‘මා සම්බන්ධයෙන් ගත් කල ‘ප්රේමය රාගයෙන් සපිරි එකකි. අනුරාගයෙන් පිරුණු එකකි.’ ඉදින් කෙසේ නම් මගේ ඒ ප්රේමය පාරිශුද්ධ වූවකි; සුරම්ය වූවකි යැයි කියන්නද? මා සම්බන්ධයෙන් නම් සුපසන් ආදරය යනු විහිළුවක් නොවෙද?’ කියා විමසමිනි මා පසුගිය කොටස අවසන් කළේ.
![]() |
ආදරය යනු ලොව පවත්නා අති සුන්දර
දෙයකියි හැඟීමක්... |
එහෙම වෙන්නට ඇත්තේ නිකංම නිකං නොවේ.
බිලිඳු වියේ සිටම මට අහන්නට දකින්නට ලැබුණු දෙයින්- කියවන්නට ලැබුණු දෙයින්- අත් විඳින්නට
ලැබුණු දෙයින් මගේ සුපිරි මතකය පිරී-ඉතිරී යමින් තිබුණු නිසා විය යුතුය, එසේ වන්නට
ඇත්තේ. (මට හිතෙන විදිහට මගේ මතකය ඉතා ප්රබල එකකි. ඒ නිසාවෙනි, මා ‘සුපිරි’
විශේෂණය මතකය වදනට පෙරාතුව යෙදුවේ.)
ආදරය යනු ලොව
පවත්නා අති සුන්දර දෙයකියි හැඟීමක් හය-හතර වැටහුණු දවසේ සිටම මම ඇදහීමි. එවන් අති
සුන්දර ආදරයක් ලබන්නටත්, එවැන්නක මිහිර විඳින්නටත් මම සිහින දකිමින් සිටියෙමි.
අපේ අම්මාවත්-
තාත්තාවත් දරුවන්ට දැනෙන තරමට ආදරය පෙන්වූ අය නොවේ. තාත්තා වැඩියෙන්ම කළේ ‘දරුවන්ට
තිබිය යුතු යැයි ඔහු විශ්වාස කළ ගුණාංග’ සහිතව තම දූපුතුන් තනන්නට උපරිමයෙන්
වෙහෙසීමයි. (මා කලින් කියා ඇති- අපේ අන්නාට කෙසෙල් කැවිල්ල ඊට හොඳම
උදාහරණයකි.)
බොහොමයක් දෙමාපියන් එහෙමය. ඔවුනට නැති පරමාදර්ශී ගුණාංග පවා දරුවන් තුළ පිහිටුවන්නටය,
ඔවුන් තැත් කරන්නේ; ඔවුනට සාක්ෂාත් කරගත නොහැකි වූ ඉලක්ක සිය දරුවන් ලවා හෝ සපුරා ගැනීමටය
ඔවුන් වෙහෙසෙන්නේ.
එවන් පරමාර්ථයන්
තිබියදීම අපේ තාත්තා දරුවන්ට වඩා තම බිරියට ඇලුණු, පුරුෂාධිපත්යයෙන් අන්ධ වුණු,
රාගාධික සැමියෙක්ද වුණේය. මා ඔහු දැක්කේ අඹුසොඬ කෙනෙකු ලෙසයි. (තාත්තාගේ දෙපා
අහිමිව සිටි අවසන් කාලයේ පවා ඔහුට ලෛංගික ප්රීණනය අවැසි වුණු බවත්- අම්මා ඔහුව ප්රතික්ෂේප
කළ විට ඇතිවුණු දබරත් අපට
රහසක් වුණේ නැත!
ඒකට අපේ දුප්පත්කම නිසා අපට උරුමව තිබුණු කෑලි දෙකේ වරිච්චි බිත්ති ගෙදරත් උදව්
වුණේය.)
‘පිරිමියෙකුට
යන්තම් පැදුර පෑගුණත් ගැබ්බර වෙන පරම්පරාවක’ ජාන
උරුම කරගත් අපේ අම්මා අවුරුදු 18 සිට නිතරෝම උන්නේ ගැබ්බර වෙලාය. තවත් විදිහකින්
කියනවා නම් මට අවුරුදු 21 වෙන විටය, අම්මා ඇයගේ දසවෙනි දරු ප්රසූතියට සැරසී
උන්නේ!) ඉතිං දරුවන් හුරතල් කරන්නට ඇයට ඉස්පාසුවක් තිබිණිද?
අනිත් පැත්තෙන් අපේ අම්මා මව්වත්කමින් අඩු ගැහැනියකි. (අකැමැත්තෙන් වුණත් එහෙම
කියන්නේ අගෞරවයක් කරන්නට නොවේ.) මව්වත්කමක් තිබ්බා නං අපේ පවුලේ දහවෙනියා අංග විකල දැරියක
ලෙස උපදින්නේ නැතැයි මට හිතේ.
![]() |
වද විඳ විඳ කවද හරි දවසක කකුල් දෙක
මැද්දෙන් හඳ පායයි කියල බලන් ඉන්නවට වඩා මට මේ ජීවිතේ සැපයි... |
ඉඩකඩක් ලැබුණු විගස මා අපයෝජනය කළෙත් උණුසුම් සෙනෙහසකින් යුතුවය.
ඉදින් මා අතරමං
වූවා විය යුතුය. ආදරයත් රාගයත් දෙකම එකිනෙකට යාවී තිබේ යයි හැඟීමක් ඒ ඇසුරේදී මගේ චිත්ත
සන්තානයේ නිධන් වූවාවත්ද?
“...
මං පුංචි කාලෙ මගෙ අප්පොච්චි මට කකුල් තවන්න එන්න කියද්දී මම ඔය මොකුත් දැනගෙන
හිටියෙ නෑ.
මං ජීවිතේ දෙපාරක් ගෙට වුණා නංගි. එක පාරක් අප්පොච්චිගෙ කකුල් තවන්න ගිහිල්ලා.
අනිත් පාර නවය වසරෙදිද කොහෙද දන්නෙම නැතුව.
මගේ ජීවිතේට වෙච්ච දේවල් දන්නෙ මං විතරයි.
ඒ ඔක්කොම අමතක කරලා අලුතෙන් ජීවිතේ පටන් ගන්න කියල හිතාගෙන මිනිහෙක් එක්ක ගියා.
ඒ මිනිහ කළෙත් තොටිල්ලක් වගේ පැද්දි පැද්දී ඉඳල දාඩිය දාපු ගමන් නැඟිටල යන එක...
