‘මොනවද යකෝ මේ? තේ නෙවෙයි, මෙව්වා ‘චා’ම තමා.’
විශ්වාස කරනු මැනවි. එතෙක්- මෙතෙක් කාලයකට මේ නිමල් දිසානායකයාට බොන්නට ලැබී ඇති ‘අජපල්
තේ’ එක ඒකය! එහෙම කිව්වාට එදා විතරක් නොවේ; ඊට පසුවත් හැමදාම; දිගටම එහෙන් ලැබුණේ
අර ‘ජරා කොලිටියේ තේ’මය. ඒ තේවල කහටත් නැත; සීනිත් නැත; කිරිත් නැත; මදිය නොකියන්නට
තිබුණේ වතුරයි රස්නයයි විතරය.
![]() |
දයාබර ඔබට ඉහතින් තිබෙන පින්තූරය දැක්ක ගමන්ම
පෙනුණේ මොකක්ද? |
හැබැයි, නිතිපතාම ඒ තේ හැදූ සමීරාට වෙනමම සුවිශේෂ සම්මානයක් දිය යුතුය කියලාත් මට
හිතෙයි. ඒ හැමදාම කිසිම වෙනසක් නොවී- එකම වහුකුණු රසයක් ලැබෙන
විදිහට ඒ තේ සෑදීම වෙනුවෙනි. ඒකත් ලොකු හපන්කමක් නේද?
ඒ පන්ජාබි තේ එක ගැන මගේ හිතේ ඇති වුණු තදබල
නොරිස්සීමෙන් බාගයක්ම- නැත්තං ඊටත් වැඩි කොටහක්... ඒ වෙලාවේම අඩු වුණු විත්තියත්
නොකියා බැරිය.
එහෙම වුණේ Aheer මහතාත් එතැනට ඇවිත් අර
තේවලින්ම එකක් බොන හැටි දැක්කාමය. අහීර් මහතා එහෙම කළේ කාටවත් පෙනෙන්නට නොවේ.
සිරි ලංකාද්වීපයේ සැමට උදාව සලසන්නට
කැපවුණු NGOවක ලොක්කෙකුගේ ‘ව්යාජ රංගන පොරෝඩාව’ ගැන එවෙලේ මගේ සිහියට නැඟුණේ
නිතැතිනි. ඒ ගැන විස්තර මා මීට කලිනුත් ලියා ඇත! හැබැයි, එහෙම ලිව්වේ අවුරුදු හතකට ඉස්සරය. බලන්නකො
ඔයාලටත් ඒක මතකද කියලා.
‘අනෙක්
දවස්වලට සර්ලගෙ කට්ටියට උයන්නේ පුංචි හැළි-වළංවල, වෙනමම.
මං දැකපු හැටියට නම් වෙන-වෙන ජාතිත්. එහෙ වැඩ කරන අපට උයන්නේ ලොකු කල්දේරම්වල- සාස්පාන්වල. සර්ලාට වෙනම මේසයකට කෑම අරිනවා. අපි සේරෝමලා පිඟන් අරන් පෝලිමක ගිහින් කෑම ඉල්ලා ගන්නවා. මට ඕකේ කිසිම වැරැද්දක් පෙනුණේ නැහැ. වැරැද්දක් පෙනෙන්න ගත්තේ කමිටු රැස්වීම තියෙන දවසට සිදුවෙන දේවල් පේන්න ගත්තාම.
එදාට කුස්සියේ කෑම ඉදුණේ ලොකු සාස්පාන්වල විතරයි. හැමෝන්ටම හැදෙන ජාති මිසක් විශේෂ ජාති හැදුණේත් නෑ. සේරටම වඩා විගඩම වුණේ සර් ‘කොමිටියේ කට්ටියම පිරිවරාගෙන කෑම පෝලිමේ’ අපිත් එක්ක ගෑටුව එක. අපි සර්ලට ඉස්සරහට යන්න ඉඩ දෙන්න හැදුවත් එක පිළිගන්නෙත් නෑ. හරිම ආචාරශීලී, විනීත, සිරිත්-විරිත්, චාරිත්ර-වාරිත්ර අකුරටම පිළිපදින අය වගේ.... හැබැයි ඒ සීලේ අනෙක් දවස්වලට තිබ්බෙ නෑ.
