'නසරානියා' කියන්නේ කාටදැයි කවුරුන් හෝ ඇහුවොත්? |
වචනයට
කැමති වුණත් ‘නසරානියා’ කියන්නේ කාටදැයි කවුරුන් හරි ඇහුවොත්? සිරි ලියනගේ
මහත්තයාගේ ‘නිරුක්ති සහිත සිංහල ශබ්ද කෝෂය’ පොත මගේ උදව්වට එන්නේ එහෙම වෙලාවටය.
ගොඩගේ ප්රකාශනයක් වෙන ඒ පොත ඩිමයි 1/8 ප්රමාණයේ පිටු 1250ක දැවැන්ත එකකි. ‘නස’
යටතේ, එහි 591 පිටුවේ තියෙන්නේ ‘නසනවා- නස්නය’ වචන දෙක විතරය.
ඉතින් ‘නසරානියා’ වෙනුවට සමහරුන් කියන
‘විතණ්ඩවාදියා’ වචනය හෙව්වෙමි.
මා ‘විතණ්ඩවාදියා’ වදනේ අරුත සෙව්වේ එරික්
ඉලයප්පආරච්චි මහතාගේ ‘විතණ්ඩ සමය’ පොත ප්රින්ට් කරන කාලයේමය. එතැනත් වස වරදකි!
වැරැද්ද මගේද, සිරි තිලකසිරි මහත්තයාගේද මන්දා.
මගේ ඔළුවේ තිබුණේ විතණ්ඩවාදියා කියන්නේ
‘විරෝධාකල්ප දරන- නව ප්රවණතා අගයන- රැඩිකල්- විප්ලවකාරී’ කෙනෙකුට කියලාය.ඒත් ශබ්ද
කෝෂයේ තියෙන්නේ ‘බොරු තර්ක කරන්නා, ප්රයෝගකාරී ආකාරයෙන් වාද කරන්නා’ කියන දෙකය!
මං විතණ්ඩ වචනයේ නියම අරුත හෙව්වේ එරික් ඉලයප්ආරච්චි මහත්තයාගේ ........... |
ඊටත් වඩා නම් වචනයේ අරුත්-නිරුක්ති හොයන්නට
යන්නෙ නැත්තේ, සේරටම කලින් කියන්නට ආ කාරණාව කියලා ඉන්න හිතෙන හින්දාය.
මට ‘Reiki’ ගැන කියන්නට හිතුණේ පහුගියදාක
හිමිදිරියේ ‘කණ්ඩාගෙ කොලම’ බලන්නට ගියාමය.
ඒකෙ ‘Desert Rose; හැබෑම වාලුකා කුසුම’
පෝස්ටුව කියෙව්වාමය. කණ්ඩා හෙවත් රංගන කණ්ඩම්බිත් විතණ්ඩවාදියෙක්
නේදැයි මට හිතුණේ ඒ පෝස්ටුව කියවාගෙන යද්දීය.
කණ්ඩාත්, ටිකකට හරි ‘බ්රූස් ලී’ වෙලා වගෙය!
රංගන කණ්ඩම්බිත් බ්රූස් ලී වගේ හතර අතටම වනයි! |
මමත් ගොඩාරියක් දේවල් විශ්වාස කරන්නේ නැති
‘නසරානියෙක්’මි. එහෙමය කියලා හැමදේම බැහැර කරන්නෙත් නැත. ඉන්නේ open mind එකෙන්ය.
මැරෙනතුරුම ඉගෙනගන්නට හැකි වෙන්නේ එතකොටනේ.
තවමත් මට හිතෙන්නේ විද්යාවෙන් හැම දේම
තේරුම් කරන්නට බැරි බවය. අගෝස්තු හයවෙනිදා ‘Neil හඳට - Sunil කරඬුවට - waල්ල බිමට’ පොස්ටුවට Pra Jay මහත්තයා දමාපු
කමෙන්ටුවකට උත්තර දෙමිනුත් මං කිව්වේ මෙහෙමය.