ගිහිං නා ගන්නව. මට ඕනි වුණේ දාඩිය නිවෙනකං ළඟට වෙලා ඉන්න.
ඒව කතා කරන්න ගියාම... එක්කො එළි වෙනකම්ම හූල්ලන්න වෙනව... නැත්තං ඉතිං මූණ අතපය
පොට්ටනිවලින් තවා ගන්න වෙනව.
ඔක්කොටම වඩා... පහුවදා උදේට වැඩට ගිහිල්ල මොකුත් වෙච්ච නැති ගාණට හිනා වෙලා ඉන්න
වෙනව.
ම්..හ්හ් මට ඒ මිනිහ එපා!
ඒ මිනිහ මාව දාල ගියේ සිද්ධාර්ථ කුමාරයා වගේ බුදු වෙන්න හිතාගෙන නෙවෙයි නංගි. එහෙම
ගියා නං මට නරසිහ ගාථා කියල හිට ගන්න තිබ්බා.
මට ආපහු ඒ ජීවිතේ ඕන්නෑ.”
“ඔහොම
දිගටම ඉන්න බෑනේ අක්කේ... මං කියන්නෙ මමත් දවසක යයිනේ.”
“කමක්
නෑ! මිනිහෙක් ගාව වද විඳ විඳ කවද හරි දවසක කකුල් දෙක මැද්දෙන් හඳ පායයි
කියල බලන් ඉන්නවට වඩා මට මේ ජීවිතේ සැපයි... මාව දාල යන - මගෙ හිත රිද්දන
මිනිස්සුන්ට නිබ්බුත පද කිය කියා ළඟ තියා ගන්නවට වඩා...”
(යටින් ඉරි ගහල තියෙන වචන මට ඇහුණු; තේරුම් ගත්තු විදිහටයි කෙටුවේ. වැරදියි නං සමා
වෙන්න ඕනි. හොඳේ.)
හිත පාරන;
හිත කීරි ගස්සන ඒ දෙබස් ඛණ්ඩ තුන මම උපුටා ගත්තෙ මේ දවස්වල සති අන්තයේ ITN
නාලිකාවෙන් විකාශය වෙන ‘බැක්සයිඩ්’ ටෙලියෙන්. ටෙලියේ 4 වෙනි එපිසෝඩ් එකේ
13 වෙනි විනාඩියේ ඉඳලා බැලුවොතින්, මේ කෑල්ල ඔයාලට හම්බ වෙයි.
![]() |
අත්තානං උපමං කත්වා’; තමන් උපමාකොට සිතා... |
ඒ, ‘බැක්සයිඩ්’
ටෙලියේ කතාව, දෙබස්, ගීත රචනය හා තිර රචනය කරන ලක්ෂාන් වත්තුහේවා හරි අගේට එයාගේ
job එක කරල තියෙන නිසා වෙන්නැති. අශෝක් ජයකොඩිගේ නිෂ්පාදනයක් වෙන මේ ටෙලිය අධ්යක්ෂණය
කළ ජෝ දිසානායකයන් නළු- නිළියන්ගෙ දක්ෂතා උපරිමයෙන් ලබාගෙන තියෙන හින්දා වෙන්නත්
ඇති, මට එහෙම හිතුණේ.
ඇත්තටම ළමා
වයසේදී සිදු වෙන දේවල්වල මතකය වැඩිහිටියන් වුණාට පස්සෙත් කොච්චර බලපානවාද? (මතකයිනෙ-
මේ සීරීස් එකේ පළමුවෙනි කොටසෙ පටන් ගැන්මේදීම ලියැවුණා- මොළය වර්ධනය වීම අවුරුදු 25 වෙනතුරුම
සිද්ද වෙනවය කියලත්.) මට හිතෙන්නේ පැටි වයසෙදී සිද්ද වෙන ඒ බලපෑම් අමිහිරි නං එව්වා
තදින්ම මොළයේ සටහන් වෙනවා ඇති කියලයි.
හැබැයි-අනෙක්
අයට කොහොම වෙතත්- මට නං ඒ මතකයන් ‘නරක’ විදිහට බලපාල නැහැ වගෙයි.
‘ධම්ම පදයේ’
කියවෙන විදිහට ‘අත්තානං උපමං කත්වා’; තමන් උපමාකොට හිතන්නයි මට පුරුදු වෙලා
තියෙන්නෙ. මං ආදරයට කැමති තරමටම අනෙක් අයත් කැමති ඇතිනෙ. / මට අපහාස වෙනවට මං අකැමැති
වගේම අනෙක් අයත් අකැමැති ඇතිනෙ. / මාව ප්රශංසාවට ලක් වෙනවට මම කැමැතියි නං අනෙක්
අයත් එහෙම ඇතිනෙ... වගේ හිතිවිලි තමයි මගේ හිතේ වැඩ කරන්නේ.
හැබැයි, මං ආවේගශීලීයි. ලේසියෙන් ඇවිස්සෙනවත් එක්ක. එතකොට පොල්ලෙන් ගහන්නා වගේ මගේ
අදහස් කෙළින්ම කියවෙනවත් එක්ක... ඒ නිසා හැබෑවටම කේන්ති ගියොත්- ඒ වෙලාවට හැකිතාක්
නිස්සද්දව හිටින එකයි මම කරන්නේ.
දන්නවනෙ...
මගේ සමීපතමයන් ගොඩක් කැමැතියි- මං කේන්තියෙන්; ආවේගයෙන්; ඇවිස්සිලා කියවනවට...
ඉතිං, ගොඩ වෙලාවට එයාලව සතුටු කරවන්න හිතාගෙන මමත් රඟනවා...
ඔහොම මගේ
නසරානි ගති සොබා සේරෝම ගැන හොඳටම දැනගෙනයි ‘එයා’ මට සමීප වුණේ. (අනුර ජිනදාස හිතවතා
මගේ කේන්දරය බලලා කීව
විදිහට) අතිධාවන කාම යෝගයක් තිබුණු මට එයාගෙ ස්පර්ශය, උණුහුම, නාඩි වැටෙන විදිහ
හොඳට දැනුණා... එයාටත් එහෙම දැනිච්ච බවයි මට පෙනුණේ. අපි දෙන්නා නියමෙටම මැච්
වුණා.
අනේ මෝඩයා!
මොට්ටයා!! තකතිරුවා!!!
තමුසෙ කී පාරක් ඔහොම හිතුවද... මගේ හිත විමසයි.