"නිමල් හිතන්නේ ඔහොම ඇක්ටින් කෙරුණේ එහෙ විතරයි කියලද? අනෙක් මෙම්බර්ස්ලා ඕවා නොදන්නවා කියලද? නෑ, නිමල්. ඔය රැවටිල්ල තමා හැම තැනම වෙන්නේ. ඒත් හැමෝම අඟවන්නේ එයාලා මොකුත් දන්නේ නැහැ වගේ...’
ඒක එහෙම තියෙච්චාවෙකෝ කියල මේකත් කියවල ඉඳිමුකො...
‘නිදිගෙ පංච තන්තරේ’ කියවන දයාබර ඔයාලට මේ post එකේ උඩින්ම තියෙන පින්තූරය දැක්ක
ගමන් පෙනුණේ මොකක්ද?
නෑ, නෑ. උත්තර දෙන්න ඕනි නෑ. තම තමන්ටම
කියාගත්තාම හොඳටෝම ඇති!
ඒ රූපය යටින්ම තිබුණු වචන ටික ඉවත් කරලයි, නසරානි මං වහන්සේ ඒ පින්තූරය දැම්මෙ. ඒ
වචන ටිකත් මෙන්න යටින් දානවා. කියවල බලන්නකෝ එහෙනං.
![]() |
මා කැමති ඔබ මවාගත් චිත්රයටයි. |
එක රූපයක් එක එක්කෙනාට පෙනෙන්නේ එක් එක්
විදිහටය. වදන්වලින් අඳිනු ලබන සිතුවමක් ඊටත් වඩා විසිතුරුය; නෙක නෙක අදහස් විවිධාකාරයෙන්
ජනිත කරවනසුලුය.
පසුගිය කොටසේ අවසානයට මා ‘සමීරාගේ චා’ ගැන සටහන් කළ දෑ කියවූ හිතාදර Unknown
රසිකයෙකු එවා තිබුණු ‘දහ අට වංගුව’ සහිත අපූරු comment එකය; මේ.
‘නිදි කඩක් චායි රස විඳ ඇති බැව් පෙනේ. දඹදිව් තලේ
සිසාරා සරන දිගු කෝච්චිවල සහ ඉස්ටේසංවලදී ලැබෙන කරදමුංගු ඈ නෙක දෑ අඩංගු චායි සුමධුර
රස වෑහෙන ගත සිත දෙකම පුබුදු කරවන චතුමධුරයැ.
ලක්දිව්හීද කෝච්චිය වනාහි විටෙක ජොලි සහගත ද, විටෙක විචිකිච්චා සහගත ද, විටෙක විනාශකාරී ද, උපාධි ප්රදානය
කරනා ආයතනයකි. පණස් වසකට පෙරැ තඹුත්තේගම ඉස්ටේසමෙං ටිකැට් නැතුව හොරට යාල්දේවී කෝච්චියේ
එල්ලී ටොපි සිකැරැට් විකුනා තුන්වෙනි පංතියේ හොරට දුම් රිය උපාධිය ගත්තු ගල්කපටි බැරි
කයියකු රටේම ජන රවටා රටේම ජනා විය. ජනයා දැන් ඌගේ මෝට කුණුසරුපයෙන් ස්තූති කෙරෙති.
එය ජොලි සහගත යැ! ඒ ඇසිල්ලේමැ එබඳුම'යුරකින්
ඇල්ල ඉස්ටේසමෙං කෝච්චියේ එල්ලී වඩේ විකුනා දුම් රිය උපාධිය ගත්තු එකා අර ටොපි සිකැරැට්
හොර උපාධිකාරයාට සහ උගේ ගොබ්බ රැලට නෙලන්නේ දොඹෙන් ම යන්න යැ! ඌ නම් පලමු පන්තියේ විමර්ශන
මැදිරි ලෙවල් එකේ බුවෙක් යැ. මුං දෙන්නාටම උඩින් ඉන්නේ හයිද්රාබාද් කෝච්චිවල තේ විකුනා
උපාධිය ලැබූ චායි බෝයි මෝදි යැ.
කියවන ඔහෙලාට වන්දේ මාතරං යැ!’
