මරණානුස්සති
භාවනාව වඩමින් හිටි කඩේ සීයා, එහි අන්තයකටම යමින්..... |
ඒ ප්රශ්නයට නිදිගෙ පංච තන්තරේ කියවන හිතාදර පාඨකයන් පිළිතුරු සොයන අතරවාරයේ මගේ
මතකය තිබුණේ බදුල්ලේය.
මගේ උපන් වෙලාව අනුව මුලින්ම
කේන්ද්රය සාදා ගුණාගුණ කියා තිබුණේ ‘කඩේ සීයා’ විසිනි. එතැනදී මට විවාහ ඵල නැති
කතාවකුත් ඔහුගෙන් කියැවී තිබිණි.
කඩේ සීයා හිනා වෙන්නට නං
දැනගෙන හිටියේ නැතිවා වගෙය. මගේ මනස් සිත්තමේ එයා ඉන්නේ ‘ඔරොප්පු මූඩ් එකෙන්, කැත්තට
පොල්ල වගේ සිල්ලර කඩයේ බක්කි- රාක්ක අතර වැජඹෙන හැටි’යෙන්ය.
විනයවර්ධන නිකායේ දැඩි අනුගාමිකයෙකු වුණු කඩේ සීයාගේ සමහර ගතිගුණ හා චර්යාවන් එදා;
එක්දහස් නවසිය පනස් ගණන්වල ඈත එපිට බදුල්ලේ වැසියන්ට විකාර ලෙසින් පෙනෙන්නටත් ඇති.
මරණානුස්සති භාවනාව වඩමින් හිටි කඩේ සීයා, එහි අන්තයකටම යමින් කළ මිනී පෙට්ටියක නිඳා
ගැනිල්ලේ පුරුද්ද! ඇයි හාමුදුරුවරුන් නොතකා හැරීම; නොවැඳීම...
එහෙම සම්ප්රදායයන්ට පිටුපෑ ඔහුගේ කේන්දර බැලිල්ල කොහොම එකක් වෙන්නට ඇතිද?
බදුල්ලේ කණුපැලැල්ල- මයිලගස්තැන්න ගම්වාසීනුත් ඔහුගෙන්
කේන්දර බලවා ගත්තාද?
කඩේ සීයාගේ කේන්දර
බැලිල්ල මට ආපහු මතක් වුණේ, අනුර ජිනදාස හිතවතා සමඟින් සංවාදයේ යෙදෙන අතරේය.
(අනුරගෙන් මා සමහර තොරතුරු හොයා ගන්නේ ‘වහෙන් ඔරෝ’ භාෂාවෙන් කතා කරමිනි. එහෙම
කරන්නේ මගේ කුප්පිදු ගතිය හින්දාය- ඔන්න ඇත්තම කිව්වා, වැරැද්දක් නං සමා වෙන්නෝනි
අනුර මහත්තයෝ!)
‘අනුන් ගැන අහන්නේ
තමුසෙගෙ උපන් වෙලාව දීලා අහගන්නවකො විස්තර!’ මගේ හිත කිව්වේය. මතකයිනෙ, මාත්
දිසානායක ජාන නොඅඩුවම උරුම කරගෙන තියෙන නසරානි පුත්තරයෙක් විත්තිය.
ඉතිං, අපේ තාත්තා ‘කනප්පුව ඇවිද්දවීමේ’ සත්ත බලන්නට ගියා
වගේ....
මේ නිමල් දිසානායකයාම ‘උතුරණ තෙලේ අත දාලා’ දීපානි බතික් වැඩපළේ හොරු
අල්ලවන්නට ගියා වගේ... වැඩක් දෙන්නට....
මළවුන්ගේ ආත්ම ගෙන්වන තැනකදී අපේ තාත්තා එක්ක කතා කරන්නැයි කිව්වාම ‘නිකං ඉඳලා
බැලුවා’ වගේ පර්යේෂණාත්මක දෙයක් කරන්නට මට සිතිණි.
ඒ මාවම පර්යේෂණාගාර මීයෙකු බවට පත් කර ගනිමිනි.
මම
උපන් වෙලාවල් පහක් ඔහුට ඊමේල් කළෙමි. ඒවායේ හිමිකරුවන්ගේ..... |
“කියන්නං.”
අනුර උත්තර එව්වේය.
මම
උපන් වෙලාවල් පහක් ඔහුට ඊමේල් කළෙමි. ඒවායේ හිමිකරුවන්ගේ ස්ත්රී-පුරුෂ භාවය හා
උපන් ස්ථානයනුත් ඔහුට කියන්නට සිදු විණි. එහෙත් ඒ උපත් වේලාවන් කාගේදැයි නොකීවෙමි.
මගේ උපන් වෙලාව එතැන තිබෙන විත්තියද මං අනුර ජිනදාස ජ්යොතිර්වේදියාට කීවේ නැත!
අනුර
හිතවතා (කේන්දර පළින තුරු නොවේ), කේන්දර බලන තුරු මම විද්යාකර විද්යාලයේ පන්ති
කාමරයට ඔබ සැම කැටුව යන්නෙමි.
“නිමල්ට
තදටම ඔළුවේ කැක්කුම නං ගෙදර යන්න. ඔයාගේ ඇසුත් රතු වෙලා... අසනීප වෙන්නද දන්නෑ.
කොයිකටත් ගෙදර ගිය ගමන් අම්මට කියලා වෙනිවැල්ගැට කොත්තමල්ලි ටිකක් තම්බවාගෙන
බොන්න....” එතොට අපේ පන්ති භාර ආචාර්ය පදවිය දැරූ එස්. මංගලජීව ගුරුතුමිය මට කීවේ,
හොඳටම කම්පා වෙමිනි. “තනියම යන්න පුළුවන් නේද?” කියලාත් ඇය විමසද්දී නං මට වස
කාලකන්නිකමක් හිතුණේය.
එදා
මම කලින් ගෙදර ගියෙමි.
“මොකද
බං රංජි? උඹේ ඇසුත් තඩිස්සි වෙලා....” ගෙට ගොඩවෙනකොටම තාත්තාගේ ප්රශ්නයකි.
‘හිස රදේ!’ මං කිව්වේ එච්චරය.
තාත්තා
බයිසිකලය තල්ලු කරන සද්දේ ඇහුණේ ඊට ටික වෙලාවකට පස්සෙය. එහෙම කෙරෙන්නේ එයා මහරගම
හන්දියට යන වෙලාවක.... |
එදා
වෙනකොටත් මං මේවා දැනගෙන හිටියා විය යුතුය. නැත්තං අපේ තාත්තාට බොරු කියලා ගැලවෙන
එක ලේසි-පාසු නැත.
“මදැයි! අද එහෙනං චිට් එකක් නොදා
ඉන්නයි
වෙන්නේ... ඔළුව කැක්කුම තියාගෙන අද උඹට වැඩට යත හැකිය? ගේ සන්තකේ තියෙන ගණන මදි,
හෙට රෑ වෙනකල් ෂේප් කර ගන්න. අපරාදේ... අද ෂුවර්ම අස්සයෝ දෙතුන් දෙනෙක් දුවනවත්
එක්ක... Chit එකක් දා ගත්තොත් හෙට උදේට සල්ලි අතේ!” අපේ තාත්තා ගණන් බලන්නේ එයාගේ
පැත්තෙනි.
ඔළුවේ
කැක්කුමට නෙවෙයි වසංගත ලෙඩකටවත්, එදා නං මාව නවත්තන්ට ඉඩ දීලා බැරිය. හවසට
පේව්මන්ට් රස්සාවට නොයනවා නං දීඝායුව හම්බ වෙන්නේ කොහොමද?
ලියුමේ හරි-වැරදි නොබැලුවත් එයාව නම් හම්බ වෙන්නම ඕනෑය.
“පොඩ්ඩක්
නිඳා ගත්තම හරි යයි!” පොත් ටික පැත්තකට දමලා, ගෙයි කොනක පැදුරක් එළා ගන්නා ගමන් මම
කීමි.
තාත්තා
බයිසිකලය තල්ලු කරන සද්දේ ඇහුණේ ඊට ටික වෙලාවකට පස්සෙය. එහෙම කෙරෙන්නේ එයා මහරගම
හන්දියට යන වෙලාවක විතරය. එහෙම ගියාම තාත්තා ආපහු එන්නට පැයක් -හමාරක් යයි. ‘ලියනගේ මාමා එක්ක අද දුවන අස්සයෝ තෝරලා
එනකොට....’ මම අංජනමක් බැලුවෙමි.
ඒ chance එක අරගෙන, තාත්තා එන්නට කලින් දීඝායුගේ ලියමන හරි ගස්සලා දෙන්නට ඇහැකිය.
බයෙන්-
සැකෙන් මා දවමින් එහෙම මගේ යට ඇඳුම අස්සේ හැංගිලා හිටි පළමු ලිපිය ඒකය. (හැබැයි
මෙච්චර උජාරු යට ඇඳුමක නොවේ!) |
ජීවිත
කාලය තුළදී, බයෙන්- සැකෙන් මා දවමින් එහෙම මගේ යට ඇඳුම අස්සේ හැංගිලා හිටි පළමු
ලිපිය ඒකය. එතැන දේවල් සුරැකිව තබාගෙන හිටීමේ පුරුද්ද මට බෝ වුණේ එදාවත්ද?
ඊට අවුරුදු කිහිපයකට පස්සේ 1975-76 කාලයේ බෙන්තොට ඉඳලා රුපියල් 60-70 දහස් ගණන් බස් එකේ ගෙනාවෙත් එහෙම
බඩේ බැඳගෙනය!
