෙන වෙලාවලදී තුන්වෙනි හා හතරවෙනි සික්ෂා
පද උච්ඡාරණයෙන් වැළකී; සමාදන් වීමෙන් වැළකී උන්නේය.
පන්සිල් පද පහම කියා
දෙකක් කඩනවාට වඩා ඒ දෙක නොකියාම ඉඳීම, මට නම් අගේය!
ඇයි, මම පස්වෙනි එක හොඳටම රකින්නේ... මං හිත හදා ගත්තේ ඔහොම තර්ක කරමින්ය. තර්ක
කෙරිල්ලේ හොඳ ඒකය. ඔබට දක්ෂ ලෙස තර්ක කළ හැකි නම්, ඕනෑම බොරුවක් ඇත්ත කරන එක වුණත්
මහ කජ්ජක් නොවේ!
ඒ හිත හදා ගැනිල්ල
කොහොම වෙතත්...
තරුණ ගැටවරයන් රැසකගේම ලිංගික ආකර්ශනය මා වෙත ලැබෙද්දී, හිටි ගමන් වෙලාවක මට මා
ගැන පුදුම හිතෙන්නට ගත්තේය.
මම සම්පූර්ණයෙන්ම
පිරිමි ලිංගේන්ද්රිය පද්ධතියක් සහිතව උපන්නෙක්මි.
එහෙත් මා මව්කුසේ පිළිසිඳ ගැනීමේදීම යම්කිසි වරදකුත්
සිදුවී තිබෙන සැටියකි. ඒ ජානමය වැරැද්දක්ද?
මගේ කටහඬ තරමක් නාසික්ය; ස්ත්රීමය ලාලිත්යයකින්
යුතුය. (උවමනාවෙන්ම එයට තරමක හුරතල් බොළඳකමක් මුසු කිරීමටද මට හැකියාවක් ලැබිලාය! ‘ආදර පූජාසනේ’ postsවලදී කියැවුණේ, මගේ
ඒ නසරානි කෙරුවාවේ තරමය.)
මගේ පෙනීම තරමක් දුරට සියුමැලිය. බිම්බිසාර දේවිය වීමේදී,
එරන්දතී කුමරිය වීමේදී, පාරිකා බිසව වීමේදී,
මනමේ කුමරිය වීමේදී හා සුප්පා
දේවිය වීමේදී, මට ඒ
ස්ත්රීමය සියුමැලි බව මහෝපකාරී වුණා නිසැකය. අනෙක් අතින් මා ඒ භූමිකා සියල්ලම
රඟපෑවේ අවුරුදු විස්සක් වන්නටත් කලින්ය; කුමර අවදියේදීය.
තමන්
මොන වගේ විලම්භීත පිටසක්වලයෙක් වෙයිද කියලා දැනගෙන හිටියද? |
‘කෙනෙක් දවසක් ඇහුවා ඇයි අපි මුහුද ගාව ඉන්න මේ තරම් ආස කියලා.. තව කෙනෙක් උත්තර දුන්නා අපි ගර්භාෂයේ ගත කරන කාලයේ කණට හුරු හඬ මුහුදේ හඬට සමානයි කියලා... ඒ අපි ඉපදෙන්න වෙර දරන කාලය... අම්මගෙ පෙකණි වැලෙන් අතහැරීම පුරුදු වෙලා එළියට එන්න කලින්; තමන් මොන වගේ විලම්භීත පිටසක්වලයෙක් වෙයිද කියලා දැනගෙන හිටියද...? අම්මලා, තාත්තලා, අසල්වාසීන් ඒ ගැන දැනගෙන හිටියත් බඩ ඇතුළේ ඉන්න අපි; "අපි" ගැන හාන්කවිසියක් දන්නෙ නෑ... මම නම් ඕන දෙයක් දන්නවා කියල පොර ටෝක් දුන්නට අපි ගැහැනුද පිරිමිද, මොකක්ද වෙනස කියල දැන ගන්නත් යම්කිසි කාලයක් ගත වෙනවා..
මිනිස්සුන්ගෙ ඇඟේ
වර්ණදේහ ජෝඩු 23 ක් තියෙනවා... අපි වෙනස් වෙනස් කිව්වට ඔය විසි තුන එහා මෙහා වීම
විතරයි මම උඹට සමාන නෑ කියන එකම ඒකකය..