ඇත්තකි. අතීතයේදී අභී අයියා, පියසිරි, දේමිත්ත, සංජේ, පද්මේ වැනි ලිංගික සහකරුවන්
කීප දෙනෙකු කෙරෙහිත් මම තදින් ඇලී උන්නෙමි. එහෙත් ඒ හැම විටම පාහේ අප අතර එතරම්ම
දැඩි මානසික සබඳතාවක් නොවුණු බවකි මට දැන් හිතෙන්නේ. ඒවා එකක්වත් අවුරුදු ගණන් පැවතුණු
සබඳතාවනුත් නොවේ.
![]() |
ඒ කැලණිවැලි කෝච්චියේ මැදිරියකදී, ඔහුගේ පාසල් සගයන්ට අහක බලා ගන්නැයි කියා ‘අති දීර්ඝ ප්රංශ
හාද්දක්’... |
ඒ කැලණිවැලි කෝච්චියේ මැදිරියකදී, ඔහුගේ
පාසල් සගයන්ට “මට නිමල්ව kiss කරන්න
තියෙනවා.... මචංලා බලන්නෙපා!” යැයි කියා ‘අති දීර්ඝ ප්රංශ හාද්දක්’ මගෙන් ලබා
ගනිමිනි.
මට ලැබී තිබුණු
එවැනි සියලු ලිංගික අත්දැකීම් යළි සිහියට නංවමිනි ‘ඔහු’ මගේ දිවියට ප්රවිෂ්ට වූයේ.
ඔහු ජව
සම්පන්නය. කඩවසම්ය. බුහුටිය. ප්රියමනාප ඇවතුම්- පැවතුම් හා කතාබහෙන් යුතුය.
විශ්වාසවන්තය... ඉතිං ඔහු හා ගෙවමින් සිටි ඒ කාලය මට දැනුණේ දීර්ඝ මධු සමයක් ලෙසය.
එයට හය වසරක් සපිරී තිබ්බේ අප දෙදෙනාම නොදැනුවත්වය.
සමන්ති නංගිගේ ආරාධනය 1994 වසරේදී මට ලැබුණේ ඒ වකවනුවේදීය.
ඇත්තම කිව
යුතුය. Samගේ ඇරයුම සවනට වැටෙනකොටම මගෙ හිතේ ඇති වුණේ ප්රශ්නයක්.
‘එයාගෙන් ඈත් වෙලා කොහොමද ඉන්නේ... අඩුම ගාණේ මාස හයක්වත් එංගලන්තෙ ඉන්න වෙයිනෙ!’
එනිසාමය, මා
දෙලොවක් අතර දෝලනය වෙමින් උන්නේ. ‘ආයෙත් එංගලන්තෙට යනවද- නැද්ද? ගිහිල්ලත් බෑ-
නොගිහිනුත් බෑ.’
“ඔයා ගිහිල්ල එන්න. සමන්ති නංගි ගොඩක් ආසාවෙන් වෙන්ඩ ඇති බලාගෙන ඉන්නේ. ඔය මාස ගාණ
නොදැනිම ගෙවිල යයි...” ඔහු කිව්වේ නිස්කාංසුවේය.
“ඒක නං එහෙම තමයි!” මමත් අලගු තැබුවෙමි.
”එහෙනං ඉතිං තව මොනවද?”
“හැබැයි ඔන්න ඔයා සුමානෙකට එක ලියුමක් ගානෙවත් මට එවන්න ඕනි. හාද? තුණ්ඩු කෑල්ලක්
නෙවෙයි... දිගම දිග ලියුමක්. එහාට ගිය ගමන්ම ඔයාට නිදහසේ කෝල් කරන්න විදිහකුත් මම
හදා ගන්නංකො.”
මං කිව්වේ අම්මලගේ
හවුන්ස්ලෝ ගෙදර ටෙලිෆෝනය තිබෙන තැන මතක් වුණු බැවිනි. ඒක තිබ්බේ ඩැඩාගේ මිනි බාර් එක ළඟය.
එතැන ඉඳගෙන රහස් කොඳුරන්නට බැරිය!
“ඒක නෙවෙයි...
ඔයා දන්නවනෙ, මම ඔය ලියන වැඩේට නං එච්චර දක්ෂයෙක් නෙවෙයි කියල... ඒත් අමාරුවෙන්
හරි සුමාන දෙකකට එක ලියුමක් වෙන්ඩ ලියල එවන්නං.”
“ඔන්න එහෙනං ඒක පොරොන්දුවක්. හොඳේ.” මං තව සැරයක් එයාගේ කටෙන්ම වචනය පිට කරවා
ගත්තා.
ඔය ඔක්කොමත්
හරි, කොයි වෙලාවේද තමුසෙගෙ පඩත්තල ගතිය ගැන කියන්නේ? දැනට නං පෙනෙන්නේ තමුසෙ
අලුතෙන් ඉපදිලා; සුද්දවන්තයෙක් වෙලා හිටිය වගෙයි!
![]() |
පේන්නේ තමුසෙලා දෙන්න අතරේ බොහොම
ලොකු love එකක් තිබුණයි කියලනෙ. ඇත්තටම එහෙම
bond එකක් තිබුණද? |
හැම දෙයකම
නිරුවත් සත්යය පාඨකයනට කියන්නට සැරසීගෙනය මං වහන්සේ ‘නිදිගෙ පංච තන්තරේ’ ලියන්නට
පටන් ගත්තේ. ඒ කාරියෙදී අවුරුදු දසක තුන හතරක් පැරණි විස්තර නම් කිසිදු අපහසුවකින්
තොරව කිව හැකි විණි. එසේ කියද්දී නොදැනුණු චකිතයක් දැන් දැන් මා පෙළන බවක් හැඟෙයි.
මෑත අතීතයේ- වර්තමානයේ තොරතුරු පැවසීම මං හිතුවාට වඩා අසීරුය.
මගේ ගැන
ඇත්තම ඇත්ත නම් පැකිළීමකින් තොරව දයාබර ඔබට හෙළි කළ හැකිය. එහෙත් වෙනත් අයව
හෙළිදරව් නොවෙන ලෙසය- මා මගේ තතු ඔබට කිව යුත්තේ...
දැන්මම
කියමි. එතැනදී නම් මට දැඩිව උපක්රමශීලී වෙන්නට සිදු වෙයි. සුපුරුදු ලෙසින්ම බොරු
නොකියන අතරේ- ඇත්ත සඟවා කීමටත්- ඇත්තෙන් අඩක් පමණක් කීමටත්- ඊටත් අමතරව ඇත්තම ඇත්ත
තනුක කරමින් කීමටත් මට සිදු වෙයි. එවන් ප්රයෝග රැසක්ම මට
මනාව හුරු-පුරුදුය!