1989 හොංකොං යද්දී, අපේ අම්මාගේ ස්ටර්ලින් පවුම් නෝට්ටු අට්ටියක්ම නෙවිල්ට දෙන්නට අමතක වුණාම, එව්වා සුරැකිව හංගා ගෙන ගියෙත් මගේ under ware එක අස්සේය!
ඉතිං,
තාත්තා ගෙදරින් පිටත්වී ටිකකින්ම දීඝායුගේ ලියුමට මගේ රහසඟේ ස්පර්ශය අහිමි වුණේය.
ඊළඟ මොහොතේ ඒ ලියුම මගේ අභ්යාස පොතක් ඇතුළට වී, හැංගී දිගෑරුණේය. එතැන් සිට එහි
වැරදි ලකුණු වෙන්නට පටන් ගත්තේය.
මං එවෙලේ හිටියේ අසීරු හැඟුම්බර කර්තව්යයක නියැළෙමිනි.
“ඇයි
බං පුතේ, ඉසේරදේ තියාගෙනත් ඉස්කෝලේ වැඩ කරන්නේ?”
ආච්චීගේ සද්දෙත් එක්කම මම ලියුම ඇතුළේ දමාගෙන හිටි එක්සර්සයිස් පොත ඇකිළුවෙමි. “...
ඊටත් මේ හුණ්ඩුව අස්සේ හරි-හමං එළියක්වත් තියෙනවද රංජියො. හරි එළියක් නැති තැනක ඉඳන්
පොතක් පත්තරයක් කියවන්න හොඳ නැහැල්ලු බං... ඇස් දෙකට නාකලු!”
පව්
ආච්චී! මං කරපු ඉස්කෝල වැඩේ දන්නවා නං!!
“ඔළුවේ කැක්කුම දැන් හොඳයි ආච්චියෙ....”
“හොඳ
වුණාට කාරි නෑ. මේං මේ වෙනිවැල්ගැට කොත්තමල්ලි ටික බීලා ඉඳිං... ගුණේ හන්දියට
යමින් ගමන් මට කියාගෙන ගියෙ, උඹට හිස කැක්කුමය කියලා.....”
ලියුම
ආයෙමත් අඳුරු තැනක හැංගුණේය. |
අපේ අම්මා නං අපේ ලෙඩවලදී වැඩිපුර විශ්වාසය තියන්නට හුරුවී තිබ්බේ ‘රුබා වතුර’ කෙරෙහිය.
වෙනිවැල්ගැට-
කොත්තමල්ලි ටික ඉක්මනට බීලා හමාරවී, ආච්චිව පිටත් කරගත්තාට පස්සේ ‘ඉලක්කම් ලියුමේ
මෙහෙයුම’ත් ඉක්මනින්ම ඉවර කර ගන්නට මේ ලියන්නාට හැකි වුණේය. ලියුම ආයෙමත් අඳුරු
තැනක හැංගුණේය.
විශේෂයෙන්
කිව යුතු නැත. ඔබ සිතුවා හරිය.
එදාම හවස, සුපුරුදු පරිදි මම දීඝායුත් එක්කලා වත්තේගෙදර පාර ඔස්සේ යමින් හිටියදී
ඔහුගේ ලිපිය, යළිත් ඔහු අතට පත් කළෙමි.
දැන්
මට ආපහු වර්තමානයට එන්නට සිදු වී තිබේ.
මා අනුර ජිනදාස සහෘදයාට යැවූ උපන් වෙලාවල් අධ්යයනය කළ ඔහු ඊමේල් එකක් එවා තිබෙයි.
(මා දවස තිස්සෙම ඉන්නේ කොම්පියුටරය ළඟ නොවේ. බ්ලොගය ලියන්නේ, පුවත් සොයන්නේ, විද්යුත්
ලිපි බලනවා වගේ වැඩ කරන්නේ සැරෙන් සැරේය. අනෙක් වැඩ අතරේය.)
ඉතිං, තරහ නැහැ නේද දැන් ඒ ඊමේල් එක කියවනවාට.
‘නිමල්,
මම ප්රතිපත්තියක් හැටියට ආයුෂ ගැන කියන්නේ නෑ. මොකද අපි කියන ඒ කරුණු දළ ප්රකාශන.
කෙනෙකුගේ මරණය ගැන කියන්න අයිතිය පුහුදුන් මිනිහෙකු වෙන මට තියෙන්න විදිහක් නෑ
නේද?’
කියලයි, අනුරගේ උත්තරය පටන් ගෙන තිබ්බේ.
ඒකත් ඇත්තය!
(මං
අනුරට යැවූ උපන් වේලාවන්ගෙන් එකක් මේ වෙනවිට ජීවතුන් අතර නැති කෙනෙකුගේය.
‘ආයුෂ’ ගැන පර්යේෂණයකටත් මා දැරූ උත්සාහය මෙතැනින් එහාට ගෙනියන එක සාධාරණ නැති බව
දැන් ඔබට වැටහෙනු ඇති!)
‘නිදි’ගේ උපන් වෙලාව බලලා; ඒ අනුව, අනුර ජිනදාස හිතවත් ජ්යෝතිර්වේදියා සකස්කොටගත් වේද නාඩි චක්ර සටහනය මේ. |
‘මෙයා
ඉපදිලා තියෙන වෙලාවේ ලග්නය කුම්භ. ඒ නිසා එයාගේ මිනිස්කමත්, මිනිස් සබඳතාත් ඉතාමත්
වැඩියි. හැබැයි නවාංශකය ස්ත්රී එකක්.
ඒ වගේම කෙනෙකුගේ සමාජයීය ඇගයීම පෙන්වන ආරූඪ ලග්නය මිථුන. ඒ නිසා පිටතට ගෑනු
හැසිරීම පෙන්වන කෙනෙක් කියා හිතෙනවා.
-මාරකාධිපති
රවි මාරක ස්ථානයේ සිටීම නිසා කර්මජ රෝගවලට ගොදුරු වෙන්න නම් හොඳටම ඉඩ තියෙන නිසා
පිං-දහම් කරමින් ජීවත් වීම හොඳයි.
-කෙසේ
වෙතත් රවි කන්යාවේ යෙදීමත්, විවාහය ගැන කියන උපපදයෙන් දෙවැන්න හතරවැන්න වී හිස්ව
තිබීමත් නිසා විවාහ ඵල නම් ඉතාම අඩුයි.
ඒත් ශනි සිකුරු දෙදෙනා එක්ව යෙදී ඇති අතිධාවන කාම යෝගය ශනිගේ උච්චයත්, සිකුරුගේ
ස්වක්ෂේත්රයත් නිසා මැඩ පැවැත්වීමට එතැනම සිටින බුධ උදව් කරන බව කිව හැකියි.
-කෙසේ
වෙතත් වයසින් වැඩි අයගේ විශේෂ ලැදියාවකට ගොදුරු වෙන බව පෙනෙනවා. එයින් විශේෂ වාසි
පවා ලබන කෙනෙක්.’
අප්පද බොල! මුල හිටන්ම නිදිගෙ පංච තන්තරේ කියවපු කෙනෙක්ට නං මේ කාරණා සත්තද නැත්දැයි හොයා ගැනීම අමාරු වැඩක් නොවේ. කරන්නට තියෙන්නේ, සුරාසුර යුද්ධයේදී කිරි සයුර කැළඹුවා වගේ මතකය කලත්තා බලන එකය. ඒත් තවම සේරෝම දේවල් කියලා අහවර නැත. තවත් කරුණු- කාරණා කියන්නටත් තිබෙයි. හැබැයි, ටිකෙන් ටික... එකෑවරම නොවේ.
අනුර කියූ සමහර කාරණා ගැන මං දිගට කතා කරන්නට නොයන්නේ ඒවා දැනටම වරින්-වර කියා තිබෙන බැවිනි.
‘ශ්රී
ලංකා ජ්යෝතිර් විද්යාඥ සංගමයේ ගරු ප්රධාන ලේකම්’ අනුර
ජිනදාස හිතවතා මෑතකදී ‘විදුදය පඤ්චාඞග ලිත - 2020’
නම්වූ ග්රන්ථය සම්පාදනය කරමින්..... |
ජ්යෝතිෂ
දැනුමැත්තන් කියන විදිහට නම් ‘ග්රහ පිහිටීම් විකලාවට නිවැරදිවත්- තිථි නැකැත් යෝග
කරණ ගෙවෙන වෙලාවන් තත්පරයට නිවැරදිවත් දක්වලා තියෙන සිංහලෙන් මුද්රිත මුල්ම ලිත
අනුරගේ මේ පොතයි!’. තවෙකෙකු කියන්නේ, ඉන්දියාවේ පඬිවරු යොදාගන්න ‘වර්ජ්ය
කාල - දුර්මුහුර්ත’ ගැනත් මේ ලිතේ තිබෙන විත්තියයි.
“මොනවද අනුර මේ වර්ජ්ය කාල- දුර්මුහුර්ත?” මං ඇහුවේ අනුරගෙන්. පොතේ පසු පිට
කවරයේත් ඒවා ගැන තියෙන නිසා.
“නිමල්,
මේවා අශුභ වෙලාවල් රාහු කාලය වගේ....”
“හරි, හරි. අර දවසට දෙපාරක් තියෙන්නේ....” මමත් දන්නා හරිය කියා පෑවෙමි.