පිරිමිද ගැහැනුද
තීරණය වෙන්නෙ ලිංගික වර්ණදේහවලින්... ගැහැනියකගෙ වර්ණදේහ XX
වෙනවා.. පිරිමියෙක්ගෙ නම් XY
වෙනවා.. අපේ පහසුව සඳහා ගැහැනියව අපි
"අම්මා" කියලා හඳුන්වමු... පිරිමියාව "තාත්තා" කියලා
හඳුන්වමු... දැන් ඕක එහා මෙහා වෙලා කොහොමද දරුවාගේ ලිංගය තීරණය වෙන්නෙ...
ඒක මෙහෙමයි..
අම්මගෙ X එකක් සහ තාත්ත ගාව
තියෙන X එක එහා මෙහා වෙලා නම්
ඒ දරුවා ගැහැනු දරුවෙක් වෙනවා.. අම්මගෙ X එකට තාත්තගෙ Y
එක ඇවිල්ලා නම් පිරිමි දරුවෙක් වෙනවා...
ඊටත් අමතරව තව ඒවා තියෙනවද..?
සමහර වෙලාවට
ලිංග වර්ණදේහ ඩිම්බවලට යද්දි යුගලවල් වෙන් වෙනවා වෙනුවට එකට ගමන් කරනවා... ඒ
කියන්නෙ XX දෙකට බෙදෙන්නෙ
නැතුව එක පිඟානෙන් බඩ පුරවගන්නවා... එතකොට උදාහරණයක් විදිහට අම්ම ගාව තියෙන Xදෙක පොකුරු
පිටින් එකට යනවා, ඒකට තාත්තගෙත්
X එකතු වුණාම XXX
වෙනවා... අන්න එහෙම වුණාම එයා ලිංගිකව ගැහැනු
දරුවෙක් වුණත් බොහෝ විට මේ අයගේ කාන්තාවක් වශයෙන් වර්ධනය විය යුතු ද්විතීක ලක්ෂණ
ඌනව පවතිනවා.. බොහෝවිට පිරිමි ගති ලක්ෂණවලට සමානකම් දක්වනවා... දැන් ඕකෙම අනිත්
පැත්ත, අම්මගෙ X
දෙක ගිහින් තාත්තගෙ Y
එකකට හේත්තු වෙනවා.. ඒ කියන්නෙ XXY.
තාත්තගෙන් උඩින් ලැබුණ වයි එක නිසා උපතින්
පිරිමි දරුවෙක් වුණත් ද්විතීක ලිංගික ලක්ෂණ වර්ධනය වීමේදී වැඩි අයිතිය අම්මට නිසා
ගැහැනු ලක්ෂණවලට වැඩි වර්ධනයක් දක්වනවා...
ඒ
කියන්නෙ පස් මහ බැලුම් තියා... |
එහෙම ගත්තම
මිනිස්සු වෙනස්... උඹට මම වෙන්නත් බෑ, මට උඹ වෙන්නත්
බෑ... ඒත් අපිට පුළුවන් වෙන්න ඕනෙ ‘අනෙකාගේ ඒ කියන වෙනස්
පොයින්ට් එකට ගරු කරන්න’... ඒත් තව එක්තරා පුද්ගලයෙක් කියලා අගේ කරන්න...
විවිධත්වය කියන දේ තේරුම්ගන්න... හැබැයි අවාසනාවට අපි නොකරන්නෙත් ඕකමයි...’
තීක්ෂණ ශ්රී විජේසිංහ
fb එකේ පළ කළ ‘Sex චැට්’ ලිපි මාලාවේ දොළොස්වැන්නේ මුල්ම කොටසය උඩින් දැම්මේ. (ස්තුතියි තීක්ෂණ!) ඒ
කොටසෙන් කියවෙනවා වගේ දේවල් දැන ගන්නට මට නං එදා තිබුණේ එකම ක්රමයකි. සුදු මල්ලීගෙන් විමසීම.