ශක්තිවන්තයෙකු
ලෙසින් පෙනී සිටියත් මේ නිමල් දිසානායකයාත් පුහුදුන් පුඟුලෙකි; අබල- දුබලකම් සහිත
කෙනෙකි. ඒ නිසාමද කොහෙද මේ විස්තර ලිවීම බෙහෙවින් ආයාසකරය.
1994 වෙද්දී
මට තිබුණු සබඳකම ගැන තොරතුරුත්- ටික කලකට හෝ ඔහුගෙන් ඈත්වී සිටීමට අකැමැති වූ
හැටිත් දැන් ඔබ දනියි. ඒ ලියා තිබෙන දේවල් යළිත් වතාවක් කියවන විට...
‘තමුසෙ ඒවා ලියල තියෙන හැටියට නං පේන්නේ තමුසෙලා දෙන්න අතරේ බොහොම ලොකු love එකක්
තිබුණයි කියලනෙ. ඇත්තටම එහෙම bond එකක් තිබුණද?’
‘හිතන්නේ අපි
අතරේ එහෙම බැඳීමක් තිබ්බේ නැහැයි කියලද? මම නං එක හිතින්ම...’
‘හරි! මෙහෙම අහමුකො. වෙනදට තමුසෙ කව්රු හරි ගැන ලියද්දී ‘බොරු නමක්’ දාලාමනෙ
ලියන්නේ... ඇයි මේ වතාවේ විතරක් ඒ වැඩේ නොකළේ? ‘ඔහු’ කියලනෙ මෙච්චර දුරට ලියද්දීත්
ලියල තියෙන්නෙ.’
‘එ... එ... ඒ...
එයාට ගැළපෙන නමක් තවම හිතා ගන්න බැරිවුණු හින්දා.’
‘ආහා... එහෙනං පුතෝ දීපංකො, මේ ප්රශ්න දෙක තුනටත් උත්තර... ඔට්ටුද?’
‘හරි... අහන්න.’
‘එයා කී වෙනියද?’
‘ඒකත් කියන්න
ඕනිද?’
‘හේතුවක් ඇතිවයි අහන්නේ. කියන්න බැරි නං නොකියා ඉන්නවා.’
‘... එකසිය හතලිස් පස් වෙනියා!’
‘ගණන හරියටම
හරිද?’
‘එක්කෙනෙක් දෙන්නෙක් මඟ ඇරුණොත් මිස වැඩියෙන් එකතු වෙලා නෑ.’
‘එතකොට ඔය 145 වෙනියා එක්ක සම්බන්දෙට අවුරුදු හයක් වෙලා තිබ්බයි කිව්ව නේද, දෙවෙනි වතාවේ
එංගලන්තෙට එන්න කියද්දී...’
‘හ්ම්!’
‘සෑම්ගෙන් ඒ
ආරාධනාව හම්බ වෙනකොට තමුසෙ 145වෙනි කඩුල්ලෙමද හිටියෙ?’
![]() |
අනිල් මල්ලී වෙනම කොළයක ඒ සටහන ලියා, ඒ කොළය අලවා තිබුණේ සමරු පොතක... |
අපේ පවුලේ
හතරවෙනියා අනිල් ධර්මකීර්ති දිසානායකය. වඩාත්ම කඩවසම් හාදයා වුණෙත් අන්නාමය.
අනිල් ඉස්-ඉස්සෙල්ලාම රස්සාවක් විදිහට කළේ සිකියුරිටි job එකකි. ඒ
හාදයා ඒ රස්සාව කරලා හම්බ වුණු පළමුවෙනි සොච්චම් පඩියෙන් පුංචි තෑග්ගක් මිලදී
අරගෙනය. ඒ විත්තිය මං වහන්සේ දැන ගත්තේ අනිල් මගේ ඉදිරියේ දණ ගසා වැඳ- ගරුසරු ඇතිව
දෝතින්ම ඒ තෑග්ග මට පිරිනැමුවාමය.
‘මා
මෙවන් තත්වයකට ගෙන ආ
මා ප්රිය සොයුර ,
වරෙක පියෙකු ලෙසත්
තවත් වරෙක ආදර අයියෙකු ලෙසත්
ඔබ මට දුන් ඔවදන්
සදාකල්හි මතකයේ රැඳෙනු ඇත
මා අද දින ලැබූ වේතනයෙන්
පිලිගන්වන මේ පුංචි තිලිණය
වැරදි ඇතොත් සමාවී
පිලිගනු මැන...... සොයුරු
සොයුරු
අනිල්
1979.12.18’
අනිල් මල්ලී
වෙනම කොළයක ඒ සටහන ලියා, ඒ කොළය අලවා තිබුණේ සමරු පොතක මුල් පිට කවරයේ ඇතුළු
පැත්තේය. එහෙම අලවලා තියෙන විත්තිය වසං කරන්නට හිතිලද- නැත්තං වැඩේ තව ටිකක් ලස්සන
කරන්න හිතිලද දන්නෑ... එයා කහපාට ඉලාස්ටික් පටියකුත් පිරිද්දුමට උඩින් අලවල
තිබ්බා.
ඒ දවස්වල ගොඩ
දෙනෙක් ඔය සමරු පොත් පාවිච්චි කළා. විශේෂයෙන්ම කෙල්ලෝ; ගැටවර වයසේ අය. ඉස්කෝලෙ යන
ගැටවර- ගැටවරියන් හැමෝටම වගේ සමරු පොතක් තිබුණ ගණනයි. ඒ හැම සමරු පොතකම වගේ අන්තිම
පිටුවේ ‘කවි පද දෙකක්’ ලියල තිබුණා.
‘කොපමණ යහළුවන් හිටියත් ඉහළ පෙළේ
මමම නේද අන්තිම පිට ඉවර කළේ’ කියන දෙපේළියයි ඒ. හැබැයි එහෙම ලියල තිබුණේ, සමරු
පොතේ මැද පිටු ගොඩාක් හිස්ව තියෙද්දී.
අනිල් මට
තෑගි කරපු සමරු පොත පරෙස්සමින් අරං තියාගෙන හිටියා මිසක්- මං කවුරුන්වත් ලවා සමරු
සටහන් ලියවාගන්න ගියේ නෑ. හිස්ම හිස් පිටු එක්ක පොත ඔහෙ තිබුණා. ඔහොම අවුරුදු
ගණනාවක්ම ගත වුණා...