![]() |
මෙලෝ රහක් නැති; කොලිටියක් කියා දෙයක් තිබ්බෙම නැති; නමට විතරක් තේ
කියා කිව හැකි ඒ ‘තේ’ එක බොනවා හැර වෙන විකල්පයක් අපට තිබුණේ නැත! |
(පාසල් යන අතරේම) වයස අවුරුදු දොළහේ සිට අවුරුදු හතරක් තිස්සේ පදික වේදිකාවල රඟා- කවි පොත් විකුණා අපේ පවුල නඩත්තු කළ මා වැන්නකුගේ ආඩම්බරය වඩවනසුලුය.
අතීතය හෙළි කිරීමට පැකිළිය යුත්තේ ‘බලය
අවභාවිතා කර’ අනුන් සන්තක දේ; රටට සන්තක දේ අයුතු ලෙස හොරෙන්- වංචාවෙන් කඩා-වඩා ගත්තා
නම්ය; රටේ වස්තුව කොල්ල කෑවා නම්ය; අනුනට උගුල් ඇටෙව්වා නම්ය; මිනී මැරෙව්වා නම්ය...
ඒ සියල්ල එසේ වුවත්;
ඒ comment එකේ සඳහන් කරුණු කෙසේ වෙතත්... එහි ඇති නිර්මාණාත්මක ගතියට මා ඉතා කැමැතිය;
එහි ඇති කොලිටියට මා ඉතා කැමැතිය.
Unknown රසික හිතවතාගේ comment එකෙන් මගේ වැරැද්දකුත්
පෙනී ගියේය. මා ‘චා’ යනුවෙන් ලිව්වත්, එය ‘චායි’ වශයෙන් සඳහන් කිරීම වඩාත් නිවැරදි
ලෙස පෙනේ. ඉංග්රීසි බසින් එය ලියැවෙන්නේ ‘Chai’ ලෙසයි.
ඉතිං... සමීරාගේ මෙලෝ රහක් නැති; කොලිටියක්
කියා දෙයක් තිබ්බෙම නැති; නමට විතරක් තේ කියා කිව හැකි ඒ ‘තේ’ එක බොනවා හැර වෙන විකල්පයක්
අපට තිබුණේ නැත!
පිට පිටම දෙවෙනි වතාවටත් මගේ බලාපොරොත්තු සුන්ව ගියේ ඊළඟටය.
තේ බීලා අහවර වුණු ගමන්ම බල්නූර් ආපහු ගියේ rest
room එකකට නොවේ. ෆැක්ටරිය ඇතුළටමය. එහි, මුල් කෙළවරේ අඩි දෙකක් විතර උසින් කුඩා
වේදිකාවක් විය. ඒ වේදිකාව ඉදිරිපසිනි- අප වැඩ කරන පේළි පහ යොදා තිබ්බේ.
වේදිකාවේය, අහීර් මහතාගේ කාර්යාලය තිබුණෙත්.
බල්නූර් වාඩි වුණේ අර වේදිකාවේ ගැටිය අද්දරය. ඒ තීරුව ඉක්මනින්ම පිරීයන බව පෙනුණු
නිසා මමත් පය ඉක්මන් කළෙමි.
මොන තරම් අවාසනාවක්ද?
එක පිම්මට පැය දෙක තුනක් එකම ඉරියව්වකින්;
හිටගෙන හොඳ පණ යනතුරු කැඹුරුවාට පස්සෙවත් සුව-පහසුව වාඩිවී ඉසිඹු ලබන්නට තැනක්
නැති හැටි!
“උඹ හිතන්නේ උඹේ පැත්තෙන් බ්රදර්... නිකමට හිතපන්...” ශාලාවේ පුටු නැති හේතුව මට
කිව්වෙත් බල්නූර්මය. “...පුටු තියල තිබ්බා නං අපි ලේසියෙන් නැඟිටියිද? එහෙනං වාඩි
වෙච්ච අයව නැඟිට්ටන්න වෙනම සුපර්වයිසර්ලවත් ගන්නයි බොස්ට සිද්ද වෙන්නේ.”
“එහෙනං ඒ වගේ හිතල වෙන්නැති බලන බලන පැත්තෙන් අපිට වෙලාව පෙනෙන්න ඔරලෝසු එල්ලල
තියෙන්නෙ.” මට කියැවුණේ- එතකොටත් සේවකයන් නියමිත තැන්වලට ආපසු යමින් සිටිද්දීය. ඔවුන්
එහෙම කළේ සමීරාගේ ආගමනයත් සමඟමය.