1978 විතර තජකයට සම්බන්ධ වුණාට පස්සේ; ‘අසිරිමත් වූ දේකි’ පොත කියවන්නට ලැබුණාටත් පස්සේය, මට මේවා ගැන විද්යානුකූල දැනීම හොයන්නට සිතුණේ. එතකොට හම්බ වුණු සමහර ලියවිලි බර වැඩිය; නීරසය. තවත් ඒවා අතේ රෝල්ය. අද ඒ තත්ත්වය ගොඩක් වෙනස්ය.
fb එකට ලියන තීක්ෂණ වගේම, ඉතාම ක්රියාශීලී blog අඩවියකින් අපට හමුවෙන ඉකොනොමැට්ටාත් මේ ගැන posts කීපයක්ම ලියා තිබුණේය. ඒ එකකිනි මේ ටික උපුටා ගන්නේ, ඉකොනොටත් තුති පුදමින්.
xx ජාන සහිත ගැහැණු හා xy ජාන සහිත පිරිමි හැර වෙනත් වර්ගවල අයත් ඉඳහිට බිහි වෙනවා! |
xxy
- ක්ලයින්ෆෙල්ටර් සහලක්ෂණය ලෙස හැඳින්වෙන මේ
තත්ත්වයේදී පුද්ගලයෙකුට අමතර x
වර්ණදේහයක් ලැබෙනවා. සාමාන්ය පිරිමියෙකුට
හා ගැහැණියකට තිබෙන්නේ වර්ණදේහ 46ක් පමණක් වුවත්, මේ අයට වර්ණදේහ 47ක්
තිබෙනවා. මෙය වඩාත්ම සුලබ ජාන විකෘති තත්ත්වයක් ලෙස හැඳින්විය හැකියි. 500-1000කට
පමණ එක් අයෙක්ට xxy වර්ණදේහ
පිහිටනවා. y වර්ණදේහය නිසා
පිරිමියෙකු වුවත් x වර්ණදේහ
දෙකක්ම තිබෙන නිසා ඇතැම් කාන්තා ලක්ෂණ මතු වීමේ ඉඩක් තිබෙනවා.
මීට වඩා දුලබ
ක්ලයින්ෆෙල්ටර් සහලක්ෂණ තත්ත්වයන්ද තිබෙනවා. 50000කට එක් අයෙක් xxxy ලෙස වර්ණදේහ 48ක්
සහිතවත්, 85000කට එක්
අයෙක් xxxxy ලෙස වර්ණදේහ 49ක්
සහිතවත් උපදිනවා.
xyy
- මෙහිදී 1000කගෙන් එක් අයෙකුට පමණ අමතර y වර්ණදේහයක් ලැබෙනවා.
බොහෝ විට මෙවැනි අය සාමාන්ය නිරෝගී පිරිමින් වුවත් කථාකිරීමේ දුර්වලතා ආදී ඇතැම්
රෝග තත්ත්වයන් ඇති වීමේ ඉහළ ඉඩක් තිබෙනවා. මෙවැනි අය ඇතැම් ටියුෂන් ගුරුවරුන්
විසින් යූටියුබ් හරහා උගන්වන ආකාරයේ බෙල්ල කැපුවත් කඳට කෙළින් හිට ගත හැකි
"සුපර් මේල්ලා" නම් නෙවෙයි.
xxx
- මෙයත් 1000කගෙන් එක් අයෙකුට පමණ ඇතිවන
තත්ත්වයක්. ඉතා කලාතුරකින් xxxx
හා xxxxx තත්ත්වයන් ඇති අයද ඉපදෙනවා.
x0 - ටර්නර්
සහලක්ෂණය ලෙස හැඳින්වෙන මේ තත්ත්වය 2500කින් අයෙකුට ඇති වෙනවා. මෙවැන්නෙකුට
තිබෙන්නේ එක් x වර්ණදේහයක්
පමණයි. ඒ නිසා මුළු වර්ණදේහ ගණන 45ක් පමණයි.
xxyy
- මේ තත්ත්වය 25000කින් අයෙකුට පමණ ඇති විය
හැකියි. මීට අමතරව xxxyy තත්ත්වය ඇති
ඉතා සුළු පිරිසක්ද වාර්තා වී තිබෙනවා.
ඇපොලෝ
හා හයසින්ත් දෙදෙනා අතර තිබුණු විදිහේ සමකාමී ආදරයක්.... |
ඉතිං, එදා ඔය වගේ
කාරණා ගැන නොදැන හිටි මගේ මානසික තත්ත්වය මොන වගේ වෙන්නට ඇත්ද?
දැන් හිතාදර පාඨක ඔබට අනුමාන කර ගැනීමට පුළුවනිය.
මගේ හිතේ කොයි තරම් ගැඹුරකට ‘සංජේගේ ඔපරේෂන් යෝජනාව’ කිඳා බැහැලාදැයි මට තේරුණේත්
කල් යන්න-යන්නටය. ‘කල්’ කිව්වේ අවුරුදු 12- 13ක් විතර දිග කාලයකටය.