අනුරට
හිනා වෙන්නට එක කටක් මදි වාගෙය. “නි..ම...ල්! ඔයා දන්නේ හුඟක් අය කියන දේමනේ. ඒත්
ඔයා දන්නවද සමහර දවසකට රාහු කාල තුනක් යෙදෙන බව? ඒ ගැනත් මං මගේ ලිතේ කියලා
තියෙනවා.... නිකම් ඉන්න වෙලාවක කියවලා බලන්නකො!”
මට කරන්නැයි අනුර යෝජනා කරන්නේ ඉල කැඩෙන වැඩකි. හිනාවකින් ඒ යෝජනාවට ප්රතිචාර දක්වද්දීත්
මගේ ඔළුවේ වැඩ කළේ අනුර මගේ ජන්ම වෙලාව අනුව කියා තිබුණු කරුණක් කෙරෙහිය.
‘....
ඒ නිසා පිටතට ගෑනු හැසිරීම පෙන්වන කෙනෙක් කියා හිතෙනවා.’
අවුරුදු
දෙක තුනකට ඉහතදීත්, රන්දීප කුරක්කන් පිටි මිලදී ගන්නා විදිහක් අහන්නට හම්බන්තොට-
බැරගම අයෝමා මහත්මියට ටෙලිෆෝන් කළාම, එයා මට උත්තර දුන්නේ ‘ඔව් මිස්!’කියලා
පොට
පටලවා ගනිමිනි.
එලෙස
වී තිබියදීත් ‘මැතියාස්’ගේ සිතෙහි වික්ටර්ස් කෙරෙහි ලැදියාවක් ඇති
වුණේ.... |
අනෙක ‘ආදර පූජාසනේ’ postsවලදී කියූ විදිහට, දැන් නම් මං වහන්සේ කතා කරද්දී හිතා-මතා හුරතල් වෙන්නේත් නැත!
තවත් හිනා යන
කරුණකුත් මේ list එකටම එකතු කරන්නන්ට වටියි!
‘කල්යාණ මිත්ර’ අඩවියේ මේ දවස්වල පළවෙන ‘හෙරොයින්’ කතාව මාවත්
ඒකට
ඇබ්බැහි
කරවාගෙනය. ඒකෙ පස්වෙනි කොටසට මං යැවූ comment එකකට (කතාව ලියන) ‘එළ ද බ්රා මෙන්ඩා
- සංජීව මෙන්ඩිස්’ හිතවතා ප්රතිචාර දක්වා තිබුණේ මෙහෙමය:
‘ඔව්...
මෙතන වෙන්න ඕනේ... කන්ඩෙම් එකක්... ඒ කියන්නේ මරණීය දණ්ඩනය...
එළ ද බ්රා... අක්කණ්ඩි’
කිසිදා දැක නැති, කතාකොට නැති, නන්නාඳුනන ‘එළ ද බ්රා’ටත් මං වහන්සේ ‘අක්කණ්ඩි’යෙක්
වෙලාය!
ඒ
මගේ උපන් නැකතේ බලපෑමෙන්ද? කෙසේ වෙතත් මොකක්දෝ ‘ස්ත්රීමය ගතියක්’ මට තිබෙනවා
වෙන්නැති කියලාත් මට හිතේ. Sorry! ඒ වාක්යය අතීත කාලයට දැමිය යුතුය- ‘මට තිබුණා
වෙන්නැති කියලාය’ විදිහට.
එහෙම හින්දාද මා කෙරෙහි ‘සමරිසි පුරුෂයන්ගේ බැල්ම’ වැඩිපුරම යොමු වුණේ?
මේ
posts පෙළට කලින් මා ‘ප්රේමණීය චාරිකාවක්’ පෝස්ටු
දෙක
ලිව්වේ විශේෂයෙන් මේ කරුණ ගැන කතා කරන්නටය.
වික්ටර්ස්
ස්ත්රීමය හාව-භාව ලීලාවන්ගෙන් යුතු අයෙකු නොවේ! කාන්තාමය ගතියක් ඔහුගේ හැසිරීමේ
හෝ කතා-බතාවේ යාතමින්වත් ඇත්තේ නැත. හේ තෙමේ සිරුරේ මාංශ පේශීන් මැනවින් හැඩ ගස්වා
ගැනීමට නිතිපතා වෙහෙසකර ව්යායාම පවා කරන්නෙකි. ෆිලුමේ කියන විදිහට නම්, ඔහු
පදක්කම්ලාභී පිහිනුම් ශූරයෙකුත් වෙයි. වික්ටර්ස් සමකාමියෙකු බවට ඉඟියක්වත් එහිදී අපට
නොපෙනෙයි!
එලෙස
වී තිබියදීත් ‘මැතියාස්’ගේ සිතෙහි වික්ටර්ස් කෙරෙහි ලැදියාවක් ඇති වුණේ කොහොමද?
එසේම
ඒ දෙදෙනාගේ ගතිගුණත්- චර්යාවනුත්- ආකල්පත්- හැසිරීම් රටාවනුත් සාකල්යයෙන්ම
එකිනෙකාට වෙනස් පසුබිමක.... එකිනෙකාට පරස්පර පසුබිමක....
වික්ටර්ස්ගේ නවාංශකය ස්ත්රී එකක් වෙන්නට බැරිය. ඔහුගේ ලග්නය කුමක් විය හැකිද?
මිථුන වෙන්නට නං ඉඩක් නැත.
අපටත්
සිතන්නට ඉඩ දෙනවා විනා, ඔක්කොම
දේවල් කියන්නේ නැත. |
‘මෙසේ
අන්යොනය අවබෝධය ලියලද්දී, එකිනෙකාට අනෙකාගේ සහයෝගය අවශ්ය වෙද්දී, දෙදෙනා
උනුන් කෙරේ බැඳෙති. ඒ බැඳීම ඇති වෙන්නේත්; ඒ සමරිසි සබඳතාවට මුල
පිරෙන්නෙත් අහම්බයෙනි.
මේ දෙදෙනා කලිනුත් සමකාමීන්ද?
ෆිලුම
අපට කියන්නේ නැත. එහෙත් මැතියාස්ගේ පෞරුෂය ඉදිරියේ වික්ටර්ස් ඔහුට ආසක්ත වෙන බවකි
පෙනෙන්නේ. නමුදු වික්ටර්ස් වුවද පෞරුෂවත් බවෙන් අඩු කෙනෙක් නොවේ. වික්ටර්ස් පිරිමි
සිරුරක සිරගතවූ ගැහැනු ආත්මයක හිමිකරුවෙකු බවත් කියවෙන්නේ නැත.
හොඳේ
ඒකය.
අපටත්
සිතන්නට ඉඩ දෙනවා විනා,ෆිලුම ඔක්කොම දේවල් කියන්නේ නැත.
එහෙම
වුණත් මේ සමරිසි සබඳතාවේ ‘passive partner කොටස - ස්ත්රී භූමිකාව' කෙරෙන්නේ
වික්ටර්ස් වෙතින් බවට ඉඟියක් (පැය 1 විනාඩි 2
තත්පර 38
සිට පැය 1
විනාඩි 3
තත්පර 2
අතර) තත්පර 24කදී
පෙන්වයි.
මේ කායික අවශ්යතාවන් සපුරා ගැනීමේ සබඳතාවක්ද...
ආදරයක්ද... ප්රේමණීය සබඳතාවක්ද? පිළිතුර සොයාගත යුත්තේ....’
රුසිත්
දිලීප සිංහල subs සැපයූ The
Man with the Answers චිත්රපටය අළලා, ප්රේමණීය චාරිකාවක් නමින් මා ලියූ දෙවෙනි පෝස්ටුවේ පදාසයකි ඒ ඔබ කියවූයේ.
ඒ
කොටසේදී කියැවුණු ‘passive
partner කොටස - ස්ත්රී භූමිකාව’ ගැන පාඨක හිතවතුන්-
හිතවතියන් එතරම් අවධානයකට ගෙන නැති බවයි, මට දැනුණේ. එහෙම කීමත් එක අතකින් වැරදිය.
Post එක කියවා එවන commentsවලින් සමස්ත පාඨක ප්රජාවේම අදහස් ගැන තක්සේරුවක්
කරන්නේ කොහොමද?‘වික්ටෝරියානු පුරුෂෝත්තම සුචරිතවාදය....’ (දැන් එය බැහැරලන ප්රසිද්ධ සමරිසි පෙළපාලි පවා
පැවැත්වෙයි!)
මේ
Passive partner යෙදුමේ විරුද්ධ වචනය Active partner ය.
මේ යෙදුම්වල ඉතිහාසය ගැන මා දන්නා දෙයක් නැත. ඒත් අනුමානයක් විදිහට මට හිතෙන්නේ
මේවා ඇරඹෙන්නට ඇත්තේ ‘වික්ටෝරියානු පුරුෂෝත්තම සුචරිතවාදය එක්කලා’ය කියන කාරණයයි.
මතකයි නේද ‘පුරුෂයා ඉහළින් ඉන්න ලිංගික ඉරියව්ව නිකම්ම 'missionary position' වෙච්ච’
හැටි එහෙම.
Active partner ගැන එහෙම තව ටිකක් හදාරලයි ඊළඟ කොටස ලියන්නේ.
කමක් නැහැනෙ....
හැබැයි ලියන්න පරක්කු කරන්නේ නෑ. මොකද දැනටමත් කරුණු තොගයක් මගේ අත්දැකීම් එක්ක
blend වෙවී කැකෑරෙමින් පෙළ ගැසෙමින් තියෙන්නේ.....