ගත වෙද්දී දවසක්...
අම්මෝ අදට
ලිව්වා ඇති අනේ... මහන්සිත් එක්ක. ඊළඟ කොටසට යමු නේද...à
අනිලුයි නිමලුයි ජිල් කොටවයි
ReplyDeleteඅනිල්ගේ ශිෂ්ණය නිමල් උරයි
එහි සාරය දැක වල්මත් වෙයි
නිමල්ගේ ශිෂ්ණය තව දික් වෙයි
හයියෝ!
Deleteබ්ලොග් අල කරන ඇනෝලා, වන කරන ඇනෝලා විජහට වරෙල්ලා මෙන්න නිදියා පොස්ටුවක් දාලා...
ReplyDeleteදැන් පුලුවන් තරම් පඩ මඩ දාලා මේක කාපල්ලා
Blog රචකයන් හා අඩවි වෙනුවෙන් ඇති ඔබේ සෙනෙහස අගයමි!
Deleteමීයො පිදුරු කන්නෙත් නෑ
ReplyDeleteකන එකාට දෙන්නෙත් නෑ
ගොන් ආතල් කවි ලිය ලිය
උන් පිම්බෙනවා
යන්තං ලියවෙන බ්ලොගටත්
උන් කෙලවනවා
ලෝකෙන් උතුම් රට අපෙ සිරි ලංකා
ණයටම හිඟමන් අපි ඉල්ලං කා
අදිමුද කකුලෙන් වැඩක් කරනා එකා
බුකි මංගච්චමු බ්ලොග් ටිකම මකා
දියත පතළ සුවඳැති සොඳ සඳුන් කඳ
Deleteසිඳිත මඩිත එක ලෙස විහිදෙයි සුවඳ-
කියන කවි පද දෙක මට හොඳට මතක තියෙන නිසා හොඳයි නරිමොටා මහත්තයෝ.
Citizen Kane (1941) ටිකක් විතර පරණයිනං තමා. ඒත් හොඳ සලරැවක්!
ReplyDeleteවෙලාවක්බ හම්බුනොත් බලන්ට
අමුතු දොස්තර ටෙලිය ගැනත් කස්ටික කතාවෙනවනෙ.. මේ ටිකෙ. නිදිතුමා එක බලනවද
Deleteආන්න ජංසං! තව දාහක් වටිනවා. හොඳයි වගේ මේ බලන්න ගත්තා. ආන්න එහෙම අපි වගේ සගිස්කුරුතික අනාතයො ගැනත් හිතල, ටෙලි රෙකමන්ඩ් කරාන්න ආයිබොවන්.👌🙏💐
Deleteබස්ස මයා ඒ වාගෙම ජාතික රෑපවාහිනියට සබැඳි චැනල් අයි එකෙ පරණ නාට්ය, වේදිකා නාට්යය, හඬකවපු කතාමාලා ආයෙම විකාසනය කරනවලු. යූ බටේට දානවයි කියලත් කියනව. නොස්ටැලජික් මතක අලුත්කරගන්න චෑන්ස් එකක්
Deleteවැඩි විස්තර
Deletehttps://www.facebook.com/1389039714/posts/pfbid0VefqEn2bqpjLyDs84GUBfoWKxtnqNCG3dzX3nVPXnaBMSTrFj3vP3pPCrf5rbgH9l/?app=fbl
https://www.facebook.com/100092630113084/posts/pfbid0332SKScH3qK2QpYvf1RJ9eG3xhsiuYbyLv3T4whfvmKUt9RkwKni6H6FHcRryvk6Ql/?app=fbl
ස්තූතියි නමියො. වැඩේ නං පංකාදුයි, ඒත් ඉස්සර වගේ බලාගෙන ඉඳලා වෙලාවට බලන එක කෙරෙන එකක් නෑ, කවුරු හරි පිංවතෙක් යූ බටේට දැම්මොත් මිසක.👌🙏
Deleteඕව යු බටෙන් බලත හැකිද
Deleteමෙන්න links ටිකක්
Deleteඅමුතු දොස්තර- 18 වෙනි එපිසෝඩ් එක
https://www.youtube.com/watch?v=3RIZNPjCbs4
බෙර හඬ වේදිකා නාට්යය-
https://www.youtube.com/watch?v=EuTcOtaMofg&t=56s
වැනිසියේ වෙළෙන්දා වේදිකා නාට්යය-
https://www.youtube.com/watch?v=Cw0F8WWwyvk&t=20s
අහා! අල වගේද ගෝවා කිව්වලු. අමුතු දොස්තර නම් නියමයි. තව " එයා දැන් බැඳලා" එකත් හොඳයි වගේ. මගේ රසවින්ඳනය ටිකක් අමුතුයි. කතාවේ ගුප්ත භාවය, කුතුහලය, ඇද-බැඳ තබාගැනීම ගිලිහුනොත් මට කතාව බෝරින් වෙනවා.
Deleteවේදිකා නාට්ය තව ලින්ක් තියනව නං දෙන්න,ඈ?👌🙏💐
උඹට කියන්න නමියෝ, අමුතු දොස්තර බලාගෙන බලාගෙන ගියාම පාන්දර ජාමෙ 2.30 ඉවර වුනා කියහංකො. කෑලි 18ක් කම්මුතු කොලා.😵💫
Deleteහුම්. ප්රීති ප්රීති 😁
Deleteබස්ස්සා මහත්තයාට:
Deleteමඟුල් කෑම -
https://www.youtube.com/watch?v=-Dv39WA9Mfs
හුණු වටයේ කතාව -
https://www.youtube.com/watch?v=WBQgQmQZcXo&t=3215s
ස්තූතියි නිදි👌🙏💐
Deleteවංගු අමතක කරලා, සම්පූර්ණ පිංතූරෙ ගැන හිතුවාම හිතන්න යමක් තියනවා. හොඳයි, තාම කසකාරයො මිසක් පෙරහැර ආවෙ නෑ නෙව?
ReplyDeleteස්තුතියි බස්සා මහත්තයෝ.
Deleteඅය්යෝ නිදි, තවමත් ඔය සමරිසි කතාව රස කරකර ලියන්නේ නැතුව, අලුත් කලාවක් හොයා ගන්නකො ලියන්න.