අනේ! එතකොට සංජේ කොහේ-
කොතැන- කොහොම ඉන්නවාදැයි කියලාවත් මං වහන්සේ දැනගෙන හිටියේ නැත. ඇපොලෝ හා හයසින්ත්
දෙදෙනා අතර තිබුණු විදිහේ සමකාමී ආදරයක් මා ළඟ නොතිබුණා විය යුතුය. ඊටත් එහෙම
ආදරයක් තිබ්බයි කියලා කියන්නේ ග්රීක දේව පුරාණවල නෙව...
මා විෂයයෙහි නම් ‘Out
of sight – Out of mind’ තියරිය හරියටම හරි වෙන්නැති. නිතර හමු නොවී සිටීමෙන්
විතරක් නොවේ, අලුත් සගයන්ගෙන් අලුත් අත්දැකීම් ලැබෙන්නට වීමෙන් වුණේ, මට සංජේව අමතක වෙලාම යාමය!
ඒකාකාරීත්වයෙන් විඩාවට පත්වීම- කියලාත් ලස්සන වචනවලින් වහන්නේ නැතිව කියනවා නම්, එහෙම වුණේ ‘මගේ චපලකම’ නිසාය. ඉතිං, ඒ කැත ගතිය ගැන වඩාත් විස්තර ඇතිව වෙනම posts කීපයකින් කියන්නෙමි. ‘මට වෙච්ච දේ’ දෙවෙනි කොටසට කුණ්ඩලි ලකුණ කොටන මේ මොහොත වෙනකල්මත්, ඒ අනාගත පෝස්ටුවලට යොදන නමක් හිතා ගන්නට බැරිවය, මං ඉන්නේ෴0෴
පෙර දිනයේ (ඔක්තෝම්බර් 3 ) ජීවන ගමන්මගේ උපන්දිනය නම් තවත් එක් සළකුනු කණුවක් පසුකල නිදි ලොක්කාට නීරෝගි සුව හා ආයූ බෝහෝ වන්නාවූ සුබ උපන්දිනයක් පතමි..
ReplyDeleteආයු රඛන්තු ආවඩා....
ඈ යකෝ එහෙම එහෙකුත් තිබ්බද? මාත් නිදි ලොක්කට නිඳුක් නිරෝගී බවින් පිරි සුබ උපන්දිනයක් පතනව.
Deleteඔන්න මාත්... නිදිලොක්කට නිදුක් නිරෝගී සුබ උපන්දිනක් පතනවා🙏
Deleteආදරයෙන් සුපැතුම් බාර ගත්තා, ස්තුතියි!
Deleteසුබ උපන්දිනයක් නිදි මාමෙ. 🥳🎀
Deleteඑදා(අසංග ගෙ කමෙන්ට එක් දැකපු වෙලාවෙ) කියන්න අමතක උනානෙහ්😑.
ස්තුතියි නවීන්!
Deleteතිලකපාල තිලකා වෙනකොට ඒ මනුස්සයගෙ පාස්පෝට් එකට මොකද උනේ.
ReplyDeleteහොඳ වෙලාවට නිමල් නිමලා නොවුනෙ. හැක්..
තිලකපාල, ජයසිංහ දෙන්නම වැඩ කළේ තානාපති කාර්යලයෙනේ. පූස් පාට් එකකින්, පාස්පෝට් එක වෙනස් කරගන්න ඇති. තිලකාට ලංකාවට එන්න ටිකට් එකත් රජයෙන්ම අරගත්ත විදිහට...
Deleteදැනුත් ඊට හපන් ජාවාරම් ඔය තැන්වල කෙරෙනවනේ ප්රසන්න.
මොනවා වුනත් නිමල්ගේ වෙලාවත් හොඳයි තමා!
මං පන්සිල් පද පහම සමාදන් වීමෙන් වැළකී ඉන්නවා... ඒ ගන්න වෙලාවට. ඒත් පුලුහං තරම් හැම ශික්ෂාවක්ම ආරක්ෂා කරන්න උත්සහ කරනවා හිට
ReplyDeleteපංසිල් අන්තිමට ගත්ත කාලෙ මතක නෑ. ඒ ආගමික හෝ නිරාගමික කාරණයක් නිසා නෙමෙයි. පුරුද්දට.