රුබා වතුර??
ReplyDeletehttps://www.foodnetwork.ca/recipe/rhubarb-water/10282/ ?
ඔව් Pra Jay මහත්තයෝ, ඉස්සර ආණ්ඩුවේ ඉස්පිරිතාලවලට ගියාම ලෙඩුන් වැඩිම දෙනෙකුට මේ රුබා වතුර හම්බ වුණා, බෙහෙත් කුඩු මුල් එක්ක. එතකොට කුඩා අපව රෝහලකට ගෙනිච්චේ තද උණක්- හෙම්බිරිස්සාවක් තියෙද්දී විතරයිනේ.
Deleteඑහෙම ගියාම හම්බ වෙන රෝස පාට රුබා වතුරවලින් ඉතිරි වෙන ටික අපේ අම්මා කුස්සි රාක්කේ අරං තියනවා. ආයිමත් ඊ කාට හරි ලෙඩ වුනාම ඒවා දෙනවා, කුඩු නැතිව. ඒක හරි නොගියොත් විතරයි ආයිමත් ඉස්පිරිතාලේ යන්නෙ!
ඔයා දීලා තියෙන link එකටත් ගියා. ඒ රුබාබ් රහ තමයි අර වතුරේ තිබ්බෙත්.
ජෝතිශ්යය ගැන නම් මං වැඩිය කතාකරන්න කැමතිනෑ දැන්. මොකද මං ඒක වෙන ක්රමය ඇහුවාම ලැබෙන උත්තර මං අහන ප්රශ්නයට නොවන නිසා.
ReplyDeleteඋත්තර -
1. පුදුම විදිහට අනාවැකි ඇත්තවුන අවස්ථා (එපාවෙන විදිහට බොරුවුන අවස්ථා ගැනත් අහල තියනව)
2. කිරණ හෝ විකිරණ හෝ ගුරුත්වාකර්ෂණය නිසා වෙනවයි කියල.
3. ලෝකෙ ඔක්කොම විද්යාවට අහුනොවෙනබව.
මට ඕවා දශක ගාණක් තිස්සේ ලැබුන උත්තර. මට ජෝතිශ්යය බොරු හෝ ඇත්ත කියන්න අවශ්යතාවක් නෑ. මට ජෝතිශ්යය ගැන ඉන්ටරෙස්ට් එකකුත් නෑ. මට තියෙන්නෙ අමුතු දෙයක් තේරුම් ගැනීමේ කුතුහලය.
ඉතින් මට පුලුවන් සරලම ප්රශ්නය අහනවා. කිලෝමීටර් බිලියනයකට වඩා ඈත තියන ග්රහලෝකෙකින් ලංකාවේ මිනිහෙකුගේ විවාහයට බලපෑම් කරන්නෙ කොහොමද, එසේ කරනවනම් ඒක කියන්නේ කොහොමද කියලා. මං අහන්නේ ඒ මොකක් මගින්ද (උදා කිරණ) , ඒ මොන වර්ගයේ දෙයක්ද? එයින් එන බලපෑම මොකක්ද? ඒ බලපෑම විවාහයක් , විභාගයක් වගේ දේකට වෙන්නේ කොහොමද කියලා.
ඒකට ජෝතිශ්යය ඇත්ත හෝ බොරු කියන අදහසින් උත්තර මට අවශ්යනෑ. නිකම්ම හොද හෝ නරක කිරණ වලින් කියන එකෙන් සම්පුර්ණ උත්තරයකුත් නෑ. විද්යාවට අදාල නැති දේවල් තියනවා කියන එක නම් යම්තාක් දුරට අදාලයි. ඒ කියන්නේ මේක හරියටම පැහැදිලිකරන්න බැරි සෑහෙන්න විශ්වාසය මත කෙරෙන දෙයක් කියලයි. ඒකෙන් ප්රශ්නෙට උත්තරේ නොලැබුනාට ප්රශ්නය ඇසීමේ අවශ්යතාව නැතිවෙනවා.
ඔය වීමේ සම්භාවිතාව මත අවශ්යතාව සීරියස්නම්, ලේසියෙන් කරන්න පුලුවන් දේවල් කරල බලමු කියන එක මට තේරෙන එකගවිය හැකි දෙයක්. ඒවා ගැන මං අහන්නේ නෑ. මේතරම් කාලයක් මං ඇහුවේ ජෝතිශ්යය ක්රමවේදය පරීක්ෂණ නිරීක්ෂණ නිගමන මගින් ඔප්පුකල විද්යාවක් ලෙස සමහරු කියන නිසා. එහෙමම නැත්නම් මගෙ ප්රශ්නෙ අදාල නෑ.
මං මේ ටික ලිව්වෙත් නිමල් ගොඩක් ලියල තියන නිසා. වාදයක් නෙමෙයි. මට වාද කරන්න
දත්තනෑ. තියෙන්නෙ ප්රශ්න පමණයි. දැන් ඒවාට උත්තර හොයන එකත් එපා වෙලා තියෙන්නෙ.
එනිසා බස්තුමාවගේ ලිස්සීමේ අයිතිය තියාගෙන තමයි ලිව්වෙ.
මේක දැක්කාම අහන්න හිතාගෙන හිටපු ට්කත් ලිස්සා ගියා නොවැ.
Deleteඅසංග අහන්න හිතුනු දේවල් අහන්න. අන්තර්ජාලය විවෘත වේදිකාවක් නිසා දන්න කවුරු හරි උත්තර දේවි.
Deleteහැබැයි pra jay කියල තිබුණු විධියට මිනිසාගේ ජීවිතවලට ග්රහයෝ තාරකා බලපාන බවක් නෙවෙයි ජ්යේතිශයේ කියැවෙන්නේ. සිදුවීමට පරිසරය සකස්වෙමින් තියෙන්නේ කුමකටද කියන එකයි ග්රහ තාරකා ආදිය පෙන්වන්නේ.ඒ සකස්වෙන පරිසරයේ බලපෑම ඇතිවනිනේ උපදින වෙලාවේ යම් ආකාරයක පරිසර සැකැස්මකට නතුවී සිටි කෙනකුටයි
ජ්යේතිශයේ සැබෑ අරුත ඒකයි. එය නිවැරදිව දැනගත් අය එම දැනුමෙන් උපරිම ප්රතිඵල ලබා ගන්නවා.
මං දැන් මොකක්ද මේ අහන්න හිටියෙ?🤔
Deleteආ හරි ලිස්සල ගිහිල්ලා ඔලුව බිත්තියෙ වැදුනාම මතක් වුනා.
Deleteජ්යේතිශය ලියාපු පුරාණ ඉරිසින්නාන්සෙලා නැති නිසා, ප්රාජේගෙ ප්රශ්ණ පත්තරේට හරිම උත්තරේ ලැබෙන එකක් නෑ නේද? තම තම නැණ පමණින්, මේ සාත්තරේ තේරුම් ගත් අය, එය අර්ථ දක්වන විදි වලත්, සියුම් වෙනස්කම් තියනවා නේද? අතීතයේ ආරම්භ වුනා මිස, එය වැඩිදියුණු කර ගැනීමේ හැකියාවත් ඇති අය දැන් නෑ නේද?
මට නොතේරෙන දේ, මෙය වැඩි වශයෙන් විස්වාශය මත පදනම් වූ දෙයක්ද කියා ඇසුවාම, කෙලින් උත්තරයක් නොලැබෙන එකයි.
මම හැමදේ ගැන සැකෙන් බලනවා කියන වැරදි( හෝ හරි) වැටහීමක් එන්න පුළුවන් නිසා මේ ටිකත් කියනවා.
Deleteස්වභාව ධර්මයේ වගේම විශ්වයෙත් හැමදේකම එක, එක රටා තියනවා. මේවා යම්කිසි මෙට්රික්ස් එකක්/ කෝඩ් එකක් වෙන්නත් සම්භාවිතාවක් ඇති.පුරාණ ඉරිසින්නාන්සෙලා මේ කෝඩ් එක බ්රේක් කලාද කියල නං දන්නෙ නෑ.
@ අනුරජ්යේතිශ්.
Deleteස්තුතියි.සමහරු කියන විදිහට කෙලින්ම බලපානවා කියල මට හිතුන නිසයි එහෙම අහුවේ.
මට මේවා ගැන තේරුමක් නෑ. ඒත් එක ප්රශ්නයක් ගැන විතරක් කුතුහලයක්. මේකේ "බලපාන කොටස/ක්රමය" (බේතකනම් effective ingredient/s වගේ )
//සිදුවීමට පරිසරය සකස්වෙමින් තියෙන්නේ කුමකටද කියන එකයි ග්රහ තාරකා ආදිය පෙන්වන්නේ// //ඒ සකස්වෙන පරිසරයේ බලපෑම ඇතිවනිනේ උපදින වෙලාවේ යම් ආකාරයක පරිසර සැකැස්මකට නතුවී සිටි කෙනකුටයි//
1.පරිසරය සැකසීම ග්රහයෙක් විසින් පෙන්නනේ මොන විදිහකටද?
2.ග්රහයාගේ /පරිසරයේ මොකක්ද බලපාන්නේ (කිරණ, ගුරුත්වාකර්ෂනය, බ්ලොක් කිරීම, අංශු ....)?