“...මම වගකීමෙන් කියනවා හඳේ බලපෑමක් මිනිසුන්ට තියෙනවා
කියලා.
ඕනෙම කෙනෙකුට කියන්න පුර පක්ෂයේ දින ඇතුළේ කොණ්ඩය කපලා,
වැවෙන වේගය මැනලා බලන්න. ඒක වැඩියි.
අව පක්ෂයේ දවස්වල කොණ්ඩේ කැපුවාම වැවෙන්නේ
හෙමින්.
ජොලියට කරලා බලන්න පුළුවන් නිරීක්ෂණයක්. මම දැනටත්
කොණ්ඩේ කපන්නේ අව අල්ලලා.”
විද්යාවෙන් හැම දෙයක්ම පහදා දෙන්නට හැකියාවක්.............. |
විද්යාවෙන් හැමදේම පහදලා දෙන්න පුළුවනිද?
එහෙම බැරිවීම විද්යාවේ වරදක්ය කියලා මං නම් හිතන්නේ නැහැ. මිනිසාට තව-තවත්
සොයාගැනීමට දේවල් ඉතිරිවී තියෙන නිසයි ඒ. මෙහෙම කියමුකො.
බුදු හිමියන්ගෙන් ෂඩ් වර්ණ රශ්මි දහරා
විහිදෙන බව පැරැණි බණ පොත්වල තිබුණා.
පස්සෙ-පස්සේ තවත් අයගෙනුත් එහෙම රැස් විහිදෙන බව
කියවුණා. අවුරුදු පනහක් විතර පරණ සිංදුවකුත් ඔන්නම් සාක්කි: ‘...මිහින්තලාගල
දෙසින් පෙනේ ෂඩ් වර්ණ රශ්මි දහරා.......’ ගීතය ‘මාලතී ප්රකාශි ද මැල්’ කියන
ගායිකාවගේ. හොයාගන්න ලැබුණේ නන්දා මාලිනියගේ ගැයුම විතරයි.
නමුත් Semyon Kirlian මහත්තයා ‘කිර්ලියාන්
ඡායාරූප ක්රමය’ හොයාගත්තට පස්සේ හෙළි වුණා සමහර අයගෙන් ඉතා දැඩිවත් තවත් අයගෙන්
අඩුවෙනුත් යම්කිසි කිරණ-රැස් විහිදෙන බව.
වඩා බලවත් පෞරුෂයක්; මානසික ඒකාග්රතාවක්
තියෙන අයගෙන් විහිදෙන රශ්මි කදම්බ වැඩි දුරකට විහිදෙන බවත් මේකෙන් හෙළිවුණා!
ඒ විතරක් නෙවෙයි, සජීවී;
අජීවී හැම දෙකින්ම මේ කිරණ විහිදෙන බවත්!!
කිර්ලියාන් ඡායාරූප ක්රමය හොයාගන්නකල් සජීවී-අජීවී දේවල් හැම එකකින්ම විහිදෙන කිරණ............. |
ඔහොම අවිනිශ්චිත දේවල් කොච්චරවත් තියෙනවා.
‘හරෝහරා-3’ පෝස්ටුවෙදී කියාපු ‘වල්
දඹල’ කතන්දරේටත් තවම නම් මට නිශ්චිත අර්ථ කථනයක් ලැබිලා නැත්තේ අවාසනාවට.
ඉතින් කණ්ඩාගෙ රසවත් ලිපිය කියවාගෙන යනකොට
හිතුණා මගේ හැඟීම කමෙන්ට් එකකින් ලියන්න බැරි බව. “ඉතින් යෝධයෝ, ලියපංකො
පෝස්ටුවක්.... අරවින්ද ගැනත් ලියන්න නේද ඉන්නේ?” හිත මුරගෑවා.
මෙච්චර දවසකට
අරවින්ද ගැනත් ලියන්න වුණේ නැහැ. ඒත් අමතක වෙලා නෙවෙයි. ‘නිසි කල් - නිසි තැන්’
එළඹෙන්න ඕනිනේ.