Deleteඉස්කෝලෙ බලෙන් කරවන දෙයක් නිසා පුරුදුවුනේ අත් දෙක එක් කරගෙන ඔහේ ඉන්න. දශක ගණනාවකට පස්සෙත් තාමත් ඒ පුරුද්දට නිකන් වැඳගෙන වෙන මොනවහරි කල්පනා කරමින් හෝ බලමින් ඉන්නව.
//ඒත් පුලුහං තරම් හැම ශික්ෂාවක්ම ආරක්ෂා කරන්න උත්සහ කරනවා හිට// නමී, ඒ ටික කියවනකොට එකෑවරම ඔලුවට ආව උත්තරේ ලිව්වට තරහ නැහැනේ- හිටගෙනද?
DeletePra Jay, ඔයා කියලා තියෙන්නේ මං වහන්සේ ගැන නේද?
?
Deleteමං ගැන තමයි.
Deleteවහන්සේ කොහොමද දන්නෙනෑ
කිසිම තරහක් නෑ නිදිතුමෝ... ශික්ෂා කිව්වම පංචශික්ෂාව විතරක්මත් ගන්ට බැහැ නේ.
Deleteමගේ අත්දැකීම් එක්ක කියන්ට තියෙන්නේ මූණ බලලා හෝ එක හැසිරීමක් දිහා දැකලා එයා මොනවගේද කියල එකපාර ගෙස් කරන එක අමාරුයි කියලයි. හිඟන්නෙකුයි, ධනවතෙකුයි දිහා එක පාර බලලා නිගමනයකට එන්න බෑ මේ දෙන්න අතරින් වඩා ලෝභ ධනවතා වෙන්න පුළුවන් කියල. පූජකයෙක් දැකල කියන්න බෑ මෙයා සිල්වත් කෙනෙක් කියල... එකපාරම.
//ශික්ෂා කිව්වම පංචශික්ෂාව විතරක්මත් ගන්ට බැහැ නේ.//
Deleteහෙමින් සැරේ හින්ට් එකක් පාස් කළා නේද?
හින්ට් ගැහුවේ නෑ බොල. ඔහේ කියල තිව්නෙ පන්සිල් ගැන. මං කමෙන්ට් එකෙන් කීවේ ශික්ෂා මිසක් පංච ශික්ෂා ගැන නෙවේ නෙ. මයෙ කොමෙන්ට් එකේ 'පුලුහං තරම් හැම ශික්ෂාවක්ම ආරක්ෂා කරන්න උත්සහ කරනවා හිට' වෙනුවට 'පුලුහං තරම් ශික්ෂා කාමී වෙන්ට උත්සහ කරනවා කියල කීවනම් වඩා හොදයි. එතකොට හරි.
Deleteමං සිල් පදවල සීමා මායිම් හොය හොයා ලොකුවට වද වෙන්නෙ නෑ. හැම හොද දේ කරමින් නරකින් බැහැරව ඉන්නවා කියන්නෙ සිල් රැකීමක් නේ... එක විදිහකට. ඒ විදිහට ඉන්න උත්සහ කරනවා. ගුණමකු නොවීම, මිත්රධර්මයේ පිහිටා සිටීම, අනුන්ගේ සතුටේ දී සතුටු වීම පවා සීලයකට දාල ගන්න පුළුවන් කියලයි මට හිතෙන්නේ.
නානත්ත කායා - නානත්ත සංඥා (විවිධාකාර කායවල් - විවිධාකාර සංඥා). පහලින් ඇහුව එකට විතරක් උත්තරේ ඔන්න. මාව කොච්චි වලට අහු කරන්න එපා බොල. විසාල පරාසක් නෙ තියෙන්නේ ඒ කාරනාව සම්බන්ධව... ඒ හන්ද මුකුත් නොකියා ඉන්ටම්.
කෝච්චියකට අහු වෙන්න ඔච්චර බයයිද?
Deleteමට හින්ට් එකක් වගේ දැනුනෙ, මගෙ ළඟ ශික්ෂාව අඩු නිසා. හැබැයි ඉතිං එහෙම කිව්වයි කියලා 'උස්සල පොළොවේ ගහන්න' ඕනද?
හැබැයි රජෝ, මට ඕනි කරලා තිබුණු දේ කියවගත්තා. ඒකට ස්තුතියි.
Deleteනානත්ත කායා - නානත්ත සංඥා (විවිධාකාර කායවල් - විවිධාකාර සංඥා)!