ReplyDeleteමම විජේබාහු
මමත් ඒ කතාව අනුමත කරනවා. අපි බලාගෙන ඉන්නෙ ලන්ඩන් දෙවැනි කතාව අහන්න. පලවෙනි එක ඉතා සාර්ථක නිසයි, දෙවැනි එක ලියන්න කියල හැමෝම කිව්වෙ. ඒත් අර විජේ කිව්ව වගේ, මේක අස්සට රස කරකර ලියන සමරිසි කෑලි නිසා එබීම නිසා, ලන්ඩන් දෙවැනි කතාව අහන්න ඉන්න අපට හිතෙන්නේ, සීනී දවටපු තිත්ත මේත් පොවනවා වගේ හැඟීමක්.
Deleteඅමනාප වෙන්න එපා මෙහෙම කියනවට, මේක ධනාත්මක විවේචනයක් ලෙස බාරගන්න.
විජේබාහු මහත්තයෝ, Ano මහත්තයෝ-
Deleteමගේ ජීවිතයට සබැඳි දේවල් එක්ක මේ අඩවියේ ලියන්නෙ මගේ ජීවිත කතාවනේ...
ඉතිං ඒ ඒ කාල වකවානුවලදී සිද්ද වුනු වැදගත්ය කියල මට හිතෙන දේවලුත් ඉබේම ලියවෙනවා.
සමරිසි දේවලුත් වැඩියෙන් ලියවෙනවා වෙන්න ඇති- මාත් එවැන්නෙක් නිසා.
විවේචනාත්මකව අදහස් කියනවාට පුංචි අහිතක්වත් හිතන්නේ නෑ. කියවලානේ එහෙම කරන්නේ.
ඔයාලගේ වටිනා කාලය වැය කරගෙන; ඩේටා පුච්චගෙන මං ලියන දේවල් කියවන්න එන එකත්, කියවන එකත්, අදහස් පළ කරන එකත් මට කෙරෙන කොච්චර ලොකු සැලකිල්ලක්ද?
@ විජේබාහු
Deleteලංකාවේ වර්තමාන දේශපාලන අර්බුදය පිළිබඳව වැඩිදුර විස්තර විග්රහ කරන්න පුළුවන්ද? පොහොට්ටුවේ මහින්ද නාමල් බැසිල්ලා මාලිමාවට රිංගවපු ට්රෝජන් අස්සයගේ ඇතුලේ හීටපු උන් එලි බැහැලා ගේමට එන්ටර් වෙලා තියන බවත් මාලිමාව ඇතුලේ කචල් නිසා විස්තර එළියට එන බවත් පිටින් පේන්නට තිබුණාට ඇත්තටම හරිනිව ඊළඟට කැපිල්ලට ලක්වීමට සිදුවන බවයි පේන්නේ ඇයට තියෙන්නේ Edinburgh සරසවියට අනුබද්ධ ආයතන දෙකක මාස තුනේ කෝස් පමණයි බවත් ඇයගේ ආචාර්ය උපාධිය ව්යාජ බවත් ඉදිරි සති කිහිපය ඇතුළත රන්වල සිද්ධිය යටපත් වනවිට කරළියට ගෙන ඒමට නියමිත බව ඉස්සරහට දකින්න ලැබෙයි.
හරිනිට කපාදමන උන් ඊළඟට අර පල්හොරා නාමල්ට අවස්ථාව නිර්මාණය කරනවා.ඒකට මාලිමාවෙන් අවස්ථාවන් ලබා දෙනවා. මාලිමාව ඇතුලෙන් රාජපක්ෂ පවුල ඉතාම බලවත්, ඉතින් ඒ වගේ දේකට ඔයාලා මොනවද කරන්නේ? මෙතන හරහට වැටිලා ඉන්නේ රනිල් සහ සජිත්..
ඒත් විජේබාහු අපි ලංකාවේ දේශපාලනය තුල අතිශය අසාර්ථක සජිත් ප්රතික්ෂේප කරලා ගොඩක් කල්. රනිල්ගේ අවස්ථාත් දැන් අවසන්. අලුත් නායකත්වයක් හැදෙන්නට ඕනැ. එතකල් ජනාධිපති අනුර ඔහුගේ මිෂන් එක සම්පූර්ණ කරන්නට ඕනැ. ඒ තමයි ලංකාවට මෙතෙක් වින කැටපු ජනතා විමුක්ති පෙරමුණ කියන අමන වසංගතය අවසන් කිරීම.
කෙසේ වෙතත් එතෙක් මෙතුවක් කිසිම දවසක කිසිම ආන්ඩුවල නොදැකපු හොඳම තත්වයේ වොශින්මැශින් තියෙන්නෙ මේ ආන්ඩුවට. හෝදනවා සේදිල්ලක් පූපත් හම යනකම්ම, ඒත් ඒකත් අසාර්ථකයි, හෝදන්න බැරි තරමටම රෙවිල ඉවරයි දැන්.
@ අනෝ
Deleteමම දේශපාලන වැඩ වලට කිසිම සම්බන්දයක් නෑ. අතීත සිදුවීම් නිසා අදටත් ඒජාපෙ/ජ්ව්පෙ දෙකට වැඩි කෑමත්තක් නෑ. එත් ප්රජතන්ත්රයට විකල්පයක් නෑ, ඒ නිසා මාලිමාවට නිසි කාලය දිය යුතුයි. අද්යාපන සුදුසුකම් ප්රශ්නයට ඉක්මනින් පිළිතුරු දීම අවශ්යමයි. දිය යටින් ගින්දර ගෙනයාම එක්තරා දේශපාලන ක්රමයක්.
මම විජේබාහු
මේ පරණ ලිපි වගේ දේවල් පරිස්සම් කිරීම නිසා, අපට නිදිගේ පැරණි රසාංග ඇසීමේ වාසනාව ලැබිලා තියෙන එක ඇත්ත. ඒත් මට නිකමට හිතෙනවා, නිදි අතීතය සමඟ තියෙන බැඳීම වැඩි දෝ කියලත්.
ReplyDeleteමිනිසුන් ජීවිතයේ 2/3 වස්තුව රැස්කිරීමට වෙහෙසෙන අතර, අන්තිමේදී ඒ එකතුවට ඇති බැඳීම අත්හැරීමට වෙහෙසේ - කතෘ අඥාතයි.