මේ කියන්න යන අත්දැකීම මටම ලැබුණු සුවිශේෂී;
අසාමාන්ය එකක්!
ලැබුණු කිව්වාම අහම්බෙන් වගෙයිනෙ; ලබා දුන්නු එකක්!!
අරුණ ඉන්ද්රසිංහ
මහත්තයා විසින් ලබාදුන්නු අත්දැකීමක්. ඒක වුණේ අරවින්ද ඉන්ද්රසිංහ ‘පියසිරි ප්රින්ටින්
සිස්ටම්ස්’ එකට ආවාට පස්සෙයි.
අරවින්ද, කාංචනා යුවලයි, අපේ නංගී සමන්ති හා පුතා ඩ්රූ එංගලන්තයේදී............. |
කවුද හැන්ඩියෙක් ප්රෙස් එකට ඇවිත්, අපේ
ඉස්සරහම මේසයේ හිටි රේණුකා එක්ක කතා කළා විතරයි, මනුස්සයාව මගේ ළඟට එව්වා. කලිනුත්
කියල තියෙනවනේ. පොත් ගැන නං නිමල් ළඟට.
ඉස්සෙල්ලාම මට වැදුණේ පෙනුම. ඔයාලා
දන්නවනේ, මං පෙනුමට ලකුණු දෙන ‘මහීෂ නාම්බෙක්ය’ කියල. උසේ තරමට මහත; පැහැපත් පාට;
පොකුටු කොණ්ඩේ; නීට් සූට් එක! ලකුණු 90%යි.
“Excuse me.... මිස්ටර් නිමල්, පොතක් ගහගන්න
විස්තර ....” ඍජුව, විනීතව කළ කතාවටත් 90%යි.
“මං අරවින්ද....” තවත් 90%ක්.
මොකෝ දන්නවද? මං අර්ථවත්, ලස්සන නම්වලටත්
ආසයි; එහෙම නම් තියෙන්නේ එයාගේ අම්මලා-තාත්තලාට පින්සිද්ද වෙන්න තමයි.
ඒත් මට ඒ බව
මතක් වෙන්නේ පස්සේ. අනේ ගොනා, නිදි - මෝඩ හරකා. හොඳ නමක් තියෙන කෙනෙකුව දැක්කාම, මට
හිතෙන්නේ උපදිනකොටම; මවගේ ගර්භාෂයෙන් බිහිවෙනකොටම ‘නමත්’ මිට මොලවාගෙන එනවා වගේය
කියලයි!
මාර්ටින් වික්රමසිංහ, තිස්ස අබේසේකර, සනත් ගුණතිලක ත්රිත්වය නිසාත් 'අරවින්ද' අමරණීය වුණා................ |
මාර්ටින් වික්රමසිංහ මහත්තයාත් අරවින්ද නම
අමරණීය කළ එක්කෙනෙක්. මතකයිනේ ‘විරාගයේ’ අරවින්ද.
ඒක තවත් සදානුස්මරණීය කළා තිස්ස
අබේසේකර - සනත් ගුණතිලක දෙන්නා. ෆිල්ම් එකෙන්. සනත් ගුණතිලක හරි-හැටි නොකා-නොබී,
වැහැරුණු අරවින්ද වෙන්න දරාපු උත්සාහය චිත්රපටය බලපු කාටවත්ම අමතක වෙන එකක් නැහැ.
“මිස්ටර් නිමල්, මේක මගේ පොඩි අයිය ලියපු
පොතක්. රයිකී ගැන. පොඩ්ඩක් හොඳද බලන්නකෝ, කියවලා. ප්රින්ට් කළාට කමක් නැද්ද
කියලත් කියන්න ඕනේ. ඔයාලා දන්නා අයනේ.”
මුලින්ම මට හිතුණේ රයිකී කියන්නේ බැල්ලියෙකු
වගේ සතෙක් වෙන්න ඇතිය කියලා.