3.ඒ බලපාන්නේ කුමන විදිහටද (හමට, ඉන්ද්රියන්ට, ඉලෙක්ට්රෝමැග්නටික්, මානසික....? )
4. ඒ බලපෑමෙන් විවාහය, විභාග, වාහන, ගමන්, රැකියාව වගේ දේවල් වෙනස් වෙන්නේ කෙසේද (මානසික, භෞතික.....? )
මගේ දැනුම හා ඉන්ටරෙස්ට් එක සීමිත නිසා සරල උත්තර ලැබෙනව නම් හරි
(මේ ගැන මං කතාකරන්න පසුබට වෙන්නෙ මගේ ප්රශ්නයෙන් මං හදන්නෙ ජෞතිශ්යය බොරු කියන්න හදනවයි කියලා සමහරු හිතලා ඒගොල්ලන්ට තරහ යන නිසා. මට කිසිම ඔනේ කමක් නෑ එහෙම කියන්න. පුලුවන් කමකුත් නෑ. මේ තරම් වයසට ගියත් මං ගාව මගෙ හඳහන්වත් නෑ. මං හිතන්නෙ අම්මා ගාව. කැමති කෙනෙක් ඒක බලලා මොනව කිව්වත් කමක්නෑ. කාටහරි ලෙඩක් දුකක් හැදුන වෙලාවට ජෝතිෂ්ය අනුව මොනව හරි කරමු කිව්වාම මට පුලුවන්නම් උදවුත් කරනවා. හරියන්නත් පුලුවන්නෙ. මට අදාල නැති දේකට පක්ෂ හෝ විරුද්ධ වෙන්නෙ මොකටද මං.
මට තියෙන්නෙ ඔය උඩ තියන ප්රශ්නය ගැන කුතුහලයක් පමණයි )
සැ.යු. මට ඔය කුතුහලය තියෙන්නේ ජෞතිෂ්යය සාමාන්ය විද්යාවක් (උපකල්පන, පරීක්ෂණ, නිරීක්ෂණ, නිගමන ) වගේ පෙනෙන විදිහට සමහරු කියන නිසායි. එහෙත් එය එවැනි පැහැදිලි කිරීමකට සම්පූර්ණයෙන් යටත් නොවන යම් දුරකට ගුප්ත සහ /හෝ විශ්වාසය පදනම් කරගත් එකක් නම් මට ප්රශ්න නැත
@DGMB
Delete//මම හැමදේ ගැන සැකෙන් බලනවා කියන වැරදි( හෝ හරි) වැටහීමක් එන්න පුළුවන් නිසා මේ ටිකත් කියනවා.//
මේ විෂයය ගැන නම් ඇස් කොනෙන් බලන්නෙ මං. එක්කෝ මිනිස්සු තරහවෙනවා, එක්කෝ බනිනවා, එක්කෝ මට නොතේරෙන ඒවා කියනවා, එක්කො මට වාද කරන්න පුලුවන් (ඒත් බයයිනෙ ) වැරදි දේ කියනවා, එහෙමත් නැත්තම් අදාල නොවෙන දේ කියනවා.
ඉතිං එක ප්රශ්නයක් විතරක් මං අතීත පුරුද්දට අහනවා. ඒ පුරුද්ද අත්හැර ගන්න ලඟයි දැන්.
පරිසරයේ මොන තරම් සංඥා තිබුනත් රෙදෙවුව සුසර වී තිබුණු එකම එක සංඥාවක් විතරනෙ අපට ඇහෙන්නෙ. යමක් සිදුවීමට හැමටම බලනොපා එක් අයකුට බලපාන්නෙ එහෙමයි.
Deleteජ්යේතිශයේ මුල්ම ගුරුවරයකු වූ පරාශර ජ්යේතීර්වේදියකු දියුණු කරගතයුතුයි කියන හැකියා අතර අවසාන 13වැනි එක විධියට තියෙන්නේ රුද්රයා මළ ශාස්ත්රය වූ කුණ්ඩලනී හැකියාවයි. නිවැරදිවම අනාගතයක් භවයන් කීපයක් ඈතට අතීතයත් දැනගන්න පුළුවන් වෙන්නෙ එහෙම කියලයි ඔහු කියන්නෙ.
අනුර මහත්තයාත් හුදු හෙළ බසින්ද වහරන්නේ? 'රෙදෙව්ව සුසර' දැක්ක ගමන් අහන්න හිතුණෙ. අපි ඉතිං රේඩියෝව ටියුන් කරන එකනේ කරන්නේ.
Deleteමැදට පැන්නාට සමා වෙන්න ඕනි.
සංවාදය දිගටම ගෙනියන්න බාධා කරන්න නෙවෙයි හැදුවේ.... අසංග, බස්සා, Pra, අනුර සේරටම ස්තුති කරන්න....
මෙහෙමම යමු!
Pra jay ගේ ප්රශ්න හතරට තවම උත්තර කියැවුණේ නෑනෙ. ග්රහයින්ට රාශිවලට වගේම කේන්ද්රයේ කොටු වලට ජීවිතවල අපි පරිහරණය කරන සමාජ ආර්ථික පාරිසරික පද්ධතිවල නියෝජනය භාර කර තිබෙනවා ඒ අනුව තමා බලපෑම තීරණය කෙරෙන්නේ. මෙතැන බලපානවා නොවෙයි. බලපෑම පෙන්වනවා. එක් තැනක සිටින ග්රහයෙක් තව තැන්වල සිටින ග්රහයින් වෙත දක්වන සබඳතා වලින් පැවසෙන කරණු ඇගයීමෙනුයි බලපෑම ඇතිවිය හැක්කේ කවර තැනකටදැයි තීරණය කෙරෙන්නේ. උදාහරණයක් ලෙස එම කරුණුවල පරීක්ෂණයේදී එයට සඳු බලපෑමටලක්ව සම්බන්ධ නම් ඒ බලපෑම මානසිකත්වයට විය හැකි අතර බුධ එසේ වූ විට එය සමට සම්බන්ධව විය හැකියි. මතක තබා ගන්න මා මෙහිදී දැක්වූයේ ග්රහයකු සම්බන්ධ එක කරුණක් පමණයි. එක එක් ග්රහයකුට සම්බන්ධ කරුණු පනහක් පමණ දක්වා තිබියදී අදාල කරුණ තීරණය කලින් කී අන්තර්ඤාණය භාවිතයෙනුයි කෙරෙන්නෙ.
Deleteප්රා , ක්වන්ටම් භෞතික විද්යාව යන්තන් ඉගෙන ගෙන ගෙන එක්සෑම් එක ගොඩ දාගත්තට පස්සේ මම ඔය මොකවත් අහන්න යන්නේ නැහැ. මම පරීක්ෂණ ගොඩක් කළා , මළවුන්ගේ ගෙන්වීමේ සිට කුණ්ඩලීනි දක්වා. තවම උත්තරයක් නැහැ. කුණ්ඩලීනි ශක්තිය තියෙනවයි කියපු උන්දලා නම් පට්ට බොරුකාරයෝ බව වටහා ගත්ත. ලන්ඩන් වල ගෘප් ගොඩක් තියනවා. ගිය ඔකොම ඒවා වල බොරුවක් කරන්නේ. හැබැයි එහෙම එකක් තිබෙන්න පුළුවන්. වැඩේ තමා ලංකාවේ පුස්කොල පොත් මෙන්ම ආයුර්වේද වෙදපොත් පවා කුහක කමට අනුන්ට දුන්නේ නැහැ. නැත්නම් සුස්සෝ අරන් යයි කියල බයට. සුද්දෝ අරන් ගිය ඒවා උන් එලියට දැම්ම. එනිසා සමහර දැනුම් පද්ධතියක් ඉතිරි වෙලා තිබෙනවා. ක්වන්ටම් භෞතික විද්යාවේ තියෙන දේවල් විශ්වාස කරන්න අමාරු එකේ අනිත් ඒවා ගැන මොනවා කියන්නද?
Deleteකෙන්දර ගැන, ජ්යෝතිෂ ගැන දන්නා බ්ලොග් කාරයෝ ඉන්නවා..
ReplyDeleteඉකොනොමැට්ටා
ජ්යෝෆ්රී බේකන්
කල්පිලන්තය.
තව ඉන්නවා නම් දාන්න.
මාතලන්ගෙ මාමා. හරියටම මැරෙන වෙලාව හදන්න දන්නවා කියල කිව්වා. මාමා බ්ලොග් නොලියන නිසා, කොලිෆයි වෙන්නෙ නැත්ද?
Deletehttp://prabhashwarastrology.blogspot.com
Deleteඔය ඉතිං.
Deleteබයි බායි. සෝ ලෝන්ග්. සී යූ නෙක්ස්ට් පෝස්ට්, ටේක් කෙයාර්.
බස්සාගේ කමෙන්ටුව දැක්කාම මේ කතන්දරේ නොලියාම බැරිවුණා. මේක කීවෙ මගේ ජ්යේතිශ ගුරුතුමා.
Deleteඑක බමුණෙක්ට තව බමුණෙක් හම්බවුණාලු වලක් හාරමින් හිටිය. පළවනියා අනෙකාගෙන් ඇහුවේ වල මොකටද කියලයි. "මං හෙට මැරෙනවා. මේ මාව වලදාන්න හදන මිනී වල." පළවෙනියා ගැනලා බැළුවාම අරයා මැරෙන්නේ හෙට නොවෙයි. අනිද්දා. ඒ බව කීවාම අරයා මෙයාගෙ පස්සෙ වැටිලා කරදර කලාලු එහෙම ගැන ගන්න ක්රමේ කියාදෙන්න කියමින්.