![]() |
එහෙම දේශනා කළේ කොයි හාමුදුරුවන් වහන්සේද? කොතන කියපු බණකදීද? |
වාඩි වුණු පුටුවෙන් නැඟිටින්නට හිතක් මට නැත.
ආසන්න වශයෙන් පැය එකොළහක් හිටගෙන හිටි කෙනෙකුටය ඒ අමාරුව තේරෙන්නේ. දැන් දෙකකුල්වලට
දැනෙන්නේ පුදුමාකාර සනීපයකි. මම දෙනෙත් පියා ගත්තෙමි.
හදිසියෙම මගේ ඉදිරියේ ඇඳී ගියේ, ෆැක්ටරියේ අපට පේළි දෙකකට එහායින් ජුකී මැෂින්වල වාඩිවී
සිටි උදවියයි. ඔවුන් දැන් ඉන්නවා ඇත්තේ කොහොමද?
ඔවුනට සැපයක් ලෙසින් දැනෙනවා ඇත්තේ හිටගෙන සිටීම නොවෙද?
‘... දිගටම විඳිනකොට දුකක් වගේ නොදැනෙන දේ තමයි
සැප! දිගටම වාඩි වෙලා ඉන්නකොට අපි බලන්නේ හිට ගන්න. එක දිගටම හිටගෙන ඉන්න වුණාමයි
ඒකත් දුකක් කියලා වැටහෙන්නෙ... එහෙනං පින්වතුනි- මොකක්ද සැප කියන්නේ?’
එහෙම දේශනා කළේ කොයි හාමුදුරුවන් වහන්සේද? කොතන කියපු බණකදීද?
‘ම්හු! කවුද කිව්වේ- කොහෙදිද කිව්වේ කියලා
හිතනවා වෙනුවට හිතාපං නිදි ඒකෙ අර්ථය. ඒක නේද වටින්නෙ?’
ඔහොම වටිනා කියන කියමන් කොච්චර නං එක දවසකදී වුණත් අපිට ඇහෙනවද යෝදයෝ? අපි එව්වා
ගණනකට නොගන්න එකනෙ වැඩේ!
‘ඕවා හිත හිත ඉන්න ගියොත් පුටුවෙම නින්ද යයි. යං යං ගිහිං ඇඟ සෝදගෙන ඇවිත්...’
මං ඇඟ සෝදාගෙන එනකොට දීපාල් විතරක් නොව අම්මාත්
ගෙදර ඇවිදින්ය.
“මොකද රංජි, මේ දීපානි කියන්නේ ඔයාට එක දවසෙන්ම
රස්සාව ඇති වෙලා වගෙයි කියලා.”
“එයාට පෙනිච්ච හැටිනෙ අම්මේ, ඒ.”
“ඒ කියන්නෙ ඔයාට නං රස්සාව හොඳයි?”
“එක දවසෙන් කොහොමද අම්මේ ඔහොම දේවල් තීරණේ කරන්නේ. ඔක්කොමත් හරි- මට රස්සාව විතරක්
නෙවෙයි, එංගලන්තෙත් දාල දුවන්න හිතුණා එහෙ උන්නු කිර්පාල් කියලා එකෙක් හින්දා...”
ඒ මොකෝ? / ඇයි ඇයි ලොකා. ප්රශ්නයක්ද? /
ලොකා කියනකල් ඉන්නවලකො කටවල් වහගෙන; disturb නොකර! ඔයා කියන්න ලොකූ.
![]() |
එහෙම බාධාවන් මැද්දේය, මට කිර්පාල්ගේ ‘මෞඛ දුර්ගන්ධය’ ගැන පවසන්නට වුණේ. |
“ඊයා! Disgusting වැඩක් නේද ලොකූ ඔය කියන්න යන්නේ?”
“ඒ මනුස්සයා පඩ යවන්නැති!”
“What is that?”
“Fart!’
“චිකේයියා...”
එහෙම බාධාවන් මැද්දේය, මට කිර්පාල්ගේ ‘මෞඛ
දුර්ගන්ධය’ ගැන අපේ අම්මලාට පවසන්නට මට සිද්ද වුණේ.
මට ඒත්තු ගිහිං තිබෙන හැටියට නම්, නිමල්
දිසානායකගේ පසිඳුරන්ම අතිසංවේදීය; ඒවා රූප, ශබ්ද,
ගන්ධ, රස, ස්පර්ශ ආදිය මැනැවින් ග්රහණය කර ගනියි.