අනේ, අත්
පිටපත පෙරලන කොටම දීලා තිබුණු ලකුණුවලින් සෑහෙන්න කැපීගෙන-කැපීගෙන ගියා. අත් අකුරු
හොඳ නැහැ!
කියවන්න ගත්තු ගමන් තවත් ලකුණු කැපෙන්න ගත්තා. සිංහල හොඳත් නැහැ!!
ඒත්
‘ඡන්දයෙන්’; කැමැත්තෙන් අගතියට ගිහින් හිටි මට ඒ නොරිස්සීම එක විඩේම ‘බඃ’ ගාලා කියාගන්න බැරි වුණා; තැන්පත් විදිහට බලා හිටි අරවින්දගේ මුහුණටම!
එතකොට තමයි ෂෝන් කොනරිට වෙච්ච දේ වගේ දෙයක් වුණේ........ |
(මේ ටික වලංගු වෙන්නේ මගේ මතකය හරි නම්
විතරයි. හොඳේ.)
1962 තිරගත වුණු Dr. No චිත්රපටයේ පළමු ජේම්ස් බොන්ඩ් වුණේ Sean
Connery. චරිතයට තෝරාගන්නා සම්මුඛ පරීක්ෂණයෙදී ෂෝන්ව චිත්රපටය හදන අයගෙ හිතට
අල්ලලා නැතිලු. එතැනින් පිටත්වී යන්නට සෑහෙන දුරක් ඇවිදගෙන යන්න තිබුණාලු.
ඉතින් පරීක්ෂක
මණ්ඩලයට පිටුපා ෂෝන් ඇවිදගෙන යන උජාරු ගමන දැකලා, ඔහුව නැවත කැඳවා film එකට
තෝරාගත් බවයි එවක ප්රසිද්ධ වුණේ. එයාට කොරිඩෝව දිගේ දිගු දුරක් ඇවිදගෙන යන්නට නොතිබිණි නම් ......
ඒ වගේ, කල් මරන්නට ඕනි නිසාම, අරවින්දගේ අත්
පිටපත කියවාගෙන යද්දී මගේ කුතුහලය වැඩුණා.... රයිකී!
රයිකී සතෙකු නෙවෙයි. ගහක්- ගලක්- වස්තුවක්
වගේ දේකුත් නෙවෙයි! ශක්තියක්.... විශ්වය පුරා විසිර-පැතිර තිබෙන ශක්තියක්. මේ
පෝස්ටුව කියවන මොහොතේත් ඔබ වටා ගැවසෙන ශක්තියක්....
ඒත් අපට එකෑවරම ඒ ශක්තිය
දැනෙන්නේ නැහැ. පෙනෙන්නෙත් නැහැ. එහෙනම්...?
රයිකී කියන්නේ මේ මොහොතේත් ඔබ වටා විසිරී-විහිදී අනන්ත විශ්වය තෙක්ම........... |
හොයන්නේ නැතිව කොහොමද හම්බ වෙන්නේ. උවමනාවෙන්
බලන්නේ නැති නම් කොච්චර දේවල් අපට නොපෙනී මඟ හැරිලා යනවද?
“පහුගිය ලිපියෙ වාලුකා කුසුම හෙවත් වාරීස්ගෙ
කතාව ඉදිරිපත් කරාට වාරිස්ට ඒ නම් දුන්න හැබෑම වාලුකා කුසුම එහෙමත් නැති නම්
Desert Flower/ Rose කියන්නේ මොන වගේ එකක්ද කියලා කිසිම අදහසක් තිබුණේ නැහැ.
ඇත්තටම
කිව්වොත් අදහසක් තිබ්බ නමුත් ඒ තිබ්බ අදහසත් වැරදි නිසා තමයි මුළු ජංජාලය පුරාම
බැලුවත් හොයාගන්න ලැබුණේ නැත්තේ.”
මෙහෙම වෙලා තිබුණේ රංගන
කණ්ඩම්බිට.
කාලෙකට ඉස්සර මාත් ඔය පරිවර්තනය කියවලා
තිබුණත් ‘කාන්තාරයේ කුසුම’ තේරුම් අරන් හිටියේ වැරැදියටමයි.