අර කකුළුවා ගින්නෙ දැවෙන කවිය නේද ඕක.
ReplyDeleteඒ කවියෙන් කියන්න හදල තියෙන්නෙ... ලෙඩවීම, වයසට යෑම, මරණය ගැන නොහිත කම් සැපයේම එලී ඉන්න එපා කියන පණිවිඩයක් දෙන්න නේ. මෙතැන කම් සැප කියල තියෙන්නෙ පංචකාමයට.
ඔය පැරණි බ්රාහ්මණ කාලේ පවා කියල තියෙන්නෙ... 'ආශ්වාද, ආදීනව, නිස්සරණ'. මේක බුදු දහමේ පවා කියල තියෙන දෙයක්. 'කම්සැප විඳින්න, විඳ ආදීනව සිහි කරන්න, එසේ දැනගෙන කාමයෙන් මිදෙන්න'
එහෙමයි, එහෙමයි. සාදු සාදු සාාාාාාාදු!
Deletehttps://sasara333.blogspot.com/2022/10/blog-post.html?sc=1664870107219#c3445702031156534630
ReplyDeleteඔබතුමා දීලා තියෙන link එකට ගියාම මේ කවි දෙකත් නිකම්ම ලියවුණා:
Deleteවිකී බෝම් මැතිනිය ලියූ පොතක් ඇත
වීපින් වුඩ්-ය හෙළ බසටත් නැඟී ඇත
රබර් ගහ වටා කතාව ගෙතී ඇත
'ගසක කඳුළු' කියවන්නම වටින පොත
කතා දෙකක් නැත- සීයක් පොතේ ඇත
රබර් ගහේ සුලමුල ලියවෙලා ඇත
රබර් නිසා වුණු සෙත වාගෙම විපත
එහි තිබෙයි, එවැනි පොත් මා දැක නොමැත!
https://www.plannedparenthood.org/learn/sexual-orientation/sexual-orientation/what-causes-sexual-orientation
ReplyDeletehttps://www.betterhealth.vic.gov.au/health/healthyliving/bisexuality
වෙනදා වගේම තොරතුරු බහුල මූලාශ්ර දෙකකටම යන්නට සැලසුවාට ගොඩක් ස්තුතියි Pra Jay මහත්තයෝ!
Deleteජාන වලට අමතරව ළමයා ලැබෙන්න ඉන්න කාලෙ අම්මාට තියෙන ආතතිය වැඩි උනොත් එයාගෙ සහ ලමයගෙ ඇඟේ පිරිමි හෝමෝන (ටෙස්ටෙස්ටොරෝන්) අඩු වෙලා ගැහැනු ගති ටිකක් වැඩිපුර තියෙන පිරිමි ලමයි හම්බෙන්න පුලුවන්....
ReplyDeleteඅනික ලමයා මුල් අවුරුවු වල අත්දකින දේවලුත් එහෙම වෙන්න බලපානවා ...
හරිම සංකීර්ණයි.
මේවා මේ තරම් සංකීර්ණ වෙලා හැදිලා තියෙන්නේ කොහොමද කියලා මට හිතා ගන්නවත් බැහැ, නවීන්.
Deleteඅපිට හිතන්න අමාරුයි. බටහිර අය නම් පර්යේෂණ කර කර උත්සාහ කරනවා ගොඩක් දේවල් තේරුම් ගන්න.....
Deleteදැන් ඉතින් බටහිර අය කීවට ලෝකෙම බටහිර ක්රමයට තමයි වැඩ හැබැයි😂😂
පහෙන් තුනේ උපාසක වගේ නමක් හොද නැතිද
ReplyDeleteදැන් මගෙන් අදින්නාදානාත් රැකෙනවා චමින්ද මහත්තයෝ!
Deleteමම පන්සිල් ගන්නකොට හිතන්නේ සුරාමේරය මජ්ජපමා කියන්නේ මද පමනට පමනක් සුරාවගැනීම කියලා.
ReplyDeleteචමී, මට ඉන්න යාලුවන්ගෙන් නොබොන අය පස් දෙනෙක්වත් නෑ. ඉතිං බොන වෙලාවට බොන අය බීමේ රහ ගුණ- වාසි- අනං මනං කියන ගමන් ඔය කියන ජාතියේ අර්ථ කතනත් එමට දෙනවා! හිතා ගන්න ඇහැකි නේද?