නිදිගෙ අම්මගෙ මවුවත්කම ටිකක් අඩු ඇති, බාගදා සේසයක් ආත්මාර්ථ වෙන්නත් ඇති. ඒත් ඈ දිරිය කාන්තාවක් කියලයි මට හිතෙන්නෙ. කටුමැටි පැලක ඉඳලා ඔය තැනට යන්න බෑ ලේසි-පාසු කෙනෙකුට. ඈ එතරම් උගත් කාන්තාවක් නොවන නිසා, ඇගේ "පුහුදුන්" ගති මට තේරුම්ගත හැකියි. "ගේමක් ගසා ගොඩයැම" කලාවක් නම් ඈ ඒකලාවේ පිකාසෝ කියලයි මට හිතෙන්නෙ.
වැඩිහිටි සහෝදරයා ලෙස ඔබ සෑහෙන කාර්යභාරයක් කල එක අවතක්සේරු කරනවා නෙමෙයි, ඒත් පවුලම "ගොඩ ගියේ" අම්මා නිසයි කියල හිතෙන්නෙ නැද්ද?
බස්සා මහත්තයෝ,
Deleteඇත්ත, ඔයා කියන්නේ ඇත්ත. මගේ තියුණු මතකය වෙලාවකට හරි බරක්. ඒත් මේ බ්ලොගයට ඒ මතකයන් ලියන තරමටම ඒවායේ බර සැහැල්ලු වෙන ගතියකුත් මට දැනෙනවා. භාව විරේචනයක් සිදු වෙනවා වගේ...
හරියටම හරි- මම දැන් ඉන්නේ 1/3 කාර්තුවේ.
අපේ අම්මා ගැන විතරක් නෙවෙයි තාත්තා ගැනත් මට තදබල විවේචනයන් තියෙනවා. ඒ දෙන්නම වගකිවයුතු මව්පිය භාවයක් දැරූවන් නෙවෙන බවයි මගේ හැඟීම.
ඒ හැඟීම තියෙද්දි වුණත් මම ඒ දෙන්නටම (මට හැකි තරමට) සාධාරණ වෙමින් ගරු කරනවා- ආදරය කරනවා. මට බින්දුවක්වත් පසුතැවීමක් නැහැ- ඒ දෙදෙනාටම මගෙන් ඉටු විය යුතු යුතුකම් ඉටුකොට හමාර නිසා.
ඒත්, දරුවන් හය දෙනෙකුගෙන් යුතු පවුලක් නඩත්තු කරගන්නට බැරිව තාත්තා අසනීපයෙන් හිටියදී: අවුරුදු දොළහේදී පවුලේ වැඩුමලා විදිහට පවුල නඩත්තු කිරීමේ කාරියට මා උරදී සිටියදී; පවුල් සැලසුම් ක්රමයක් භාවිත නොකර තවත් දරුවන් 4 දෙනෙක්ම ජාතක කිරීම අපේ තාත්තගේ ලොකුම වරදක් ලෙසයි මා දකින්නේ.
(මා දීපානි බතික් වැඩපොළ පවත්වාගෙන යන කාලයේ- පවුලේ ආර්ථිකය ඉතාම සවිමත් තත්වයක පැවති කාලයේ) තාත්තාගේ සියදිවි නසා ගැනීමෙන් පස්සේ අපේ අම්මා එංගලන්තයට ගියේ දරුවන් ගැන තැකීමකින් තොරව කියලයි මට දැනෙන්නේ. එතකොට චූටි නංගියාට අවුරුදු 4ක්වත් නෑ. හිතන්නකෝ දරුවන් නව දෙනෙකු අතහැර දමලා ගිය ඒ ගමන කොතරම් උචිතද කියල.
ඒ වෙලාවේ පවා මම අම්මාට එපැයි කිව්වේ නෑ. එහෙම කළේ අවුරුදු 17 සිට දරදඬු; ඒත් අඹුසොඬ සැමියෙකුගේ යටතේ හිඳිමින් දරුවන් හා දෙනෙකුට උපත දෙන්නට වුණු හද්ද ඩොටේ තරුණියකගේ තත්ත්වය තේරුම් ගනිමින්.
ඒ වගේම - මම පිළිගන්නවා අම්මාගේ ඒ ගමනෙන් අපට ලොකු ආර්ථික ශක්තියක් ලැබුණු බවත්- ගිහිං අවුරුදු තුනකට පස්සේ හිට.
අම්ම එංගලන්තයට ගියේ දරුවෝ ගැන හිතපු නිසා. උඹලට ගෙවල් දොරවල් හදල උඹලගේ ජිවිත යහපත් කරන්න
Deleteඅජිත් මහත්තයා හිතන විදිහට මටත් හිතන්න ඇහැකි නං...
Deleteඔබගේ මව බ්රිතානයට ගියේ ඉගෙනුමටද නැතිනම් රැකියාවක් ලැබිලද? එවිට ඇයට වයස කීයද
ReplyDeleteවිස්තර සඳහා කියවා බැලීමට:
Deletehttps://nidigepanchathanthare.blogspot.com/2019/08/blog-post_24.html
https://nidigepanchathanthare.blogspot.com/2019/09/blog-post_19.html
https://nidigepanchathanthare.blogspot.com/2019/09/blog-post_26.html
https://nidigepanchathanthare.blogspot.com/2019/10/blog-post_16.html
https://nidigepanchathanthare.blogspot.com/2019/10/not-vs-england.html
ලින්ක් කියෙව්වේ නැහැ.
Deleteකෙටියෙන් කියන්නකෝ කැමති නං.
අම්මා එංගලන්තයට ගියේ තිරීස් මිසීගේ ගෙදර වැඩට. අවුරුදු 39-40 විතර වයසේදී.
Deleteනිදී ඔයාගේ මේ පෝස්ට් සීරිස් එක එච්චරම ජනකාන්ත නොවන මාතෘකාවක් යටතේ වුණත් හරිම ලස්සනට ලියල තියෙන හැටියට කියවන්න ආස හිතෙනවා.
ReplyDeleteඒකට ඔයාට ස්තුතිවන්ත වෙන්න ඕන ඒ වගේම නිදි ඔයගේ දේශපාලන ව්යාපාර
කෙසේ වෙතත් 'රන්වල බලකායට' තවත් සාමාජිකයන් කීදෙනෙක් එකතු වෙයි ද? දැනටමත් තවත් දෙදෙනෙකු පෙන්වූ සුදුසුකම් ගැන සැකයක්..!
කතානායක අසෝක රන්වල මෙන්ම නාගරික සංවර්ධන, ඉදිකිරීම් හා නිවාස අමාත්ය අනුර කරුණාතිලක සහ නියෝජ්ය කතානායක රිස්වි සාලි යන අය විසින් පෙන්වන ලද අධ්යාපන සුදුසුකම් සම්බන්ධයෙන් ද, බරපතල ගැටළු මතුව ඇත.