යාන්තම් හය-හතර තේරෙන්නත් ඉස්සෙල්ලා, ආච්චිත්
එක්ක ‘පූජේමි බුද්ධං කුසුමෙන නෙන’ කියන දවස්වල හිටන්ම අපේ ඔළුවේ තියෙන්නේ ‘කුසුම’
කියන්නේ මලට කියලනේ.
ඔන්න ඉලන්දාරි කාලේ එනකොට තවත් අදහසක් ඔළුවට එනවා.
කාන්තාවනුත් මලක් වගෙයි, ලස්සනයි පියකරුයි කියලා.
ඔය පාට කන්නාඩිය දාගෙන නේද අප
ලෝකය දිහා බලන්නේ? ඉතින්, එහෙම බලනකොට කොහෙද වෙනින් මල්; ස්ඵටික කුසුම් පෙනෙන්නේ?
රෝස මලක හැඩය ගත මේ අපූරු ස්ඵට්ක කුසුම හෙවත් වාලුකා කුසුම........ |
“රෝස මලක හැඩහුරුකම සහ අපූර්වත්වය කැටි උනත්
ශාකමය නොවන මේ ස්වභාධර්මයේ අපූරු නිර්මාණ හැබෑවටම ගත්තම වැලි හා මිශ්රවූ ජිප්සම්
හෝ බැරයිට් ස්ඵටික (Gypsum/ Baryte Crystals). සහරා සහ නැම්බියානු කාන්තාර ප්රදේශවලින්
බහුලව හමු උනත් එම ලක්ෂණම ඇති ලොව අනෙකුත් කාන්තාර ප්රදේශවලිනුත් මෙවැනිම වාලුකා
කුසුම් හමුවන බව වාර්තා වෙනව.”
කණ්ඩාගෙ කීම හොඳටම
පැහැදිලි වෙනවා එයාගෙන්ම උපුටාගත් වාලුකා කුසුම් පින්තුර බලනකොට.
“නමුත් කතාව එතනින් ඉවර නැහැ.නොනැවතී මේ
විස්තර හොයනකොට මේ වාලුකා කුසුම් සම්බන්ධ මිත්යා විශ්වාස කිහිපයක් දැනගන්නට
ලැබුණ. (කණ්ඩාට ඒ ගැන සත පහක විශ්වාසයක් නැහැ. මේ වගේ ඔප්පු කරන්න බැරි හිතළු
ගනින්න බැරි තරමට තියෙනව).
-විවිධ මත අතර වාලුකා කුසුම් පරිසරයේ තියෙන
කැළඹීමකට ලක් උන විශ්ව ශක්තිය උරා ගන්න නිසා නිතර කලබල හෝ ආතතියෙන් පෙළෙන උදවියට
තමන් ඉන්න තැන්වල තියාගන්න කියල කියනවා. හැබැයි හරියටම කොහෙද තියාගන්න ඕන කියල
නැහැ. ඒ ටික ඔයාලම හිතාගන්නකෝ.”
ඔන්න ඕකයි රජෝ 'නිදි'ගෙ හිතට වැදුණු පොයින්ට් එක ..... විශ්ව ජීවන ශක්තිය......... |
ඔන්න ඕකයි රජෝ නිදිට වැදිච්ච තැන, විශ්ව ජීවන
ශක්තිය.
මෙතැනදී නම් මං කණ්ඩම්බි මහත්තයට වඩා ගතානුගතිකයි; සාම්ප්රදායිකයි
කිව්වත් කමක් නැහැ. (පෙනෙන විදිහට කණ්ඩා මටත් වැඩිය නසරානියෙක්!)
“මොකක්ද අරවින්දලගේ අයියා කියන මේ විශ්ව ශක්තිය?”
“මම නම් ඒ ගැන දන්නේ ටිකයි, නිමල් අයියේ. අපේ
අයිය රයිකී උගන්වන මාස්ටර් කෙනෙක්. ඒක ජපන් මෙතඩ් එකක්.....