ඕක කියල ගුරුතුමා ලෝකයේ කිසිම කෙනෙකුට මේ ශාස්ත්රය සම්පූර්ණයෙන් ලැබෙන්නෙ නෑ කියලයි.එයා කීවෙ එහෙම ලැබුණොත් ඒ තැනැත්තා අමරණීය වෙන බවයි.
අනුර, ඔය කතාව මම ගුරුකොට ගන්නා එකක්. අපේ තාත්තා මට කියා දුන්නේ. ඒ ගැන ලිව්වත් එක්ක, 100 වෙනි post එකේදී. මෙන්න link එක.
Deletehttp://nidigepanchathanthare.blogspot.com/2018/11/blog-post_25.html
හුටා! පෝස්ට් එක කියවලා, ඒ ගැන කමෙන්ට් එකකුත් ලියන්න ඕනා නේද? අපේ නිදි, මහන්සි වෙලා ලියන නිසානෙ අපට, කමෙන්ට් ආතල් එකක් ගන්න චෑන්ස් එක ලැබෙන්නෙ?
ReplyDelete//අපේ අනෙක් අර්ධයද... නොඑසේ නම් අපේම ගුප්ත අභ්යන්තරයද?//
මම බෙල්ල, අංසක 180 කරකෝලම බැලුවා, එහෙම අනිත් අර්ධයක් නෑනෙ? අපේම ගුප්ත අභ්යන්තරයද, අනේ ඒක කවුරුහරි හොයාගත්තොත්, අපටත් කියන්න, ඈ?
ඔබතුමාට කොහෙද ගුප්ත අර්ධයක්?. ඔබතුමා ගැන එහෙම හිතන්නෙ නෑ කවුරුවත් කේන්දරේ තිබුනත්.
Deleteඔබතුමා 100%
ආන්න බලාන්ට, මම කීයක් නං කමෙන්ට්ම කෙටුවද? මම ඉතිං, දිගෑරපු පොත වගේ විවුර්ත පක්සියා වෙච්චි, ඔබ වහන්සේට විතරයි මාව මතක් වුනේ.
Deleteමේක කියවල බලන්න. මට වචන 5කින් 1 ක් තේරුනා
Deletehttp://3mana.com/%E0%B6%B4%E0%B7%99%E0%B6%B1%E0%B7%99%E0%B6%B1-%E0%B6%AD%E0%B6%BB%E0%B6%B8%E0%B6%A7-%E0%B6%B6%E0%B7%83%E0%B7%8A%E0%B7%83%E0%B7%8F-%E0%B6%85%E0%B7%84%E0%B7%92%E0%B6%82%E0%B7%83%E0%B6%9A-%E0%B6%B1/
//පෙනෙන තරමට බස්සා අහිංසක නැත//
ප්රස්නෙ තියෙනේ අපිට එහෙම පේන්නෙත් නෑනෙ
ත්රිමාණ ලෝකෙකනේ අපි ඉන්නේ....
Deleteඑහෙම වෙලත් අපි සමහර දෙනෙකුට ගොඩක් දේවල් පෙනෙනවා විතරයිනේ, බලන්නේ බොහොම ටික දෙයක් දිහාවේ විතරයි වගේ මට හිතෙන්නේ.
හැබැයි බස්සෝ බලාගෙන. විවුර්ත වෙන්න යන්නෙ.. භේරුණ්ඩ පක්ෂියා වගේ තව එකෙක් හැදෙයි!
කවුද කියන්නේ අපි ඉන්නේ ත්රිමාණ ලෝකෙක කියල. ඇයි වෙල්ව හොරු අරන් ගිහිල්ලද
Deleteවෙල්ව? ඒක නම් වැටහුනේ නෑ අජිත් මහත්තයෝ.
Deleteසංජීව මෙන්ඩනං හැම වෙලාවෙම බ්රා එක්ක ඉන්න මනුස්සය හින්ද මිනිහට හැමෝම පේනව ඇත්තෙ කාන්තාවො වගේ. හැක්..
ReplyDelete//තාත්තා ගෙදරින් පිටත්වී ටිකකින්ම දීඝායුගේ ලියුමට මගේ රහසඟේ ස්පර්ශය අහිමි වුණේය// හපොයි..
හෑයියා.... ප්රසන්න දකින දේවල්....
Deleteතමන්ට ජීවිතයේ ලබාගන්න හෝ යන්න ඕනෙ ඉලක්කවලට යන්න අවශ්ය ශක්තිය තියෙන්නෙ තමන් ලඟම කියන දේත්, බාධකවලින් කරන්නෙ තමන්ට යායුතු ඉලක්කවලට (හෝ ඊටත් වඩා හොඳ ඉලක්කවලට) යන්න උදව්වෙන skills හා ඉවසීම පුරුදු කරන එක කියලා තේරුම්ගත්ත අයගෙ ජීවිතයට ජෝතිශය අදාල නැතිම වෙයි. අනුර ජිනදාස මහත්තයා කමෙන්ට් කරලා තියෙන විදිහට 'එය නිවැරදිව දැනගත් අය එම දැනුමෙන් උපරිම ප්රතිඵල ලබා ගන්න' එක ඉතා හොඳයි. නමුත් ඊට වඩා ප්රමණයක් ජෝතිශයේ වහල්ලු වෙලා හැමදේම නැකතට කරමින්, අවුරුදු නැකැත් නොවරදවා කරමින්, කිරි උතුරවමින් නමුත් හැමවෙලේම කන්කෙඳිරි ගාමින්, ජීවිතේ දහසක් දේ තිබුනත් නැතිදේ ගැනම කියවමින් ඉන්නවනෙ. ප්රාජේ අහලා තියෙන ප්රශ්ණ ඇත්තටම අහන්න ඕනෙ ඒවගේ අය.
ReplyDeleteපෞද්ගලිකව මගේ අදහස නම් ජෝතිෂ්යයෙන් හෝ වෙනත් අනාවැකි වලින් කියවෙන දේ පමණක් achieve කරන්න යෑමෙන් වෙන්නෙ ජීවිතයේ තියෙන අසීමිත විභවය (unlimited potential එක) achieve කරගන්න බැරිවෙන එක, තමන්ට යන්න පුලුවන් දුර තමන්ම සීමා කරගැනීම. ජීවිතය ගැන වඩා හොඳ ආකල්ප ඇතිකරගෙන, එක දොරක් වැහුනත් තව දොරක් ඇරෙනවා කියලා තේරුම් ගත්තනම් ජෝතිශයත් accompaniment එකක් වගේ තියාගෙන රස විඳින්න පුලුවන්, ඕනෙම නම් (අපි චිලි පේස්ට් එහෙම කනවා වගේ- ගානට).
මම මගේ මුළු ජීවිතේම නැකතට මුකුත් නොකරපු එකෙක්.
Delete1.හැබැයි කටවහ විශ්වාස කරනවා
2. ඇස්වහ විශවාස කරනවා
3. ගමනක් යන්න ගිහින් හැරිලා ආවොත් කෙලෙවෙනවා කියල විෂවස් කරනවා.
අත්දැකීමෙන් මිස පර්යේෂණ කිරීමෙන් නොවේ
අර passive partner සංකල්පය ගැන තව ටිකක් හොයලා ලියන්න නිමල්.
ReplyDelete'කෙසේ වෙතත් වයසින් වැඩි අයගේ විශේෂ ලැදියාවකට ගොදුරු වෙන බව පෙනෙනවා. එයින් විශේෂ වාසි පවා ලබන කෙනෙක්': මේ හැමදේම අපි ඉන්ටප්රිට් කරන්නෙ අපිට අදාලවෙන විදිහටනේද. මමනම් හිතන්නෙ අපේ ජීවිතවල තියෙන නොනවත්වා වෙනස්වෙන (evolving) ස්වභාවය අසීමිත සිදුවීම් හා interpretations වලට අවකාශය ලබාදෙනවා කියලා.
ප්රසන්නත් කියලා තියෙනවා වගේ මටත් හිතුනෙ මේ ලියුම් හංගන තැන්වල හැටියට කියවන ගැහැණු (?) ලමයට වසංගත රෝගයක් නොහැදී බේරුනොත් ඇති කියලා.
කෙල්ල ආදරේ වැඩිවෙලා ලව් ලෙටර් එකේ පුසුඹ බැලුවා නම් වෙරලු මල් සුවද නම් දැනේවි වෙන වසංගතයක් නම් හැදෙන්නේ නෑ. අනික මේ පිරිමි ගැජට්ටුවෙන් වසංගත බෝ වෙනවා නම් ලොටස් නෝනේ සිප සනසවමින් එකී මෙකී නොකී අයුරින් ගෑණු වැඩ ගන්න හැටියට වසංගතයන්ට අහුවෙලා ගෑණු පුලුටක්වත් දෑහට දකින්න නොලැබෙන්න මෙලොවෙන් තුරන්වෙලා අතුගෑවිලා වැනිස්වෙලා ගිහිල්ලා ගොඩාක් කල්.. එකත් වෙනවා නම් ගොඩාක් හොදයි දෙයියන් වහන්සේට ආයෙමත් පිරිමියාගේ අනෙක් ඉල ඇටෙත් ඇදලා අරන් ගෑණියෙක් මවන්න පුලුවන් වේවි එක එකාට නොරැවටෙන තරම් බුද්ධියක් ඇතිව.
DeleteLotus, එක ප්රශ්නයක් අත හැරියා අනුර මහත්තයාම උත්තර දේවි කියලා හිතලා.
Deleteවයසින් වැඩි- කතන්දරේ ගැන මොකුත් නොකියා ඉන්නේ දැනට...