Delete@චමින්ද දිසානායක
Deleteසුරාමේරය මද පමණට ගැනීම රමණීය වේ
බොන්නෝ දනිති.
Deleteඇහැකි ඇහැකි
Deleteරමණීය හොඳ ලස්සන වචනයක්. ඩ්රැකී, එක අකුරක ස්ථාන මාරුවකින් මාර වෙනසක් වෙනවා....
Deleteඉස්පිල්ලක් අයින් කරාමත් තවත් හොඳ වචනයක්😁😁😁
Deleteනවීන්, පොඩි එකෙක් නේද, ඕවා දොඩන්නේ?
Deleteදැන් ඉන්න පොඩි එවුන් අපිට වඩා හපන් නිදි මාමෙ😝
Deleteමම මේකට ඊයෙ කමෙන්ට් කළා. ඒක පබිලිස් වෙලා නෑ.
ReplyDeleteමම කිව්වෙ, මමත් ගැටවර කාලෙ පන්සිල් ගනිද්දි මුසාවාදා සිල් පදය කියන්නෙ නෑ. එතකොට ඔටෝමැටිකලි අනික් සිල් පද හතරත් අවුලක් නැති වෙනවා. මොකද, බොරු කියන්නෑ කියල නෑනෙ.
බොලේ, තව ඉන්නව එහෙනං... හතරසිල්- තුන්සිල් එහෙම ගත්තු අය.
Deleteමේ කියන පොත හරිම කොට පොතක් නේ.
ReplyDeleteඅපි ගැටවර කාලෙ අපේ ඤාති පුතෙක් ගෙ දිහෑ යනව, වේට් එක්සසයිස් කරන්න. එතනදි අරූගෙ කම්පියුටරෙන් අපි සින්දු දානව, කම්මැලිකමට අහන්න. අපි වැඩිය ආස නැති සින්දුවක් යද්දි, අපේ මල්ලි, (අර ලූලගෙ කතාවෙ ඉන්න බාප්පගෙ පුතා) හිටපු ගමන් ඊළඟ සින්දුවට ස්කිප් කරලා, කියනව, "ඒක බොහොම කොට සිංදුවක් නේද?" කියලා.
ඩ්රැකී, ලූලගේ කතාවටත් ගිහිං ආවේ.post එකට හපන් comments ටික.... ඒ කාලේ මාත් බ්ලොග්ස්වලට ඇබ්බැහි වෙලා හිටියා නං කියල හිතුන.
Deleteතෙවන සිල්පදේ ගැනනම් මම හිතන්නේවත් නෑ. මට තේරෙන විදිහට ඔය කාරිය කොරන්න හරි ක්රමේකුයි, වැරදි ක්රමේකුයි කියලා දෙකක් නෑ. මට හරි දේ ඔබට වැරදි වෙන්න පුලුවන් වගේම ඔබට හරි දේ මට වැරදි වෙන්න පුලුවන්.
ReplyDeleteමාත් ඉන්නේ ඔය අත්තෙමයි චමී. බණේත් ඕක තියෙනවද කොහෙද- නානාත්ත කායා නානාත්ත... මොකක්ද වගේ කියමනකින්.
Deleteකෝ මේ නමියා? මට හරියට කියල දෙනවදෝ...
අනුර ජිනදාස, නවීන් සංදීප කුමාර දෙන්නගෙන් කෙනෙක් හරි කමක් නෑ ඒක කියා දෙනවා නං- පින්!
Deleteඕකට නම් නිදි මාමෙ එක එක අය එක එක අර්ථකතන දෙනවා. අනේ මන්දා ඉතින් මොකක්ද හරි කියලා.
Deleteමුල්ම ප්රශ්නෙ තමයි මේ සිල් පදේ, බුදු හාමුදුරොවො දේශනා කරද්දි ඉන්දියාවෙ තිබුන ක්රමය, සංස්කෘතිය අපි නොදන්න එක. ඕනිම දෙයක් තේරුම් ගන්න අපි context එක, සන්දර්භය දැන ගන්න ඕනි. අපි ඒක හරියටම දන්නෙ නෑ.
මම තේරුම් ගත්ත විදියට නම් (පිරිමි දෘෂ්ටි කෝණයෙන්) ,
තමන්ට අයිති නැති, වෙනත් කාටහරි අයිති හෝ යටතේ ඉන්න (විවාහක/ දෙමව්පියන් හෝ වෙනත් කෙනෙක් යටතේ සිටින) ගැහැනු කෙනෙක් එක්ක පිරිමියා සම්බන්දයක් පැවැත්වුවොත් තමයි වැරදි.