ඒ නිසාමදෝ මගේ දහදිය ගන්ධය පවා මට තදින්
දැනෙයි. උදේ වැඩට යනවිට ඇඳගෙන යන කමිසයෙන් හමන දහදිය ගඳ නිසා- හවස් වෙද්දී මා
ඉන්නේ තදබල නොඉවසිල්ලකිනි. කමිසයත්, බැනියමත්, යට ඇඳුමත් ගලවා දමන්නට පුදුම තදියමකිනි;
එවෙලේම ඒවා සෝදා දමා- දත කට මැදගෙන නා ගන්නටය ඒ තදියම!
LTTE යුද සමයේ අයස්මන්ත පීරිස් මහතා ඇතුළු
පිරිස සමඟින් ‘තිරියාය’ට ගිය වික්රමාන්විත චාරිකාවකදී, හරිහැටි දත් මැද මුහුණ
සෝදා ගන්නට තැනක් නොමැති විය. එහිදීත් මා ‘පල් වතුරින් පිරුණු වැවකින්’ මුහුණ සෝදා
ගත්තේ දැඩි අප්රසන්නතාවක් දැනෙද්දීමය. පැය දෙකකට විතර පස්සේ ඒ අප්පිරියාව නිසා- හත්
අට වතාවක්ම වමනය කරන්නටය මට සිද්ද වුණේ. මගේ තිබෙන සංවේදීතාව එබඳු බව, මා මේ
අඩවියටම ලිව්වේ කලකට පෙරාතුවය.
“Loku, ඔයාට තියෙන්නෙ ඒ පෙරේතයා එක්ක හවුලේ වැඩ
කරන්න බැහැයි කියන්න.”
“If I were you, එයාගේ මූණටම කියනවා හොඳ හිතින් දත් ටික මැදගෙන වරෙන් කියලා.”
“එහෙම නෙවෙයි රංජි- ඔයා හෙට යනකොට Face Mask එකක් අරගෙන යන්න. ගාර්මන්ට් එකේ සමහරු
මාස්ක් දාගෙනයි ඉන්නේ කියල ඔයා කිව්වේ. ඩස්ට් එකෙන් බේරෙන්න වගේ ඔයා මාස්ක් එක දාගන්න...
තැනකට ගිය ගමන්ම තරහකාරයෝ හදාගෙන හරි යනවද- මෙයාලා කියන විදිහට... නයා මරන්නෙත්
නැතිව පොල්ල කඩා ගන්නෙත් නැතිව වැඩ කළාම ඉවරයිනෙ, රංජි.”
අම්මගෙ අයිඩියාව හොඳ පාටය.
“ඔයා Mum කියපු විදිහට කරනවා නං ලොකූ, මම දැන්මම ගිහිං Masks දෙක තුනක් ගෙනල්ල
දෙන්නං.” දීපාල් එවෙලේම Hounslow කඩ වීදිය පැත්තට ඉගිල්ලුණේය.
“... හැබැයි රංජි- මාස්ක් නොදැම්මත් දවසක් දෙකක් යද්දී ඔය ගඳ ඔයාට නොදැනී යන්නත්
පුළුවන්!” ඒ අස්සේ අපේ අම්මා අලුත් මතයකුත් ඉදිරිපත් කෙරුවාය.
![]() |
මේ ලියන්නා නොවරදවාම නරඹන රූපවාහිනී වැඩ සටහනකි ‘දෙරණ ඩ්රීම් ස්ටාර්
- රියැලිටි ෂෝ’ව. |
ඒත් හෝරාවක් යන්නටත් කලින් දිසානායකයාට ෆේස්
මාස්කුව තිත්ත වුණේය. (ස්තුතියි නදීක ගුරුගේ මහතාණෙනි! මේ සඳහන ඇස ගැටුණොතින් ‘යෝදයෝ,
අහක ඉන්න මට ස්තුති කරන්නේ මන්ද?’ කියලා නදීක මහතා විමසනු ඇත.