ජාතික ජනබලවේගයේ ප්රබලයෙකු වන අනුර කරුණාතිලක මහතා, කැලණිය විශ්වවිද්යාලයේ ගණිත අංශයේ ජ්යෙෂ්ඨ කථිකාචාර්යවරයෙකි. ඔහු ආචාර්ය උපාධියක් ලබා ඇති බවට ප්රචාරය කෙරුණ ද, ඔහු තවමත් එම උපාධිය සම්පූර්ණ කර නොමැති බවට තොරතුරු ලැබී ඇත.
වසර ගණනාවක් තිස්සේ ඔහු ආචාර්ය උපාධිය සම්පූර්ණ කිරීමට උත්සාහ කළ ද, එය අසාර්ථක වී ඇති බව වාර්තා වේ. ඔහුගේම ශිෂ්යයන් ආචාර්ය උපාධි ලබා ඇති අතර, ඔහු තවමත් එම ඉලක්කය කරා ළඟා වී නොමැති බව වාර්තා වේ.
ජාතික ජනබලවේගය ඔහුව "ආචාර්ය අනුර කරුණාතිලක" ලෙස හඳුන්වමින් ජාතික ලැයිස්තුවට ඇතුළත් කර ඇති අතර, ඔහුගේ ආචාර්ය උපාධිය පිළිබඳව සැක පහළ වී තිබේ. ජාතික ජන බලවේගයේ ප්රබලතමයන් විසින් තම සමාජ මාධ්ය ගිණුම්වල ද, මෙම 'ආචාර්ය අනුර කරුණාතිලක' ලෙස සඳහන් කරමින් ප්රචාරය කර තිබේ.
මේ අතර, නියෝජ්ය කතානායක රිස්වි සාලි ද, විශේෂඥ වෛද්යවරයෙකු ලෙස පෙනී සිටින නමුත්, ඔහු සාමාන්ය වෛද්යවරයෙකු පමණක් බවට පැවසේ.
ඔහු දීර්ඝ කාලයක් පෞද්ගලික රෝහලක බාහිර රෝගී අංශයේ සේවය කර ඇති අතර, විශේෂඥ වෛද්යවරයකුගේ සහයකයෙකු ලෙස ද කටයුතු කර ඇත.
ජාතික ජනබලවේගය ඔහුව විශේෂඥ වෛද්යවරයෙකු ලෙස ප්රචාරය කළ ද, එය සත්යයක් නොවන බවට තොරතුරු ලැබී ඇත.
මෙම තොරතුරු සම්බන්ධයෙන් අදාළ පාර්ශවයන්ගෙන් ප්රතිචාර ලබා ගැනීමට උත්සාහ කළ ද, එය මෙතෙක් සාර්ථක වී නොමැත. මේ පිළිබඳව වැඩිදුර විස්තර සහිතව පෝස්ට් එකක් දාන්න පුළුවන්ද?
ඇම්ඩගෙ "මැක්කා වනාහී" කතාව මතක් වුනා.🤔
Delete@ AnonymousDecember 12, 2024 at 4:59 AM
Deleteදේශපාලන විග්රහ විචාර කරන බොහෝ දැනුමැත්තන් ඇති තරම් ඉන්නවානේ... මං වගේ අල්ප ප්රාණියෙක් නැතිවාට...
නිමල් අංකල් ඔයා ආසයිද මාව මීට් වෙන්න.
ReplyDeleteහේෂාන් දමින්ද - කළුතර
කැමැතියි.
Deleteනිදි මාමේ ඕව නෙවෙයි .. බලන්නකො පොල් රු 220, නාඩු රු.230 යි,සම්බ රු 275 යි, ඒ ගණන් වලට වත් බොහෝ ප්රදේශ වල හාල් පොල් ගන්න නෑ.ලුණු ගන්න නෑ,
ReplyDeleteබොම්බයි ළූණු ගණන්. අනේ මංද ඔබතුමාල මොකද කරන්නෙ.. ඉක්මනට මොනව හරි කරලා මේ ප්රශ්න විසඳන්න කෝ මොන මගුලක් කියනවද මන්දා කයිය නවත්වල වැඩ කරන්න ඉක්මනට
@ නිදිගෙ පංච තන්තරේ
ReplyDeletehttps://www.facebook.com/share/r/1CLZCpioqT/
මේ ක්ලිප් එකෙත් මේ පෝස්ටුවට අදාල ලස්සන කතාවක් තියෙනවා ඒක සහ ඒකේ කමෙන්ට් ටිකත් චුට්ටක් බලලා මේක ගැන විචාරයක් කරන්න පුළුවන්ද?
මේ ලියන්නෙ අනුන්ට වැඩිය තමන්ටමනේ. ඒකට හරි යන කැමති විදිහකට ලියන්න.
ReplyDeleteඇත්තෙන්ම Pra Jay මහත්තයෝ, ඕනෑම කෙනෙක් යම්කිසි නිර්මානාත්මක දෙයක් කරද්දී (හොද්දක් උයද්දී පවා) ඒක කරන්නේ සැලකිල්ලෙන් නම්- තමන්ටම තෘප්තිමත් විය හැකි මට්ටමින් නම් එය සාර්ථකයි කියලයි මම හිතන්නේ.
Deleteමට හරි යන විදිහට - මම කැමති විදිහට ලිව්වත් ඒක එහෙමමයි, නේද?
අම්මෝ හරි අමාරුවෙන් ගලපගන මම කියවන්නේ මේකා ලියන්නෙම අතනින් චුට්ටයි මෙතනින් චුට්ටයි
Deleteගොඩාරියක් සතුටුයි ලක්මාල් (අටමා උන්නැහේ) ඔයාගේ කමෙන්ටුව දැක්කාම.
Deleteසමාවෙන්න ඕනි ඔයාගෙ කමෙන්ටුවට උත්තර දෙන්න පරක්කු වුණාට.
තාත්තගෙ අකුරු ❣️ අදයි මුලින්ම දැක්කෙ.මගේ අකුරු මේ වගේමයි❣️❣️❣️
ReplyDeleteස්තුතියි, ඒත් හිතාගන්න බෑ ඔයාලා තුන් දෙනාගෙන් කවුද මේක එව්වේ කියලා. සිxx, ෂෙxx මෙහෙ ආව වෙලාවක ඔය foto එකේ තියෙන ලියවිල්ලේ ඔරිජනල් එක ඔයාලට එවන්නං.
Delete