-universe එක පුරාම
විසිරිලා තියෙනවලු එකම ශක්තියක්.... හරියටම ඒක එකතු කරගන්න පුළුවන් නම්, ඒකෙන්
ගොඩක් වැඩ ගන්න හැකියිලු.
-තවම ලංකාවේ වුණත් මේ ගැන දන්නෙම නැති තරම්..... ඔය පොත
ගහන්න හදන්නෙත් ලංකාවට රයිකී අඳුන්වල දෙන්න!”
අරවින්ද ආපහු ගියේ දවස් දෙක-තුනකින් ආපහු එන
බව කියලාය. ඒ එන්නේ පොත ගැන මගේ නිර්දේශය දැනගන්නටය.
“මට නිමල් අයියව විශ්වාසයි. වෙනින්
කොපියක් නැති වුණත්, script එක තියල යන්නම්. ඔයා කියවලා අපිට කියන්නකෝ කරන්න ඕනේ
මොනවද කියලා. දවස් දෙක-තුනක් ඇති නේද ඔයාට ඕක කියවන්න? .....
-ම්ම්ම්ම්ම්ම් එක්කෝ මෙහෙම
කරමු.
දැකලා, කතා කරලා එක දවසෙන්ම ඔයාට dead line එකකුත් දෙන එක මහ ජරා වැඩක්නේ.
නිමල් අයියා ලෙෂර්ලි වෙලාව අරන් කියවලා ඉවර වුණාම මට call කරන්න.....
එතකොට මම
එන්නම්.”
ජපන් බසින් reiki කියන්නේ විශ්ව බල ශක්තියටය! |
මගේ පොත් කියවීමේ රටාව හා වේගය ගැන අරවින්ද දන්න
එකක්යැ? අනෙක හදිසියකුත් නැහැනේ. ඒත් ඒ ගැන නොකියා, මම ඔහුට එකඟ වීමි.
“ජපන් බසින් රයිකී යනු විශ්ව බල ශක්තියයි.
මිහිමත ඇති සියලුම දේ; තුරුලතා - සත්ව -
මිනිස් සංහතීන් ඇතිවීමට, බිහිවීමට හා වැඩී වර්ධනය වීමට මෙන්ම පැවතීමටත් ශක්තියක්
අවශ්යය.
-එක එල්ලේ අපට නොපෙනෙන, අප නොදකින මේ ශක්තිය විශ්වය පුරාම විසිර
පවතී.......
....විශ්ව බල ශක්තියෙන් ප්රයෝජන ගැනීමට
සහජයෙන්ම අප ලබන හැකියාව ජීවිතාරම්භයේ සිටම ක්රමයෙන් සැඟව යන්නට පටන්
ගනී..........
.... රයිකී මඟින් කෙරෙන්නේ ඔබ සතුව ඇති,
එහෙත් ඔබ නොහඳුනන ශක්තියක් ඔබට හඳුන්වාදී එයින් පල ලැබගන්නා අයුරු ඔබට වටහාදීමයි.”
සොක්රටීස් විද්වතාට වගේ මටත් ඒ ලියවිල්ල කියවා ඉවර වෙන තුරුම............... |
එදා රාත්රියේම අත් පිටපත කියවන්නට ගත්තේ,
ටිකක් විතරක් කියවලා ඉවරවී නිඳාගන්නයි. ඒත් මුලින්ම තිබුණු ටික දකිනකොට
කියවීම නවත්තන්න හිත දුන්නේ නැහැ, කුතුහලය
නිසා. පොතත් මහ ලොකු එකක් නෙවෙයි; පොත් පිංචක්! දිගටම කියෙව්වා.
හැබැයි මේ පොත මේ තියෙන විදිහට නම් කීයටවත්
ගහන්න දෙන්න බැහැ.
අරුණ; අරවින්දගේ අයියා නෙදර්ලන්තයේම ඇටුවන් බැහැපු කෙනෙකු
වෙන්නැති.