මේ ලියන්නා නොවරදවාම නරඹන රූපවාහිනී වැඩ සටහනකි
‘දෙරණ ඩ්රීම් ස්ටාර් - රියැලිටි ෂෝ’ව. නදීක ගුරුගේ මහත්මාත් එහි විනිසුරු මඬුල්ලේ
සාමාජිකයෙකි. එතුමාගේ commentsවලින් රස වෑහෙයි- දැනුම උපදියි- කථනයට ආදර්ශ
සැපයෙයි.
ඒ කමෙන්ටු තරග වදින තාරකාවේ ගායනය පිළිබඳව පමණක් නොවේ! ගීතයේ පද රචනය හා බස,
සංගීතය, භාවිත ශිල්පෝපක්රම හා ඉතිහාසය ගැනත්ය; තවත් විටෙක ඊට අදාළ විශ්ව සංගීත
කාරණාත් ඊට ඇතුළත් වෙයි. සමහර සිංහල වචනවල නිවැරදි උච්චාරණය පවා විටෙක සාකච්ඡාවට බඳුන්
වෙයි. එසේම නව වදන් යොදන්නටද නදීකයෝ එඩිතර වෙති.
ඊයේ වැඩ සටහනේදීත් නදීක මහතා ‘කොන්සර්ට් එක’ යන වදන් වෙනුවට ‘කොන්සට්ටුවක’
යන වදන යෙදුවේය. (32 වෙනි විනාඩියේ සිට බලන්න.)
‘ඒ යෝදයා’ අනුව යමින් මාත් ‘මාස්කුව’ වදන ලියූ බැවිනි මං වහන්සේ නදීක මහතාණන්ට තුති
පිදුවේ!)
ඒත් එදා මුහුණ අඩක් වසාගෙන හෝරාවක් යන්නටත් කලින් දිසානායකයාට ෆේස් මාස්කුව
තිත්ත වුණේය.
එහෙම මුහුණු වැස්මක් පැළඳගෙන හිටීමෙන් යම්තාක් දුරට ‘කිර්පාල් හාදයාගේ මුඛ
දුර්ගන්ධය’ අඩුවී දැනුණු විත්තිය ඇත්තය. යම්තාක් දුරට... ඔව්, යම්තාක් දුරටය. ඒ
වෙනුවට වෙනත් අසීරුවක් උහුලන්නට සිද්ද වීමය- මට නොරිස්සුවේ. හීන් දාඩිය සහ මුව පෙදෙසේ
පොඩි කැසිල්ලක්...
“ඇයි brother උඹ මාස්ක් එක ඉක්මනට ගැලෙව්වේ?”
එදා අර දියාරු ‘චායි’ බොන්නට යන අතරේ බල්නූර් මගෙන් ඇහුවේය.
... ගලවන්නට හේතුව විතරක් නොවේ, එය පළඳින්නට සිදු
වුණු හේතුවත් මගෙන් එතකොට කියැවුණේය.
“Very sorry බ්රදර්- කිර්පාල් කිසිම කමකට නැති බාස්ටර්ඩ් කෙනෙක්. කතාවට නං හරිම
කැමැතියි- Job එක නොකර හරි ඒක නං කරයි.
ඒ හාදයා අපේ රටටත් අවනම්බුවක්... හරිම ඩර්ටි. He hate water. ස්ටින්ක්... You know stink?”
බල්නූර් මුහුණ විරූපකොට, නහය හකුළුවා,
අභිනයෙන් ‘දුඟද’ වටහා දුන්නේය. මම හිස සොලවමින් උත්තර දුන්නෙමි.
“...ඒ මදිවට මේ කැත ඌරා කම්මැලිත් එක්ක.
අහීර් සර් කිර්පාල්ව ඔයා එක්ක කපල් කරන්න ඇත්තෙත් මිනිහට පාඩමක් උගන්වන්න. අපිට
වගේම කිර්පාල්ටත් ඉංග්රීසි බෑ. ඔයාට පංජාබිවත් හින්දිවත් බෑනෙ... ඉතිං මිනිහට
වෙන්නේ කට වහගෙන ඔයත් එක්ක වැඩ කරන්නයි.
ඔයා දන්නවද brother, ඔයාලව ඉස්සරහින්ම මේසයකට අරගෙන තියෙන්නෙත් සර්ට නිතරම
කිර්පාල්ව පේන්න...”
‘හෙනං ගෙන එන්න සුරුට්ටුව බොන්න’
නෙවෙයි, හෙනං ආයෙත් එන්න ඉතිරි ටික කියවන්න...à