ආදරේ නං වසංගත රෝගයකටත් වඩා දරුණුයි, කෙනෙකුගෙන් සමාජයකටම බෝ නොවෙන එක විතරයි වෙනස!
ඔරිජිනල් රියල් ඩ්රැකී උන්නැහේ, 'සිප සනසවමින්' හරිය කියවද්දී හිතුණේ- එහෙම වෙනවා නං porn films කරුමාන්තේ ඉන්න අයට යන කල ගැනයි!
නිමල් මම ඒක කිව්වෙ ජීවිතයේ සාමාන්ය විදිහ ගැන මිසක් ජෝතිශය ගැන නෙවෙයි. අනුර මහත්තයා හිත රිදවගන්නෙ නැතිවෙයි කියලා හිතනවා (එහෙම වුනොත් සමාවෙන්න). මම කිව්වෙ ජීවිතේ හැමදේම interpretation වලට විවෘතයි කියන දේ.
Deleteඅම්මෝ ටිකක් තරහ ගිය ඩ්රැකී කෙනෙක් ඇවිල්ලනෙ. (උදේ නැගිටින්නෙ කීයටද මෙච්චර උදෙන් උත්තර දෙන්නෙ). ඔව් ඉතින් එහෙම කියලා මේ ලියුම්වල හරි වැරදි බලන්නන්, පනිවිඩකරුවන් එක එක අස්සවල්වල දාගෙන ඉඳලා දෙන ලියුම් ගෑනු ලමයි බැලුවම මොනවවෙයිද (නිමල් තරහා වෙන්න එපා විහිලුවට ආ).
Deleteපිස්සුද Lotus, විහිලු නෙවෙයි ඇත්තම කිව්වාත් තරහ ගන්න බැහැනේ, ඔයාලා හොඳ හිතින් කියද්දී...
Deleteමං දන්නා විදිහට නං අනුරත් බොහොම අඩුවෙන් කේන්ති ගන්නා කෙනෙක්.... බොහොම හොඳට බණ දහම දන්නා කෙනෙක්..
https://www.youtube.com/watch?v=uWl7njLlXLU
Deleteස්තුතියි බකුසු මහත්තයෝ!
Deleteලෝටස් ගේ සපෝර්ට් එකෙට්./1989 හොංකොං යද්දී, අපේ අම්මාගේ ස්ටර්ලින් පවුම් නෝට්ටු අට්ටියක්ම නෙවිල්ට දෙන්නට අමතක වුණාම, එව්වා සුරැකිව හංගා ගෙන ගියෙත් මගේ under ware එක අස්සේය! // මේකා උල තියන්න ඕනේ. මේ සල්ලි අතගානවා නේ මිනිස්සු. මම කොරෝනවට කැමති එකක් තමයි මේ හැමතැනම ඔය සැනිටයිසර් තියෙන එකේ. චූ කරනන් ගියහම අහවල් එක හොල්ලල අත හෝදන්නේ සුද්දෝ අනන්ත දැකල තියනවා. මම පබ්ලික් ටොයිලට් ගියහම ටිෂු එකක් අරන් එනවා දොර අරින්න.
Deleteඔයා හිතුවේ ඔය එක වෙලාවකවත් සල්ලි නෝට්ටු නිකම්ම ඔබාගෙන ගියයි කියලද? ඒවා හොඳට ඔතලා, පොලිතින් බෑග් එකකත් දාලයි තිබ්බේ...
Deleteසුද්දෝ විතරක් නෙවෙයි මෙහෙත් ඉන්නවා සුද්දවන්තයෝ. B ළූණු ගෙඩියේ පොතු ඇරියාට පස්සේ නොවරදවාම ඒකත් හත් සැරයක් හෝදලා ගන්න තරමේ අය.
පෝස්ටුව කියෙව්ව. කමෙන්ට්සුත් කියව්ව. මට කියන්න දෙයක් නෑ. පුරුද්දක් විදිහට මම අනුන්ගේ විස්වාසයන් ඇදහිලි වලට ගරු කරනවා මිස ගරහන්නෑ වගේම මම යොමු වෙලා තියන රාමුව ඇතුලෙ සමහර දේවල් මම කෙයා කරන්නෑ. මම මේ කියන්නෙ ප්රසිද්ද වැකිය ගැන නෙවී(මම ඕව විස්වාස කරන්නෑකියන) මම කියන්නෙ මම ඒ වගේ ඒව ගැන සැලකීමක් නෑ කිය ල. නමුත් ඔබේ පෝස්ටුව හා කමෙන්ට් කියවීමෙන් යම් දෙයක් උකහාගත්ත කියන එක මඟඅරින්නෑ. ජය 🙂
ReplyDeleteස්තුතියි මහේෂ්!
Deleteඅපි හැම කෙනෙකුටම අපේම අනන්යතාවක් තියෙනවනේ. එකිනෙකා එකිනෙකාට වෙනස්...
අන් මත ඉවසීම නං අපේ සමාජයේ ගොඩ දෙනෙකුට නුපුරුදු දෙයක්!
ඔයාගේ ස්වාධීන ගතිය මම අගය කරනවා!
සමහරවිට දීඝායු නිදි ට ඔය ලියුම දෙන්ඩැත්තෙ, නිදි ට මූණට කියන්න බැරි යමක් ඇඟවීමෙන් දන්වන්න වෙන්න බැරිද?
ReplyDeleteඊළඟ කොටස දුන්නම ඔය ප්රශ්නෙට උත්තර ලැබෙන හින්දයි ඩ්රැකී දැන් මොකුත් නොකියන්නේ.
Deleteඑහෙම වුණා නං.... ඩ්රැකී!
ReplyDeleteඒ කියන්නෙ, දීඝ කොයිතරම් නිදි ට ලැදි වුණත්, ඔහුගේ නැඹුරුව වඩා ම තිනේනෙ විෂමකාමීත්වයට කියන එක, ඔහු නිදි ට දන්වන්න හැදුවා වෙන්න පුළුවන්?
Deleteබෑ බෑ බෑ, ඩ්රැකීත් එක බෑ. ඩ්රැකියුලා සර් ආතර් කොනන් ඩොයිල්ට හපන් වෙලානේ...
DeleteLotus කියපු දේටයි. අර මං කියපු පරාශරගෙ ලැයිස්තුවේ තිබුණු තවදෙයක් වන්නේ නොසැලෙන මානසිකත්වයක් ඇති ප්රියමනාප කෙනෙක් වීම.තරහ අරගෙන එහෙම බෑනෙ?
ReplyDeleteප්රයෝග සම්පත්ති කියල හැඳින්වූ දේ තුළ ඔබ කියන ප්රභව ශාත්සාත්කරණය තියෙන බව පෙනෙනවානෙ?
කළහැකි දේවලදී ජ්යේතිශය නිවැරදිව ප්රයෝජන ගැනීමයි කළයුතු. කිං තාරකා කරිස්සන්ති කියල ජ්යේතිශය වහල්වුණු බමුණෙකුට කියන බුදු හාමුදුරුවොම තමන්ගෙ ශ්රාවක පිරිසට කියනවා ඉර හඳේ ගමන ගැන විමසිලිමත් වෙන්න කියා.භික්ෂූන් වහන්සේලා පොහොය කිරීමේදී පවා ඍතුවකදී දෙවරක් පමණක් යෙදෙන චතුද්දසී පෝය ගැන විශේෂයෙන් සැළකිලිමත් වෙනවා.
අවුරුද්දට නැකැත් ආපු හේතුව කියන්නත් මෙතැනම යොදා ගන්නකම්.ජ්යේතිශයේ කියැවෙන සිද්ධාන්තයක් තියෙනවා ඍක්ෂසන්ධි සංක්රාන්තිය කියල.ඉර වෘශ්චිකසිට ධනුවට යන, කටකයේ සිට සිංහයට යන,මීනයේ සිට මේෂයට යන වලාවල්. ඒ වවලාවල් මිනිසුන්ගේ සිත් කලබල කරවන වෙලාවන් ලෙසයි දැක්වෙන්නෙ.ඇත්තටම ඒ වෙලාවල් ඉතාම නරක වෙලාවල්. හදිසිය නිසා අනතුරු බහුල වෙන වෙලාවල්. ඉස්පිරිතාලවල හදිසි අනතුරු දත්තවලින් ඒබව පෙනෙනවා.ඉහත වෙලාවල් තුන අතර ඉතාම නරක වෙලාව තමා මීන මේෂ දෙක අතර වෙලාව.
පුරාණ ග්රන්ථවල අවුරුදු නැකැත් ක්රමයක් නෑ. ලංකාවෙ හිටපු ලිත් කතෘවරු තමා මේ කරුණ හඳුන්වාදීම මගින් නරක මගහරවා ගැනීමට උපදෙස් දුන්නේ. මේක සිංහල හින්දු අළුත් අවුරුද්ද කීවාට හින්දු අය මේ නැකැත් චාරිත්ර්ර කරන්නේ නෑ. එයාලා කරන්නේ පැරණි උපදෙස් අනුව ගේදොර පිරිසිදු කරලා එදා උදේම නාගෙන කෝවිලට ගොස් දේවාශිර්වාද ලබාගෙන වැඩිහිටියන්ට සිදුවූ අත් වැරදි පා වැරදි කටවැරදි වලට සමාව ගැනීමයි.
එහෙම කීවාම මං පලකළ ලිතට මේ නැකැත් දැම්මෙ ඇයි කියා අහන්න පුළුවන් නිසා ඒකට උත්තරේ හැටියට කියන්න තියෙන්නෙ ඒක රාජ්ය නියෝගයක් නිසා කළ බවයි.