ලියලා තියෙන සිංහලවලින් පෙනුණේ එහෙමයි.
ඒත් අපේ එවුන්ට වැඩිය හොඳයිනේ.
මට හිතුණා.
අපේ අම්මා එංගලන්තෙට ගියේ ඉංග්රීසි නොදැන.
නංගිලා දෙන්නයි, මල්ලියි වුණත් එහෙමයි. ඒ රටේ ඉගෙනගත්තු නිසා ඉංග්රීසියෙන් වැඩ
කරන්න වුණාය කියමුකො.
ලංකාවේම හතර දෙනෙක් එකට ඉන්න ගෙදරදී වුණත් සිංහලෙන් නෙවෙයිද
කතා කරන්න ඇත්තේ? අපේ යකුන්ගෙ සිංහල සේරටම හපන්නේ!
මගේ ටෙලිෆෝන් කෝල් එක දීලත් දවස් ගණනකට
පස්සෙයි අරවින්ද ආවේ.
නිකම්මත් නෙවෙයි, සමාවට කාරණායි- ලියුමකුයි වඩම්මාගෙන. ලියුම එයාලගෙ
අයියාගෙන්; මට.
අවුරුදු විසිපහක් විතර වෙන දඬුමානෙකුට බාල-ළදරු-ටිකිරි මල්ලී කියද්දී............. |
සම්ප්රදායික ස්තුතියක්. හැබැයි මල් හතේ
සිංහල. (මෑතක් වෙනතුරුම ඒ ලියුම මගේ ළඟ තිබුණා. කොහාට වෙලාද මන්දා.)
ඒ වෙලාවේ මට
හිනා ගියේ ඉන්නේ ඔෆිස් එකේ බවත් අමතක වෙලා!
එහෙම හිනාවෙන වේලාවකදී මට බ්රේක් නැහැ!
අඩි හයක් විතර උස, අවුරුදු විසිපහකටත් වැඩියි
වගේ පෙනුණු දඬුමානෙකුට -
කැම්පස් ගිහින්, ඩිග්රිත් ගහපු-
රස්සාවකුත් කරන (එතකොටත්
අරවින්ද කටුනායක එයාර් ට්රැෆික් කන්ට්රෝලර් කෙනෙක්) මිනිහෙකුට දාලා තිබුණු විශේෂණ
පද නම් මැරෙන තුරුමත් මට මතක තියෙනවා ෂුවර්.)
“නිමල් අයියේ, මේ ලියුම අරගෙන එන
මගේ බාල ළදරු ටිකිරි මල්ලී අරවින්ද ඔයා ගැන ගොඩක් හොඳ කිව්වා. හරිම කරුණාවෙන් help
කරලා පොත අච්චු ගහන්න....”
අරවින්ද මං හිනාවෙන දිහා බලාගෙන හිටියේ
මොකවත් තේරුම් ගන්න බැරිව.
‘බාල- ළදරු- ටිකිරි’ A to Z කියලා දුන්නාමයි මිනිහටත්
හිනා ගියේ. ඉතින්....... Reiki- විශ්ව ජීවන ශක්තිය ගැන වචන 1660කින් කියතහැකියැ.
ඉර හඳ වගේ අපට බලපාන reiki ගැන වචන 1600කින් විතර කොහොමද කියන්නේ? |
ඒ
අස්සට desert rose එකයි අරවින්දයි දෙකත් ඈඳිලා....
'තව ටිකාක්' විතර තියෙන නිසා ඊළඟ සතියෙම ඉතිරි
ටික කියවමු, හොඳේ!
'තව ටිකාක්'...... දැන් නම් රසික ඔයාලා දන්නවනේ පිස්සු මගේ විදිහ කොහොමද කියලා. එහෙම කියන්න හිතුණේ ඊළඟ පෝස්ටුවෙන් රයිකී කතාව complete කරන්න හිතාගෙන හිටියත්, කොච්චර වේවිද කියලා තවම කිසිම අදහසක් නැති නිසයි!