ගනිකා ආශ්රය ගත්තොත් තමන් විවාහක නම් එහෙම කරන එකත් වැරදි. විවාහක නැත්නම් ඒක වැරදි කියල මට පෙනිලා නෑ.
අනික විවාහක නම් තම බිරිඳගෙ අනුමැතිය තියෙනව(එයා අවංකවම කැමති නම්) නම් සහ වෙනත් ගැහැනු කෙනෙක් (විවාහක නොවන/ දෙමව්පියන් යටතේ නොසිටින) ආශ්රය කරත් වරදක් නෑ...
සමලිංගික ආශ්රයනුත් වැරදි කියල නම් මට තේරිලා නෑ.
හැබැයි අර හැමතිස්සෙම තමන්ට අයත් නොවන කෙනෙක්, බලහත්කාරකම් , අයුතු පෙළඹවීම් නම් වැරදි හැබැයි.
මීට අමතරව කුමර කුමරි බඹසර කියල සීන් එකකුත් තියෙනව... විවාහ වෙන්න කලින් එහෙම ඉන්න ඕනිලු. (ඒක ගැන මාත් දන්නෙ නෑ හරියටම)
❗❗ හරි වැරදි කියන දේවල් සංස්කෘතිය, කාලය, ප්රදේශය, ආගම, විශ්වාස වගේ ගොඩක් දේවල් එක්ක වෙනස් වෙනවා.
අනිත් එක ලෝකය වෙනස් වෙනකොට බුදු හාමුදුරුවො දේශනා කරලා තියෙනවාලූ රාගය ගොඩාක් බලවත් වෙලා, ලෝකය ටිකක් පිරිහීම( බුදු හාමුදුරුවන්ගෙ අර්ථයෙන් පිරිහීම) පැත්තට යනකොට තමයි ගොඩක් සමලිංගික සහ තම පවුලේ අය ( දෙමව්පියන් දරුවන්) අතර පවා ලිංගික සම්බන්ධකම් ඇති වෙන්නෙ කියලා.
අන්තිමට කොහොමත් හැමදේම සංකීර්ණයි.
සරලවම තමන්ගෙන් වෙනත් කෙනෙක්ට හිත් රිදීමක්, කරදරයක් වෙන්නෙ නැති විදියට හිටියා නම් හරි.
මොකද ඔතන අපි විවාහක නම් වෙනත් ගෑනු කෙනෙක් ආශ්රය කරාම බිරිඳගෙ හිත ගොඩක් රිදෙනවා. අපි එයා රවට්ටල තියෙනවා. ඉතින් ඒක කොහොමත් වැරදි නෙහ්.
අන්න එහෙම හිතුවාම හැමදෙයක්ම තෙරුම් ගන්න ලේසි වෙයි....
ගොඩක් ස්තුතියි නවීන්, ලොකු විස්තරයක්- ගොඩක් පැති ආවරණය කරමින් ලිවීම වෙනුවෙන්!
ReplyDeleteමං කවදහරි පන්සිල් අරගත්තද කියල මම මේ කල්පනා කලේ
ReplyDeleteඉතිං කල්පනා වුණාද ලක්මාල් උන්නැහේ?
Delete// එයිනුත් මා active partner කෙනෙක් නොවේ. පැසිව් ගොඩට; ස්ත්රීමය භූමිකාව කරන ගොඩට වැටෙන්නෙක්මි.// අර ආච්චි ගේ කතාව වගේ තමා මේකත්. හරිහැටි ලිංගික අධ්යපනයක් නැහැනේ නිදි . ස්ත්රීමය භූමිකාව පැසිව් කව්ද? ට්රාන්ස් කාන්තාවෝ පැසිව්ද ?මේක වැරදි කතාවක්. පිරිමි inactive partner ලා ඉන්න පුළුවන්
ReplyDeleteවැඩ- ලෙඩ අස්සේ ඉඩකඩ අඩුව තියෙද්දිත් බ්ලොග්ස් කියවනවට ස්තුතියි අජිත් මහත්තයෝ. ඇක්ටිව්, පැසිව් කතන්දර හරියටම විස්තර ඇතිව මෙතන කිව යුතු නැහැයි කියලයි මට හිතුණේ.
Delete