මේකට එකක් ලියන්නම් මම තාරකා භෞතික විද්යාව හදාරනකොට ඉගෙනගත් දෙයක්. හිරුලප තියෙනවනේ. ඒවා වැඩි වුනොත් ලෝකෙට කෙල වෙනවා. හිරුගේ ක්රියාකාරීත්වය වැඩි වුනොත් අපට කෙල වෙනව. . ඉලෙක්ට්රික් සිස්ටම් වලට අවුල් යනවා. . ජල ගැලීම් ඇතිවෙන හැටි. හිරු ඇතුලේ න්යෂ්ටික ක්රියාවලිය වැඩිවෙනකොට අපේ උෂ්ණත්වය වැඩි වෙනවා. ඉතින් හිරුනම් අපට බලපානවා තමයි.
DeleteSunspots are areas where the magnetic field is about 2,500 times stronger than Earth's, much higher than anywhere else on the Sun. ... This in turn lowers the temperature relative to its surroundings because the concentrated magnetic field inhibits the flow of hot, new gas from the Sun's interior to the surface..
හිරුගේ මතුපිට සිදුවෙන විලයන ක්රියාවලිය තීව්ර වීම නිසා මතුපිටින් ඈතට නෙරා එන සූර්ය්ය රැස් මතුපිටින් ඈත්වීම නිසා නිවීයෑමෙන් හැදෙන හිරු ලප වලින් විතරක් නෙවෙයි රාත්රී කාලයේදීත් වායුගෝලයේ වන වෙනස්කම් නිසා ගුවන් විදුලි සංඥා සංඛ්යාත පවා වෙනස් කරමින් අයන ගෝලයේ වෙන වෙනස්කම් කරමින් අපි ඒ වෙනස්කම්වලට අනුගත වෙන්නෙ.
DeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteමම කොටන්නෙ දුර බණුවෙන් නිසා සමහර අකුරු වැරදියි කියල දැක්කෙ පලවුණාට පස්සෙයි.ඒත් අදහස ගන්න ප්රශ්නයක් නැති නිසා ඒකට සමාව දෙයි කියා හිතනවා.
ReplyDeleteඔයා තව හොඳයි අනුර මහත්තයෝ. කොපියුටරෙන් කොටලත් මට අකුරු වරදිනවා, ස්ක්රීන් එකේ පෙනෙන්නේ පුංචියට නිසා.
DeleteLotus ගෙ පෝස්ටුව හොඳටම කියැවුවාම මගහැරුණු දෙයක් ගැන තව ජ්යේතිශ සිද්ධාන්තයක් කියන්න හිතුවා.
ReplyDeleteකෙනෙක් ගැන අනෙක් අය හිතන විධිය කියන්න ජ්යේතිශයේදී පාවිච්චි කෙරෙන්නේ ආරූඪ සිදධාන්තය කියල එකක්. ග්රහයින් හා රාශි අතර යෙදීම් ගැන දීර්ග කාලයක අත්දැකීම් (සමහරවිට කුණ්ඩලනී ශක්තියෙන් එකතු කරගත්)භාවිතකර සැකසුණු සිද්ධාන්තයක්. මේ ටික කීවෙ හුදෙක්ම එවැනි දේ සඳහාත් ජ්යේතිශයේ ක්රමවේද හඳුන්වා තියෙනබව මතක් කරන්නයි. අද සමහර ජ්යේතීර්වේදීනට පවා මේ සිද්ධාන්ත ගැන හරි අවබෝධයක නෑ. ඒ නිසායි හිතළු කියා වටිනා දැනුම් පද්ධතියක් ගැරහීමට ලක්කරගන්නෙ.
කැළේ කපන්න ගන්න පොරවට මිට ගහගන්න උදව් වෙන්නෙත් කැළේ ගහක්මලු කියනවනේ!
Deleteනිමල් ඔයා Lotus ගෙ තව පශ්නයක් මට ඉතුරු කරලානෙ. ඒකට උත්තර ලියන්න වෙන්නෙ ජ්යේතිශ පාඩමක් හැටියටයි. ජ්යේතිශයේදී ලෝකයේ හැම දෙයක්ම ග්රහයින්ටත් තාරකා රාශි වලටත් සාංකල්පිකව සම්බන්ධ කරලා තියෙනවා.කේන්ද්රයේ කොටු 12ටත් එහෙමයි. මේවායේ සම්බන්ධතා සංකලනය කර දැක්වීමයි පලාඵල කීමෙදි කෙරෙන්න. මෙතැනක ශනිගේ සම්බන්ධයක් නම් වයසින් වැඩි කෙනෙක් සම්බන්ධයි.සම්බන්ධය මොකක්ද කියල තීරණය කරන්න පරාශර කියල තියෙන අන්තර්ඤාණ කියන හැකියාව උපයෝගී වෙනවා.
ReplyDeleteබැළුවාම සාත්තරේට උඩිං සූත්තරය ගිහිං වගේ.
හැම දවසකම් අපි අලුත් දෙයක් ඉගෙනගන්නවා කියනවනෙ- අනුර ජිනදාස මහත්මයාගෙ ප්රතිචාර කමෙන්ට්ස් කියවලා අලුත් දේ කීපයක්ම යන්තමින් හෝ තේරුම් ගත්තා. බොහොම ස්තුතියි ඔබතුමාට.
Delete'නොසැලෙන මානසිකත්වයක් ඇති ප්රියමනාප කෙනෙක් වීම'+ 'කළහැකි දේවලදී ජ්යේතිශය නිවැරදිව ප්රයෝජන ගැනීම': මමත් හිතන්නෙ මේ කාරනා එකතු කරගෙන වැඩ ගන්නයි අවශ්ය කියලා.
'ලග්නයෙන් ලැබීම ගැනත් චන්ද්ර කේන්ද්රයෙන් ආත්මීය සිතුවිලිත් සූර්ය්යකේන්ද්රයෙන් ආත්මීය ජවයක් කියැවෙනවා'. : මේ 'ආත්මීය ජවය' කියන වචනයට මම හරිම කැමතියි. මම ඒගැන හිතන්නෙ නොපසුබස්නා උත්සාහය කියලා. මම හරි ඇති කියලා හිතනවා.
ඩ්රැකී කියලා තියෙනවා වගේ අනුර මහත්තයා මෙතන කමෙන්ට් කරන එක හරිම වැදගත් දෙයක්. ඒ නිහතමානීකම ගැන මගේ ගෞරවය.
Lotus, ඩ්රැකී දෙන්නට මාත් එකතු වෙනවා අනුර - ඔයාට තුති පුදන්න. මේ විෂය ගැන මං දන්නා දෙයක් නැහැනේ... උත්තර දෙන්න. දිගටම අපේ රසිකයන්ගෙ අදාළ අදහස්වලට ප්රතිචාර දක්වන්නයි කියලා ඔයාගෙන් ඉල්ලන්නේ ගෞරවයෙන්.
DeleteLotus පිළිතුරු කමෙන්ට් එකට වගේම මට දීපු ක්රෙඩිට් එකටත් ස්තුතියි. සූර්ය්ය කේන්ද්රයේ කියැවෙන දේ ඇතුලෙ නොපසු බස්නා උත්සාහය විතරක් නෙවෙයි driving force එකත් ඒකෙම ඇතුළත්. හිරු ලෝක පැවැත්මට විතරක් නෙවෙයි අපේ ජීවන පැවැත්ම ප්රගමනය කරවීමත් පෙන්වන බවයි ජ්යේතිශයේ පිළිගැනීම
Deleteබටහිර අය දැඩිව ගන්නා දෙයක් තමා සූර්ය්යරාශි. පරාශර කියන්නෙත් උපන් ලග්නය විතරක් නෙවෙයි සූර්ය්යරාශි වගේම චන්ද්ර රාශියක් යන තුනම ඒක කේන්ද්රීයව අඳින චක්රයකින් පලාඵල තීරණය කළ යුතු බවයි.ඒ චක්රය ඔහු හඳුන්වන්නෙ සුදර්ශන චක්රය නමින්.වැඩේ ගැන කථාව නමින්ම තේරෙනවානෙ. ලග්නයෙන් ලැබීම ගැනත් චන්ද්ර කේන්ද්රයෙන් ආත්මීය සිතුවිලිත් සූර්ය්යකේන්ද්රයෙන් ආත්මීය ජවයක් කියැවෙනවා.
ReplyDeleteඅනුර මහත්තයෝ, ගොඩක් වෙහෙසිලා විස්තර සහිතව උත්තර දීම ගැන ස්තුති කරනවා තවත් සැරයක්.
ReplyDeleteකමෙන්ට් එකක් නොවේ ලියන්න තියෙන්නේ පෝස්ටුවක්මයි! පොඩිත්තක් කල් දෙන්න ඊට!
ReplyDeleteතට්ටයාගේ කොලමේද ලියන්නෙ, නැත්තන් මෙහේද? කොහේ හරි කමක් නැහැ ලියන්නකෝ!
Deleteඅනුර මහතා මෙතන කමෙන්ට් කරන එක හරිම වැදගත් දෙයක්.
ReplyDeleteඒකනේ ඩ්රැකී!
Deleteඩ්රුකී මට දීපු පිළිගැනීමට තුති පුදනවා
ReplyDeleteමඟ හැරී තිබුණු ප්රශ්නවලටත් පිළිතුරු දීම ගැන අනුරටත් ස්තුතියි!
Delete